Pagina 1 din 1
FW 190 A4, pilotat de Hannes Trautloft
#2
Postat 09 May 2006 - 01:40 PM
S-ar zice ca nea Trautloft a avut o viata lunga si plina... Fain articolul, super realizarea. Ma refer la faptul ca arata excelent. Nu ma pricep la avioane si de aia nu pot comenta cum ca trenul de aterizare este lung sau scurt (desi mi-ar placea sa ma aflu in treaba), mai ales ca sunt termeni care prima data trebuie sa-i caut in dictionar ("intrados"?. suna cam nebunatic ). Mi-a atras atentia spalarea cu tus, despre asta va trebui sa povestesti mai pe larg cindva, poate cind oi da si eu cu furtunul pe vaporul meu. Maxime felicitari.
#5
Postat 09 May 2006 - 03:54 PM
Bravo Bill, frumoasa lucrare! Nici nu stiu de ce ai mai facut camuflajul pe extrados, oricum nu se vede sub albul acela. Poate nu strica insa niste uzura la nivelul incastrarii aripii si la marginile panourilor de serviciu (capota, mitraliere si trapele de alimentare tunuri pe aripi). Dar asta deja e AFV-stul din mine care vorbeste....
Niste poze cu intradosul as fi curios sa vad, daca ai facut.
Niste poze cu intradosul as fi curios sa vad, daca ai facut.
#6
Postat 09 May 2006 - 06:33 PM
Faina machetea, felicitari! Da... zi-mi si mie pe unde-s zonele erogene la FW 190 (nu ca asa vrea sa-i fac oarece ) , ca intradosul si extradosul stiu ce-i (partea de deasupra/sus a aripii si respectiv, cea de jos/dedesupt a aripii, pentru marhaba).
Acum de circotit:
- as fi dat mai usor cu alb, as fi lasat mai multe pete din camuflajul initial, mai ales in zonele capacelor de serviciu si imbinarea tablariei
- pe zona de la radacina aripii, unde se pune piciorul, nu as fi dat decit cu, eventual, putin de tot alb
- as fi folosit un alb mai ....murdar
- as fi deschis mai mult cupola, pacat de fotoincizii
- Balkankreuz-urile de pe extradosul aripii, probabil, sint cele de la camuflajul initial, deci in jurul lor ar trebuii se se vada acest camuflaj.
Toate cele de mai sus sint pur subiective
Si cum zicea Ahmed, sa vedem si noi dedesuptul, adica intradosul, poate dam de zonele...erogene
Inca o data felicitari!!!!!!!
Acum de circotit:
- as fi dat mai usor cu alb, as fi lasat mai multe pete din camuflajul initial, mai ales in zonele capacelor de serviciu si imbinarea tablariei
- pe zona de la radacina aripii, unde se pune piciorul, nu as fi dat decit cu, eventual, putin de tot alb
- as fi folosit un alb mai ....murdar
- as fi deschis mai mult cupola, pacat de fotoincizii
- Balkankreuz-urile de pe extradosul aripii, probabil, sint cele de la camuflajul initial, deci in jurul lor ar trebuii se se vada acest camuflaj.
Toate cele de mai sus sint pur subiective
Si cum zicea Ahmed, sa vedem si noi dedesuptul, adica intradosul, poate dam de zonele...erogene
Inca o data felicitari!!!!!!!
#7
Postat 09 May 2006 - 10:47 PM
De data asta Z te contrazic chiar eu " Tata Wurger"...Avionul a fost facut fix dupa poza si oricat de incredibil ar parea ....Uzuri - YOK !
Bestia era alba si curata ca scoasa din Vanish.
TI-A IESIT PERFECT !
Esti prietenu' meu !
Asa se face la oamenii seriosi; Se da intai cam-unflajul si abea apoi se da cu varul aferent. E ceva subtil.
Bestia era alba si curata ca scoasa din Vanish.
TI-A IESIT PERFECT !
Esti prietenu' meu !
Asa se face la oamenii seriosi; Se da intai cam-unflajul si abea apoi se da cu varul aferent. E ceva subtil.
#8
Postat 10 May 2006 - 04:00 AM
Frate Bill, sunt super-incantat de noul tau "bebe" !
EXCELENT !
M-am uitat si io la pozele masinii reale... si cred ca albul este exact cum trebe. Sa nu uitam ca avionul apartinea "lu' sefu' ", deci perfect intretinut !
Grozav si articolul, m-a bucurat sa-l citesc !
EXCELENT !
M-am uitat si io la pozele masinii reale... si cred ca albul este exact cum trebe. Sa nu uitam ca avionul apartinea "lu' sefu' ", deci perfect intretinut !
Grozav si articolul, m-a bucurat sa-l citesc !
#9
Postat 10 May 2006 - 05:50 AM
Camuflajele de iarna sunt OBSESIA mea !
Atat la avioane cat si (mai ales) la AFV-uri.
NU e deloc usor, sa-ti iasa "cum trebuie", mai ales la avioane.
As fi optat si incercat, spre un camuflaj cum "sugereaza" Z-mare, dar in acest caz particular de inmatriculare al lui Trautloft, treaba e mai curata (si mai simpla zic eu).
Bravo Bill ! Ai ales bine, succesiunea !
Urmeaza unul de iarna "mai spalat de zloata si murdar"?!
Sunt alaturi de tine !
Atat la avioane cat si (mai ales) la AFV-uri.
NU e deloc usor, sa-ti iasa "cum trebuie", mai ales la avioane.
As fi optat si incercat, spre un camuflaj cum "sugereaza" Z-mare, dar in acest caz particular de inmatriculare al lui Trautloft, treaba e mai curata (si mai simpla zic eu).
Bravo Bill ! Ai ales bine, succesiunea !
Urmeaza unul de iarna "mai spalat de zloata si murdar"?!
Sunt alaturi de tine !
#12
Postat 10 May 2006 - 08:36 AM
Horrido,
Va multumesc tuturor pentru aprecieri si sugestii
Am avut de ales intre trei inmatriculari de A4 de iarna, mai erau pe lista una a lui Walter Nowotny(8 alb?) si Hans Philip (dublu chevron). Am ales inmatricularea lui Trautloft pentru ca era cel mai curat avion si nu era cazul sa fac prima inmatriculare de iarna una foarte riscanta(a surprins bine treaba Max, nu puteam sa sar direct la megasubtilitati, totusi a fost primul cammo de iarna facut de mine), pentru ca a fost Kommodore si pentru inima verde care contine emblemele celor trei grupe. Si am avut la dispozitie si acea poza (pe care citiva frati ce m-au indrumat, o stiu) excelenta.
Alexandru, ramine sa gasesti singur zonele erogene e un secret pe care fiecare trebuie sa-l descoperim singuri Citeva poze cu intradosul gasesti la Galerie.
Ahmed, ti-a raspuns "tata Wurger", treaba cu camuflajul de sub alb e o chestiune de subtilitate si ma simt eu mai "implinit" daca stiu ca e acolo
Wurger multam de aprecieri. Venind de la un expert de 190, ele ma ung pe suflet
Urmatorul 190 A4 va fi cel pilotat de Hubertus von Bonin din Estonia, iunie 1943 alta inmatriculare foarte frumoasa din Jg 54.
Von Bonin
Dar va urma in viitor inca un A4 de iarna de data asta supus intemperiilor, unul spalacit si nerusinat de murdar Numai timp sa fie.....
Spor,
Bill
Va multumesc tuturor pentru aprecieri si sugestii
Am avut de ales intre trei inmatriculari de A4 de iarna, mai erau pe lista una a lui Walter Nowotny(8 alb?) si Hans Philip (dublu chevron). Am ales inmatricularea lui Trautloft pentru ca era cel mai curat avion si nu era cazul sa fac prima inmatriculare de iarna una foarte riscanta(a surprins bine treaba Max, nu puteam sa sar direct la megasubtilitati, totusi a fost primul cammo de iarna facut de mine), pentru ca a fost Kommodore si pentru inima verde care contine emblemele celor trei grupe. Si am avut la dispozitie si acea poza (pe care citiva frati ce m-au indrumat, o stiu) excelenta.
Alexandru, ramine sa gasesti singur zonele erogene e un secret pe care fiecare trebuie sa-l descoperim singuri Citeva poze cu intradosul gasesti la Galerie.
Ahmed, ti-a raspuns "tata Wurger", treaba cu camuflajul de sub alb e o chestiune de subtilitate si ma simt eu mai "implinit" daca stiu ca e acolo
Wurger multam de aprecieri. Venind de la un expert de 190, ele ma ung pe suflet
Urmatorul 190 A4 va fi cel pilotat de Hubertus von Bonin din Estonia, iunie 1943 alta inmatriculare foarte frumoasa din Jg 54.
Von Bonin
Dar va urma in viitor inca un A4 de iarna de data asta supus intemperiilor, unul spalacit si nerusinat de murdar Numai timp sa fie.....
Spor,
Bill
Arata acest topic
Pagina 1 din 1