Forum Machete,Modelism,Hobby: F86 Sabre JA 111 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

F86 Sabre JA 111 Italeri 1/48

#21 Useril este offline   busila 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Location:ALBA-IULIA
  • Interests:AVIATIE

Postat 01 April 2013 - 05:06 PM

Mr. Surfacer 500 sau aracet Bic(se usuca transparent)

#22 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 01 April 2013 - 08:28 PM

Multumesc mult pt sfaturi, Guyz!
Probabil ca m-ati scutit de ceva nasol.
Superglue excuded :whistle:

#23 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 08:11 AM

Am vopsit butucii rotilor cu steel.
M-am apucat sa maschez jantele astfel incat sa pot vopsi si pneurile...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 7.JPG


#24 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 08:18 PM

Am lipit si aripile, slefuit, surfacer, slefuit din nou.
La fel si ampenajele orizontale, care s-au imbinat oribil.
Am mai aranjat si imbinarile semifuselajelor.
Am mai lucrat si la imbinarea parbrizului cu fuselajul.
Am montat si pilonii de sub aripi (imbinare tot cu probleme).
Una peste alta, cam asa arata acuma...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 8.JPG


#25 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 02 April 2013 - 08:48 PM

Un grund (Mr.Surface 1000-1200) de control nu ar strica!

#26 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 02 April 2013 - 09:23 PM

Stai un pic ca mai am de pus admisia si ajutajul.
Rezolv si asta.
Am un primer alb de la Gunze...ar putea indeplini acelasi rol ca surfacer 1000-1200?
N-am mai dat surfacer cu aerograful. Cu ce se dilueaza si cat?

#27 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 02 April 2013 - 09:48 PM

In ce priveste primer-ul alb Gunze nu iti pot spune nimic, prefer Tamiya White Primer.
Mr.Surface se dilueaza cu Mr. Color Thinner, personal prefer un raport 45/55.

#28 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 09:05 AM

Salutare brothers!
Am mai buchisit cate ceva.
Am vopsit pneurile si am dat jos mastile. Rotile sunt cam gata...le manjesc cu ceva mai incolo, cand oi ajunge la etapa asta cu tot avionul. Jambele inca nu-s vopsite, am pus rotile pe ele doar asa de proba.
M-am gandit eu sa vopsesc admisia inainte s-o montez. Nu are niciun fel de detaliu la interior...se termina brusc cu un perete care o inchide. Asta trebuie vopsit cu negru, ca sa nu se vada asa evident ca in spatele lui nu-i nimic. Apoi, trebuie continuat cu rosu - conform poza de referinta si instructiuni vopsire.
Hartmann a pastrat traditia...se pare Sabre-ul lui personal a pastrat celebrele petale negre de lalea pe bot (decal dintr-o bucata - am emotii) pe un fond rosu.
Asa ca am mascat si vopsit admisia separat, mai ales pt interior - ca mi-ar fi fost mai greu sa o maschez si s-o vopsesc cu tot avionul lipit in spatele ei...

Hai s-aveti o zi buna.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 9.JPG


#29 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12672
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 03 April 2013 - 11:26 AM

Admisina nu prea are detalii, ea este un tub ce duce pina in fund la taxatoare, adica pina la turbina motorului.

#30 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 12:11 PM

M-am exprimat eu gresit, Z.
Prin lipsa detaliilor ma refeream la faptul ca admisia se inchide brusc cu un perete vertical, in loc sa continuie cu tubulatura standard.
Acu nu stiu exact cum era la Sabre - cel mai probabil din admisie plecau doua tuneluri divergente, care ocoleau cockpit-ul prin stanga si dreapta, Mig 15/17 style.
Astea sunt complet inexistente la modelul meu :whistle:

#31 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 03 April 2013 - 03:17 PM

Nu era Mig 15/17 style!
Admisia era formata dintr-un singur tunel, cockpitul fiind pozitionat deasupra.

Aceasta postare a fost editata de tomcat_ct: 03 April 2013 - 03:19 PM


#32 Useril este offline   Asgard 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 390
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Location:Ravenna, Italia
  • Interests:Aviatia din WW2.

Postat 03 April 2013 - 05:40 PM

Si despre F4U nu ne spui\ arăți nimic?

