BREDA 41 Trattrice Pesante Coloniale Fan Kit 1/35 rasina
#28
Postat 07 July 2013 - 05:44 PM
Am asamblat si ultimele detalii plus bratul macaralei cu toate chitibusurile ce tin de el. Cablurile de sustinere si mai ales modul de fixare al acestora de caroseria masinii, le-am dedus din singura fotografie existenta(sau cel putin descoperita de mine) cu un Breda 41 cu macaraua "pe pozitie".
Cam asa arata:
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 July 2013 - 05:47 PM
#33
Postat 08 July 2013 - 08:54 AM
Acuma observ ca au aparut mici erori; de pilda carligul de remorcare de pe dreapta/fata, este prins putin mai jos decat fratele lui de pe stanga.
Ar mai fi cateva neajunsuri marunte,pe care le voi corecta in viitor.
Christian, va veni si motorul. La capitolul acesta ar fi, de asemenea, doua solutii : motorul direct legat de cabluri sau pus pe un boxpalet.Mai vedem.
Oricum, ma bucur ca va place Breda asta, si ,mai ales, faptul ca este un kit din rasina, romanesc, dupa parerea mea bine realizat.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 08 July 2013 - 08:55 AM
#34
Postat 08 July 2013 - 09:45 AM
Maybach-ul rasinos nu are fuliile si nici carburatoarele Solex, deci nu prea ar merge un motor pe un box palet, reprezentat proaspat scos din cutia de transport. Trebuie sa vad pe unde am pus matritele pentru cele doua repere, sa incerc eventual sa le torn si pe alea. Daca nu se poate rezolva asa, ramane sa il faci asa cum mi-ar place mie, adicatelea cu "matele atarnand".
Sistemul de ridicare, atat pentru extragerea motorului din cutia de transport cat si in cazul interventiilor la teren, era putin diferit fata de ceea ce am discutat aseara. Exista un inel de ridicare (il ai reprezentat pe motorul rasinos), inelul fiind plasat intre cele doua randuri de cilindri (in zona fuliilor). Al doilea inel se monta vertical, deasupra coroanei volantei. Acel inel trebuie reprezentat; nu este in rasina si nici eu nu l-am reprodus pentru ca nu isi avea sensul pentru ce-mi trebuia mie.
Vezi ce-am incercuit cu rosu.
Legatura dintre cele doua inele se realiza prin intermediul unui dispozitiv simplu de reprezentat.
Iti pun mai jos niscaiva imagini pentru edificare.
Motorul pe boxpalet (nu-i motor nou)
Plus o imagine interesanta; priveste un Famo F3 si 2 Maybach-uri ce urmau a fi montate in P-IV apartinand de Divizia 24 Tancuri, imaginea e datata 12 iunie 1944, Romania.
In privinta culorilor si evident a restului detaliilor, iti stau la dispozitie prin postarea atat a imaginilor motorului rasinos vopsit de mine, cat si cu imagini a/n ale celui original.
Spor si mai povestim, vreme vom avea destula .
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 08 July 2013 - 10:18 AM
#37
Postat 10 August 2013 - 05:27 PM
Acum, de treiji de minute a plouat; putin dar linistit si fara "evenimente neplacute" - numa' bine sa fac si eu fo cateva poze.
Iaca, am prididit si eu cu al meu TRM, care apare in poze, mai jos, in versiunea "StuG III"
L-am "ancorat"in sinergia faptelor, in meandrele concretului si l-am agatat de Breda.
Uite:
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 10 August 2013 - 05:29 PM
#38
Postat 10 August 2013 - 06:19 PM
Ca deobicei ,vaz ca stai bine cu " ancoratul in sinergia faptelor" , astfel ca fieratania s-a "concretizat" tare fain , " mai draga " , cu meandrele sale cu tot .
Ce imi place insa in mod cu totul special e motorul ala de Stug , care parca si miroase a ulei si benzina arsa . Super tare , tot ansamblul , iar la subiect , m-ai dat gata iar !
Aceasta postare a fost editata de dany: 10 August 2013 - 06:25 PM
#39
Postat 10 August 2013 - 10:16 PM
Dar o observatie tot am. Articulatia cardanica de la volanta (unde in cele mai multe cazuri gasim un ambreiaj) nu sta asa cum ai facut-o, adica la "orizontala", numai daca este sudata in pozitia asta sau daca nu se supune gravitatie.
Si ca sa pun si coada la pruna:- De regula mecanicii nu lasa descoperite gurile de teava. Le astupa cu dopuri din lemn. In cele mai rele cazuri cu hartie.
Foarte reusit ansamblul. Ii trebuie musai o baza.