BREDA 41 Trattrice Pesante Coloniale Fan Kit 1/35 rasina
#41
Postat 12 August 2013 - 09:02 AM
Foarte foarte frumos ..,..Si subiectul si realizarea.
Privind pozele ma gandeam ca mandrul sofer italian ii pusese un claxon din ala pe mai multe voci care canta primele acorduri din "La cucaracha".
"Mascalzzone, mi-ai spus ca ai un Alfa Romeo si tu ai un barca Romeo" (Anda Calugareanu intr-un scetch al lui Bocaneţ)
Foarte tare realizare.
O singura chestie ma sācāie. Cablurile de la macara nu sunt intinse. Mai ales cel dinspre cabina.
Privind pozele ma gandeam ca mandrul sofer italian ii pusese un claxon din ala pe mai multe voci care canta primele acorduri din "La cucaracha".
"Mascalzzone, mi-ai spus ca ai un Alfa Romeo si tu ai un barca Romeo" (Anda Calugareanu intr-un scetch al lui Bocaneţ)
Foarte tare realizare.
O singura chestie ma sācāie. Cablurile de la macara nu sunt intinse. Mai ales cel dinspre cabina.
#42
Postat 12 August 2013 - 11:14 AM
Multumesc baieti.
Flo, ai dreptate, cel putin in ceea ce priveste articulatia cardanica: nu ar avea ce cauta acolo,cel putin nu in forma/dimensiunea aceea, drept pt.care o sa o mut/desfiintez - sa vad.
Calin, asa este, cablul ala arata neintins pentru ca este...dezlipit in partea de sus. Incidentul s-a produs in momentul in care am agatat motorul in carlig; am observat dupa ce am postat pozele.Se rezolva simplu, cu putin ciano.
Flo, ai dreptate, cel putin in ceea ce priveste articulatia cardanica: nu ar avea ce cauta acolo,cel putin nu in forma/dimensiunea aceea, drept pt.care o sa o mut/desfiintez - sa vad.
Calin, asa este, cablul ala arata neintins pentru ca este...dezlipit in partea de sus. Incidentul s-a produs in momentul in care am agatat motorul in carlig; am observat dupa ce am postat pozele.Se rezolva simplu, cu putin ciano.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 12 August 2013 - 11:17 AM
#45
Postat 12 August 2013 - 05:48 PM
Tinand cont de toate erorile evocate anterior, eu vreau sa spun ca realizarea este de exceptie! Spun asta pentru ca nu sunt specialist, nu sunt dornic de a nu vedea partea pozitiva, si nu in ultimul rand, pentru ca eu, nu as fi in stare de asa ceva (spre deosebire de cei care au adus remarcile)!
Deci felicitari pentru inca o realizare foarte frumoasa!
Deci felicitari pentru inca o realizare foarte frumoasa!
#50
Postat 13 August 2013 - 09:14 AM
Lasand "sforile" la o parte (intreaga operatiune de indreptare si apoi relipire a lor trebuind a fi facuta mult anterior discutiei curente), scriu si aici ceea ce ti-am spus live:
- e bine ca ai pus aparatorile de tabla peste gurile galeriilor de evacuare (imi pare rau ca nu am avut sa-ti dau si din alea);
- nu are ce cauta cardanul acolo unde in fapt era carcasa ambreajului, cardanul cu flansa sa fiind dispuse in interiorul compartimentului de lupta, la demontare ele ramanand acolo iar nu pe motor; plasarea lor pe fulia arborelui cotit ar fi o varianta insa nu as lua ca si reper ceea ce apare in poza din muzeul rusesc.
- n-am gasit nicaieri o imagine cu un motor suspendat in carlige si care sa stea inclinat asa cum l-ai prins tu. In fapt, cele doua carlige erau de lungimi diferite tocmai pentru a compensa inclinarea motorului si scurgerea uleiului din baie. Varianta cea mai la indemana tie ar fi sa scurtezi carligul mai lung pentru a obtine pozitionarea motorului la modul descris mai sus.
- imi place uzura de pe motor (poate mergea putin mai mult efect metalic si evident mai multe fire atarnate) - si ti-am spus ca te ajut cu pozitionarea lor corecta, insa n-ai vrut .
Daca lasi totusi carligul la lungimea lui actuala, pune macar o bucata de "carpa"in gura tevii de la joja de ulei a motorului, va da si mai multa veridicitate ansamblului.
In rest, asa cum vad ca au scris si colegii mai sus, e un subiect frumos si interesant reprezentat, deopotriva.
Eventual mai povestim live, joi.
- e bine ca ai pus aparatorile de tabla peste gurile galeriilor de evacuare (imi pare rau ca nu am avut sa-ti dau si din alea);
- nu are ce cauta cardanul acolo unde in fapt era carcasa ambreajului, cardanul cu flansa sa fiind dispuse in interiorul compartimentului de lupta, la demontare ele ramanand acolo iar nu pe motor; plasarea lor pe fulia arborelui cotit ar fi o varianta insa nu as lua ca si reper ceea ce apare in poza din muzeul rusesc.
- n-am gasit nicaieri o imagine cu un motor suspendat in carlige si care sa stea inclinat asa cum l-ai prins tu. In fapt, cele doua carlige erau de lungimi diferite tocmai pentru a compensa inclinarea motorului si scurgerea uleiului din baie. Varianta cea mai la indemana tie ar fi sa scurtezi carligul mai lung pentru a obtine pozitionarea motorului la modul descris mai sus.
- imi place uzura de pe motor (poate mergea putin mai mult efect metalic si evident mai multe fire atarnate) - si ti-am spus ca te ajut cu pozitionarea lor corecta, insa n-ai vrut .
Daca lasi totusi carligul la lungimea lui actuala, pune macar o bucata de "carpa"in gura tevii de la joja de ulei a motorului, va da si mai multa veridicitate ansamblului.
In rest, asa cum vad ca au scris si colegii mai sus, e un subiect frumos si interesant reprezentat, deopotriva.
Eventual mai povestim live, joi.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 13 August 2013 - 09:15 AM
#51
Postat 13 August 2013 - 10:03 AM
Ehe. Si daca motorul e putin inclinat...ce are ? Chiar daca in poze e paralel cu solul, al meu este ...inclinat .
Cat despre sfori(cabluri) se indreapta si acum, ca se poate f.simplu.
Articulatia cardanica... se desfinteaza, la fel de simplu.
Poate (doar poate) voi adauga si carcasa ambreiajului (sa vad ce chef mai am).
Carpe ? ...
Cat despre sfori(cabluri) se indreapta si acum, ca se poate f.simplu.
Articulatia cardanica... se desfinteaza, la fel de simplu.
Poate (doar poate) voi adauga si carcasa ambreiajului (sa vad ce chef mai am).
Carpe ? ...