o locomotiva post apocaliptica
#1
Postat 04 May 2013 - 12:00 AM
Mi-a placut mult subiectul colegului de la sectiunea auto cu Mustang-ul post apocaliptic.
In acest sens am inceput o locomotiva post apocaliptica. Locomotiva va utiliza un motor cu reactie de tip Puls amplasat la partea superioara.
Restul detaliilor sunt date de blindaje si instalatii anexe adaugate.
Pozele
Faza 1
Faza 2
Faza 3
In acest sens am inceput o locomotiva post apocaliptica. Locomotiva va utiliza un motor cu reactie de tip Puls amplasat la partea superioara.
Restul detaliilor sunt date de blindaje si instalatii anexe adaugate.
Pozele
Faza 1
Faza 2
Faza 3
#4
Postat 04 May 2013 - 09:21 AM
Mersi de aprecieri si incurajari.
Mai repede cred ca Mad Max e de vina.
Vopsirea va fi realizata ca in partea anterioara (plugul). O sa fie o mina de rugina peste care o sa dau negru diluat in mai multe miini.
O sa scot in evidenta si urmele de pe panourile laterale.
Mai repede cred ca Mad Max e de vina.
Vopsirea va fi realizata ca in partea anterioara (plugul). O sa fie o mina de rugina peste care o sa dau negru diluat in mai multe miini.
O sa scot in evidenta si urmele de pe panourile laterale.
#6
Postat 04 May 2013 - 10:35 AM
Cred ca cel mai eficient e sa te uiti la Mad Max sau alte filme de acelasi gen. In rest ai voie cu lucrui neacceptate in modelismul curent.
Nu mai conteaza ca vehiculul e asimetric, sau ca motorul nu mai exista. In plus se poate experimenta mult fara sa te doara sufletul daca nu iese din prima.
Nu mai conteaza ca vehiculul e asimetric, sau ca motorul nu mai exista. In plus se poate experimenta mult fara sa te doara sufletul daca nu iese din prima.
Aceasta postare a fost editata de andrei_nsts: 04 May 2013 - 10:56 AM
#14
Postat 06 May 2013 - 09:52 AM
#19
Postat 09 May 2013 - 10:00 PM
Cateva consideratii, mai mult sau mai putin generale, referitoare la subiect, facute si ca antrenament la ceea ce urmeaza sa urmeze.
Pe plan local, din cate stiu eu din forum-uri, exista ... doar un singur lucrator in domeniu care a ajuns la niste rezultate remarcabile in
ceea ce priveste rugina si alte tehnici de weathering. Acest lucru l-a facut, probabil, sa se considere alfa si omega, geniul neinteles
nici macar de catre co-meseni sau parteneri de parteneriat. Pacat ca talentul lui este dublat de o foarte mare apetenta pentru injosirea
celorlalti colegi, mai ales a celor cu care a "sorcait" la greu beri dupa beri si pupaturi dupa. Ca sa fim bine intelesi, nu ma refer decat la
vehicule si "what-if", implicit la cei care le si fac. In rest, incercari timide, mai mult sau mai putin reusite - chiar daca indelung aplaudate.
Pe plan international ... Exista deja numeroase forum-uri - ca sa nu mai vorbim de lucratori, care se ocupa de rugina, weathering si tehnici
de tot felul la un nivel ... maricel. Nu dau nume, probabil ca cei de pe aici le stiu deja pe toate, ba chiar si ceva in plus. Ca sa nu mai vorbim
de tutoriale pe youtube ...
Revenind la subiect, modelele "what-if" sunt foarte interesante si atractive si, la prima vedere, lipsite de reguli si incorsetari.
Observatiile mele:
- placile suplimentare de blindaj - par a fi lipite cu aracet, prenandez sau, in cel mai bun caz, cu super-glue. Probabil ca bulonarea, nituirea
sau sudura ... au disparut dupa apocalipsa. Lasand gluma la oparte, detaliile sunt cele care fac modelul atragator. Si, chiar daca "what-if",
tehnica si tehnologia metalului n-ar trebui uitate. Asa ca, mie modelul mi se pare ... plat.
- rugina - o fi ea interesanta unde o fi ... dar tot plata este. Si, mai ales, uniforma. Daca te-ai uita la niste modele "what-if", ai vedea foarte
multe nuante de rugina si, in plus, foi de tabla colorate extrem de divers. Pentru ca, nu-i asa, "what-if-ii" luau si foloseau ce gaseau, neavand
stocuri gata pregatite, ruginite, pentru montaj.
- cat despre structura ... asta-i treaba ta si mie-mi convine, ca sa zic asa.
Avantajul "what-if"-ului este ca poti zice, oricui ... "Stii ce ? Eu sunt profesor si o fac cum vrea muschii mei !" Din partea mea ...
Si doar doua mici exemple, prea putin graitoare :
Pe plan local, din cate stiu eu din forum-uri, exista ... doar un singur lucrator in domeniu care a ajuns la niste rezultate remarcabile in
ceea ce priveste rugina si alte tehnici de weathering. Acest lucru l-a facut, probabil, sa se considere alfa si omega, geniul neinteles
nici macar de catre co-meseni sau parteneri de parteneriat. Pacat ca talentul lui este dublat de o foarte mare apetenta pentru injosirea
celorlalti colegi, mai ales a celor cu care a "sorcait" la greu beri dupa beri si pupaturi dupa. Ca sa fim bine intelesi, nu ma refer decat la
vehicule si "what-if", implicit la cei care le si fac. In rest, incercari timide, mai mult sau mai putin reusite - chiar daca indelung aplaudate.
Pe plan international ... Exista deja numeroase forum-uri - ca sa nu mai vorbim de lucratori, care se ocupa de rugina, weathering si tehnici
de tot felul la un nivel ... maricel. Nu dau nume, probabil ca cei de pe aici le stiu deja pe toate, ba chiar si ceva in plus. Ca sa nu mai vorbim
de tutoriale pe youtube ...
Revenind la subiect, modelele "what-if" sunt foarte interesante si atractive si, la prima vedere, lipsite de reguli si incorsetari.
Observatiile mele:
- placile suplimentare de blindaj - par a fi lipite cu aracet, prenandez sau, in cel mai bun caz, cu super-glue. Probabil ca bulonarea, nituirea
sau sudura ... au disparut dupa apocalipsa. Lasand gluma la oparte, detaliile sunt cele care fac modelul atragator. Si, chiar daca "what-if",
tehnica si tehnologia metalului n-ar trebui uitate. Asa ca, mie modelul mi se pare ... plat.
- rugina - o fi ea interesanta unde o fi ... dar tot plata este. Si, mai ales, uniforma. Daca te-ai uita la niste modele "what-if", ai vedea foarte
multe nuante de rugina si, in plus, foi de tabla colorate extrem de divers. Pentru ca, nu-i asa, "what-if-ii" luau si foloseau ce gaseau, neavand
stocuri gata pregatite, ruginite, pentru montaj.
- cat despre structura ... asta-i treaba ta si mie-mi convine, ca sa zic asa.
Avantajul "what-if"-ului este ca poti zice, oricui ... "Stii ce ? Eu sunt profesor si o fac cum vrea muschii mei !" Din partea mea ...
Si doar doua mici exemple, prea putin graitoare :
#20
Postat 09 May 2013 - 10:39 PM
@ GGG:
Locomotiva este functionala si va circula pe o linie. Ma gindesc la un circuit mai ciudat.
@ SteelMaster:
Mersi de sfaturi. Mai studiem problema in cautarea adevarului. Probabil la Cernobil in parcul de masini dezafectate exista citeva indicii.
Continuarea, un alt vehicul care va fi in aceeasi garnitura.
Locomotiva este functionala si va circula pe o linie. Ma gindesc la un circuit mai ciudat.
@ SteelMaster:
Mersi de sfaturi. Mai studiem problema in cautarea adevarului. Probabil la Cernobil in parcul de masini dezafectate exista citeva indicii.
Continuarea, un alt vehicul care va fi in aceeasi garnitura.
Aceasta postare a fost editata de andrei_nsts: 09 May 2013 - 10:57 PM