Romanian Bf110.
#2
Postat 12 May 2006 - 06:07 PM
Nu exista nici un document/marturie care sa ateste ca ar fi avut radar.
Are insa ascunzatoarele de flacari.
#6
Postat 12 May 2006 - 11:02 PM
Parerea mea e ca a fost un C "renovat" cu motoare DB605, care erau mult mai usor de intretinut la acea vreme deoarece DB601 nu mai era in productie.
O intrebare care ma framanta e daca acest avion avea echipament radar. Stie cineva asta?
HTH
Radu
#7
Postat 12 May 2006 - 11:30 PM
#8
Postat 13 May 2006 - 03:33 PM
#11
Postat 26 September 2006 - 09:45 AM
#13
Postat 26 September 2006 - 11:07 AM
AlexPl, la Sep 26 2006, 11:18 AM, a spus:
O vreau si eu!!!
http://www.modelimex.com/inshop/scripts/pr...age=2&level=479
#14
Postat 26 September 2006 - 11:20 AM
Citeaza
Citeaza
O vreau si eu!!!
O au si cei de la http://www.hobbyshop.cz/inshop/ la 4.51e
#15
Postat 26 September 2006 - 02:04 PM
In urma unor demersuri facute de fratele Bogdan (grek),am primit acordul de la dl. Dan Antoniu ,de a face publica imaginea care sper ca va clarifica multe aspecte!
Mai jos veti vedea acelasi avion postat de 109 dar vazut din fata. Acum e clar ca are radar model timpuriu. Am avut doua Me 110 cu insemne romanesti ,dar se pare ca pilotii nostri au zburat mai multe avioane cu imatriculare germana, prin anul 1944. Avioanele le-am primit ca plata pentru petrolul furnizat masinariei naziste...
#17
Postat 26 September 2006 - 02:53 PM
Vali, la Sep 26 2006, 01:04 PM, a spus:
In urma unor demersuri facute de fratele Bogdan (grek),am primit acordul de la dl. Dan Antoniu ,de a face publica imaginea care sper ca va clarifica multe aspecte!
Mai jos veti vedea acelasi avion postat de 109 dar vazut din fata. Acum e clar ca are radar model timpuriu. Am avut doua Me 110 cu insemne romanesti ,dar se pare ca pilotii nostri au zburat mai multe avioane cu imatriculare germana, prin anul 1944. Avioanele le-am primit ca plata pentru petrolul furnizat masinariei naziste...
Vali,
Nu ai nici o idee ce bucurie mi-ai facut cand am vazut poza. Dar dupa ce m-am mai uitat un pic, mi-am dat seama ca de fapt nu este o poza cu 2Z+AW ci o poza cu 2Z+FW care purta insemne germane (vezi poza de sus de pe pagina 35 a cartii "La chasse de nuit Germano - Roumaine" de Roba/Craciunoiu)
In poza pe care ai pus-o tu, se vad crucile germane de pe aripi, pe cand 2Z+AW avea cruci romanestri pe aripi.
In poza pe care ai pus-o tu, avionul este inclinat spre dreapta, adica trenul de aterizare din stanga inca este drept pe cand cel din dreapta s-a prabusit. 2Z+AW era paralel, adica amandoua trenurile erau in pozitia ridicata (sau prabusite).
Oricum, e o poza buna...
HTH
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 26 September 2006 - 03:02 PM
#18
Postat 26 September 2006 - 03:13 PM
Din pacate nu am cartea lui Roba/Craciunoiu ...Bine totusi ca sunt printre noi si oameni mai atenti! Multumesc radub. Deci misterul continua...!