lucrari Ahmed
#1
Postat 08 February 2005 - 04:07 PM
Acum dupa laude si nitele obseravtiuni: la Thunderbolt cred ca merita mai hartanit pe intrados, aluminuiul gol "prindea" mai repede mizeria.
La Hurricane, mi se par culorile cam in neregula.Dar poate fi de la fotografie/monitor.
La Zis ...jos palaria!
Sa ne mai "lovesti" si cu alta ocazie.
Alexandru
PS.Ca sa nu mai deschid o noua pagina, propun ca atunci cind cineva isi arata lucrarile sa deschida si o pagina la "Discutii" pentru a-i "macelari" :hammer: lucrarile.
#2
Postat 08 February 2005 - 05:28 PM
P-ul este mai murdar decat se vede in poze, te asigur.
Cat despre Hurricane, s-ar putea ca pozele mai luminate sa fie inselatoare. Insa eu am cautat mult pana am obtinut nouantele astea si le voi apara pana la moarte! Seriios acum cred ca prea multa lume foloseste gresit un gri deschis pentru ocean grey (daca asa ii spune). Dupa multe cercetari eu zic ca trebuie sa fie mai mult spre albastru. Parerea mea.
Numai bine,
Ahmed.
#3
Postat 08 February 2005 - 05:56 PM
Eu as zice insa ca e chiar mai inchis decat cel pe care l-ai folosit.
Oricum, imi place weathering-ul de pe burta Hurri-ului, foarte bine a iesit....
Iar kit-ul de P-47 chiar m-a surprins placut, desi nu lucrez 1/72... Am remarcat ca nu are gresala foarte frecventa la Thunderbolt ca tunurile sa fie pozitionate in linie paralel cu aripa. Sunt pozitionate exact cum trebuie, paralel cu solul... Poate ar trebui sa ia aminte si unii producatori la 1/48 sau peste
Si mai imi place cum ti-a iesit cockpitul la 47, arata foarte bine, chiar daca e 1/72. Panoul de bord pare vopsit, e chiar asa bine detaliat? Sau e decal?
#4
Postat 09 February 2005 - 09:29 AM
Panoul de P47 este superb detaliat, dupa parerea unora mai bun decat multe la scari mai mari. Se da si decal mi se pare dar nu l-am folosit, niste dry-brush si future in lentile e de ajuns sa-l evidentieze. Pacat ca nu prea are cum sa se vada.
#5
Postat 09 February 2005 - 10:08 AM
Nu cunosc in detaliu cele 2 avioane, asa ca nu pot face aprecieri viabile la adresa lor, dar ce pot spune e ca arata f. bine.
Iar Zis-5-ul ti-a iesit excelent. Ma gandeam cum e kitul de AER in raport cu cel de la PST si mai recent chiar de la ACE ?! Ar trebui sa fie mai "fine" ....
Si ca sa critic si eu ceva , ce e domne' cu cuvinte ca "raw umber", "burnt umber", "sienna" ?? Numai gasim in romaneste nici cuvinte care sa descrie culorile ... :roll:
Ocru inchis, ocru deschis, maro-galbui, maro-roscat nu "e bune" ?!
#8
Postat 09 February 2005 - 01:33 PM
Alexie, eu lucrez cu aerograful. Poate ca ar trebui sa ai si tu in perspectiva un astfel de instrument, chiar si unul mai simplu cum e cel de la Pavel. Iti garantez ca iti vei ridica standardul imediat. Oricum mie imi plac lucrarile tale, si faptul ca se vede de la una la alta ca evoluezi in mai bine.
#9
Postat 09 February 2005 - 02:04 PM
Ahmed, la Feb 9 2005, 01:33 PM, a spus:
Aerograful ala de la Pavel nu e chiar simplu si dupa parerea mea e chiar unul bun.
Eu folosesc unul similar de ceva vreme si pot sa spun ca sunt mutumit.
Bafta!
#12
Postat 01 April 2005 - 02:16 PM
Din pacate Dragon este o firma careia i se potriveste exact zicatura romaneasca cu pomul si scul spart! Am lucrat pina acum doua machete (Ta 152, la care motorul a trebit taiat ca sa intre la locul lui plus o serie de imbinari cu chit si un Do335, la care am pus o gramada de chit, fara sa mai vorbim de inexactitati si detalii lipsa, tocmai unde te asteptai mai putin!) ambele cu destule probleme. Mai am vrte-o doua, dar acum stiu la ce sa ma stept!
Inca o data felicitari!
Alexandru
P.S. Am inteles ca ai aerograf cu dubla actiune deci atentie: intii opresti vopseaua , apoi aerul si nu invers!
#13
Postat 01 April 2005 - 02:33 PM
Eugen -rezervoarele par noi din 2 motive: fiind de unica folosinta nu prea apuca sa imbatraneasca, mai important insa, Maverick m-a tot presat sa-i livrez macheta asa ca nu am apucat sa fac chiar tot ce vroiam la ea.
Alexandru -stiu la ce te referi, am avut insa probleme cu aerograful de curand (dupa cum stii)!
#14
Postat 02 April 2005 - 07:48 AM
Mave, poate ne luminezi si pe noi...ce-ti place atat de mult la SU-24 Fencer? este doar un fel de MIG-23 mai obez, care nu l-au folosit Romanii(si bine au facut :-x ).
#15
Postat 06 April 2005 - 03:26 PM
Lucrarea prietenului Ahmed este exceptionala si va spun ca ar fi iesit si mai bine dar de acest lucru trebuie sa fiu eu luat la rost deoarece l-am pistonat ca mai repede etc
in afara faptului ca a uitat sa-mi puna Hudu pilotului care si asa era c-am gresit nu este nici o problema!
Mig-23 obez? nu prea cred deloc?si de ce?a fost folosit si in afganistan si nu prea sa facut de rusine Su-24 ci dimpotriva,pe de alta parte eu ii vad alta intrebuintare decat cea de bombardament si anume lupta patrulari maritime sau radioelectronica!
Diorama ma chinui la greu cu ea am doua incepute dar tot stagnez deoarece ma apuc de 10 lucruri odata si greu le mai finalizez!!!
Astept un Zvezda de la D-l Pavel,sper sa imi poata aduce versiunea MR cea cu realimentare,daca ii un kit bun atunci voi face Suburbane o linie precum ai postat tu poza aceea cu migurile-29 romanesti!
Multumit peste masura!!!