
Este un kit venerabil, apărut probabil prin anii '50, destul de corect ca forme generale, cu detaliile în relief, plin de nituri micuțe totuși, ceva "sink mark"-uri ( urmă de turnare??), destule "ejector pins" (urma de la scoatere din matriță a culeei?? ), imperfecțiuni în turnare pe ici-pe colo, ceva licențe poetice( voleții de la ieșirea radiatoarelor de ulei inexistenți, suportul rezervorului suplimentar grosier, rezervorul însuși fantezist, fără nici un fel de detalii în cockpit, (dacă nu socotim un scaun rudimentar și un pilot destul de bine făcut, dacă nu ar fi primit un obuz în mațe...) fară detalii în băile trenului de aterizare, etc. Se vor găsi și alte minusuri pe parcursul lucrului. Este un kit simpluț, pentru începători fără pretenții, sau pentru...exerciții, scopul meu în această lucrare. Deși inițial am vrut să fie o construcție rapidă, OOB, nu m-a lăsat inima și-am căutat ceva documentație, pentru a-l upgrada cu ceva scrăciuire, pentru că am considerat că nu merită investiția în rășini sau fotodecupaje, mult prea scumpe pentru scopul momentan.

Am sa folosesc totuși cîteva coli de fotodecupaje ( pozele lor au fost prelucrate în acest scop) ca inspirație , pentru forma și dimensiunile pieselor ce le voi confecționa din...orice-mi pică în mînă.
Încă nu m-am hotărît asupra aparatului pe care-l voi face, coala de decaluri oferind două variante:

- unul este un Kittyhawk Mk.Ia, escadrila 77 Royal Australian Air Force, la sfîrșitul lui noiembrie '42, Livingstone,Australia.
- și un avion al celebrei escadrile 112 "Sharkmouth" a RAF, vara lui '42, Africa de Nord.
Aici o să țin cont de parerile voastre. Nu-l fac poll, ar fi caraghios, dar chiar o să țin cont de părerea voastră.
To be continued.