Scuze de off topic dar nu m-am putut abține De altfel cred ca te așteptai la întrebarea mea, ca parca... prea ai pus ampenajele\coada peste tot prin fotografii....

Cu stima.

#33 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 06:40 PM

Salut Asgard.

Nu am pus ampenajele alea special...pur si simplu zilele astea le-am scos si am mai lucrat nitel la ele si au ramas pe-acolo.
E vorba de un F4U7 1/48 de la Revell...cred insa ca rebox Hasegawa.
Am vrut la un moment dat sa incep cu el...apoi am inceput sa ma complic inutil. Mi-am zis ca daca tot are optiunea de flaps scos, sa pun si directia si profundoarele in pozitii bracate.
Am taiat...a iesit indoielnic...acu zilele astea am incercat sa mai repar.
Apoi am citit niste review-uri pe net si am vazut ca unii zic ca motorul e cam subtire si cockpit-ul este de F4U5 - incorect pt ce e in cutie.
Deci am luat un motor de la quickboost si un cockpit de la Aires.
Eu, care nu am dus niciun proiect la bun sfarsit si nu am mai pus mana pe rasina! :whistle:
Asa ca pentru moment l-am amanat.
Poate imi fac curaj cu el totusi, dupa ce o sa am cateva modele OOB finalizate.
Pana atunci, printre picaturi am mai bibilit la ampenajele alea masacrate :unsure:

#34 Useril este offline   Asgard 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 390
  • Inregistrat: 19-April 12
  • Location:Ravenna, Italia
  • Interests:Aviatia din WW2.

Postat 03 April 2013 - 06:59 PM

Din nou off topic. Scuze.


"Eu, care nu am dus niciun proiect la bun sfarsit si nu am mai pus mana pe rasina!"


Pai cred ca ar' cam trebui sa "pui mana"... Vine IAR80 facut din "chestia" aia. Colac peste pupaza este si 1/48... Convenabil, nu?


Cu stima.

#35 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 07:13 PM

Da, IAR 80 e aproape obligatoriu...de achizitionat. E de suflet.
De facut...noi sa fim sanatosi! :drinks:
O sa aibe de asteptat, in cazul meu.
Lucrez incet si mai am multe de invatat pana sa ajung la rasini.

#36 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2013 - 12:23 PM

Am montat admisia si ajutajul.
La admisie mai trebuie intervenit putin, ca imbinarea nu-i chiar perfecta. Am insemnat eu cu niste sageti pe poza...
Am vopsit si rezervoarele suplimentare, sa vad cum se comporta vopseaua. Unul l-am dat si cu MM sealer, altul nu...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 10.JPG


#37 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2013 - 12:38 PM

Inca vreo 2 poze cu avionul in stadiul acesta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 11.JPG
  • Imagine atasata: 12.JPG


#38 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 04 April 2013 - 02:32 PM

E buna nuanta aceea de rosu de pe inelul admisiei ?
Din imaginile postate parca e putin prea deschisa virand parca spre roz - desi le-am urmarit de pe 3 monitoare diferite.

Spor

#39 Useril este offline   RocknRolla 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1050
  • Inregistrat: 15-February 13
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2013 - 03:07 PM

Salut AdiP.

Si eu imi pun aceeasi intrebare si nu sunt chiar sigur ca raspunsul e "da".
La instructiuni imi zice sa folosesc un MM (rosu simplu) pe care nu-l am.
Asa ca am folosit ce aveam - tot un rosu simplu, dar de la Agama.
Mie asa live nu mi se pare ca da spre roz, dar intr-adevar mi se pare o nuanta de rosu cam prea deschisa.

Nu stiu ce sa fac acum...o sa astept putin sa vad cum arata sub ceva straturi de lac, apoi o sa vad dacae nevoie sa revopsesc.
Oricum partial va trebui revopsita admisia (partea exterioara) pt ca trebuie adusa la nivel cu fuselajul anterior pe alocuri.

#40 Useril este offline   tomi 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 771
  • Inregistrat: 11-January 05
  • Location:Constanta / Trier
  • Interests:Aviatie - WW II & Jets

Postat 04 April 2013 - 04:28 PM

Pentru rosu ai dat o baza alba?

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi