work in progress..or not machete incepute si neterminate
#21
Postat 16 May 2006 - 07:36 AM
Frumoasa conversie, ti-a cam tras-o insa Dragon......
Si mie imi plac Shemanurile, astept dragoanele si pe cele de la UM deocamdata.
As vrea sa intreb, tu din ce faci niturile, acolo pe partea superioara a mantalei? Metoda cu acul si coala de plastic?
#23
Postat 16 May 2006 - 08:12 AM
Cam atit am avut de zis
Ba nu si...spor,
Bill
#24
Postat 16 May 2006 - 09:51 AM
Frate Ahmed... cum bine ai zis, mi-a cam tras-o Dragon ! Dar nu-mi pare rau, oricum trebuia sa fur turela kitului Eduard, altfel batranul Esci ar fi fost inutil... si nu-i deloc rau pentru anisorii lui !
Apoi, asta ma impinge si mai departe, cum am zis, am sa-l convertesc in M4A2/75. Varianta asta cu motor Diesel nu se inghesuie s-o faca nici Dragon nici Trumpeter nici UM. Puntea motorului specifica de /A2, am s-o canibalizez de la TD M10 Extratech, care din fericire are in cutie DOUA corpuri. Suplimentar de asta, blindajele laterale din lemn+beton, specifice Shermanelor de US Marines, sunt o "incercare" la autoconstructie, in plus arata tare bengos !
Despre mini-preducele am povestit in topicul deschis de tine mai demult. Are o linie de bolturi identica si SUB manta, nu numai deasupra !
#25
Postat 17 May 2006 - 05:44 PM
Fara ele, ar fi fost chiar frustrant sa aranjez pe interior, patina de retur de la boghiul de Sherman:
Aceasta postare a fost editata de DRAGOS: 17 May 2006 - 05:46 PM
#27
Postat 17 May 2006 - 06:57 PM
Citeaza
#28
Postat 17 May 2006 - 09:53 PM
Ca sa va dau si eu un testimonial (cuvant engelzesc indeobste folosit de fitzosii din mutlinationale sic!): am in lucru o chestie pe care nu am mai facut-o pana acum, o barca - a se citi Panzerschiff Graf Spee, Heller, 1/400, care mi-a mancat zilele, cine m-a auzit ca ma plang stie la ce ma refer.
Nici de-al draq nu ma apuc de 109 E3/E4 de la Parcmodels pana nu termin asta, pentru ca, cic imi educ rabdarea
Cam atat, trai-v-ar frezele !!!
#29
Postat 18 May 2006 - 02:18 AM
Dupa ora la care postez se vede clar ca iubesc foumul.
Voi nu ati vazut ce fac aia de la Tantra (adica yoga cu ciupeala). La aia esentialu e sa se tzie cat mai mult cu ea la intrare ca sa prelungeasca placerea DIN TIMPU'...ca aia de la finalul apoteotic tot 3 - 6 secunde dureaza si la cel mai tare fachir.
Asa ca vorba lu' Cartula, ce-am castigat cand o termin si p-aia. O bifez acolo in carnet ?! Pai asta-i orgasm de contabil nu de FRIGERO.
Nu e mai poetic si mai plin de senzatii sa fi student toata viata ca Cioran ?! Vrei neaparat sa ajungi functionar....Ca sa te opresti din functionare?
#31
Postat 26 May 2006 - 11:41 AM
prea uitatele si neterminatele mele proiecte.
Le expun oprobiului public, la stalpul infamiei, ca terapie de grup si autoflagelare.
Majoritatea suferim de o boala comuna... hai sa ne expunem "bubele" cu totii !
Primul, ca sa raman in nota Shermanista, este un "trans-kit".
Adica un M4A1 76W din rasina, de la MR Models, adaptat pe ce a mai ramas din sasiul Revell:
#34
Postat 26 May 2006 - 11:54 AM
Am adaugat doua suporturi de la sorturi pe care Revell le-a uitat, am mai detaliat ceilalti suporti, precum si fata interioara a trapei comandantului.
M-am oprit cand am realizat ca rolele de retur sunt model timpuriu, pt. Pz.III. La StuG-urile tarzii, erau din metal cu gauri de usurare. Dar... cred ca am gasit deja o sursa...
#35
Postat 26 May 2006 - 11:57 AM
#39
Postat 26 May 2006 - 12:09 PM
#40
Postat 26 May 2006 - 12:13 PM