F86 Sabre JA 111 Italeri 1/48
#24
Postat 02 April 2013 - 08:18 PM
Am lipit si aripile, slefuit, surfacer, slefuit din nou.
La fel si ampenajele orizontale, care s-au imbinat oribil.
Am mai aranjat si imbinarile semifuselajelor.
Am mai lucrat si la imbinarea parbrizului cu fuselajul.
Am montat si pilonii de sub aripi (imbinare tot cu probleme).
Una peste alta, cam asa arata acuma...
La fel si ampenajele orizontale, care s-au imbinat oribil.
Am mai aranjat si imbinarile semifuselajelor.
Am mai lucrat si la imbinarea parbrizului cu fuselajul.
Am montat si pilonii de sub aripi (imbinare tot cu probleme).
Una peste alta, cam asa arata acuma...
#28
Postat 03 April 2013 - 09:05 AM
Salutare brothers!
Am mai buchisit cate ceva.
Am vopsit pneurile si am dat jos mastile. Rotile sunt cam gata...le manjesc cu ceva mai incolo, cand oi ajunge la etapa asta cu tot avionul. Jambele inca nu-s vopsite, am pus rotile pe ele doar asa de proba.
M-am gandit eu sa vopsesc admisia inainte s-o montez. Nu are niciun fel de detaliu la interior...se termina brusc cu un perete care o inchide. Asta trebuie vopsit cu negru, ca sa nu se vada asa evident ca in spatele lui nu-i nimic. Apoi, trebuie continuat cu rosu - conform poza de referinta si instructiuni vopsire.
Hartmann a pastrat traditia...se pare Sabre-ul lui personal a pastrat celebrele petale negre de lalea pe bot (decal dintr-o bucata - am emotii) pe un fond rosu.
Asa ca am mascat si vopsit admisia separat, mai ales pt interior - ca mi-ar fi fost mai greu sa o maschez si s-o vopsesc cu tot avionul lipit in spatele ei...
Hai s-aveti o zi buna.
Am mai buchisit cate ceva.
Am vopsit pneurile si am dat jos mastile. Rotile sunt cam gata...le manjesc cu ceva mai incolo, cand oi ajunge la etapa asta cu tot avionul. Jambele inca nu-s vopsite, am pus rotile pe ele doar asa de proba.
M-am gandit eu sa vopsesc admisia inainte s-o montez. Nu are niciun fel de detaliu la interior...se termina brusc cu un perete care o inchide. Asta trebuie vopsit cu negru, ca sa nu se vada asa evident ca in spatele lui nu-i nimic. Apoi, trebuie continuat cu rosu - conform poza de referinta si instructiuni vopsire.
Hartmann a pastrat traditia...se pare Sabre-ul lui personal a pastrat celebrele petale negre de lalea pe bot (decal dintr-o bucata - am emotii) pe un fond rosu.
Asa ca am mascat si vopsit admisia separat, mai ales pt interior - ca mi-ar fi fost mai greu sa o maschez si s-o vopsesc cu tot avionul lipit in spatele ei...
Hai s-aveti o zi buna.
#30
Postat 03 April 2013 - 12:11 PM
M-am exprimat eu gresit, Z.
Prin lipsa detaliilor ma refeream la faptul ca admisia se inchide brusc cu un perete vertical, in loc sa continuie cu tubulatura standard.
Acu nu stiu exact cum era la Sabre - cel mai probabil din admisie plecau doua tuneluri divergente, care ocoleau cockpit-ul prin stanga si dreapta, Mig 15/17 style.
Astea sunt complet inexistente la modelul meu
Prin lipsa detaliilor ma refeream la faptul ca admisia se inchide brusc cu un perete vertical, in loc sa continuie cu tubulatura standard.
Acu nu stiu exact cum era la Sabre - cel mai probabil din admisie plecau doua tuneluri divergente, care ocoleau cockpit-ul prin stanga si dreapta, Mig 15/17 style.
Astea sunt complet inexistente la modelul meu
#33
Postat 03 April 2013 - 06:40 PM
Salut Asgard.
Nu am pus ampenajele alea special...pur si simplu zilele astea le-am scos si am mai lucrat nitel la ele si au ramas pe-acolo.
E vorba de un F4U7 1/48 de la Revell...cred insa ca rebox Hasegawa.
Am vrut la un moment dat sa incep cu el...apoi am inceput sa ma complic inutil. Mi-am zis ca daca tot are optiunea de flaps scos, sa pun si directia si profundoarele in pozitii bracate.
Am taiat...a iesit indoielnic...acu zilele astea am incercat sa mai repar.
Apoi am citit niste review-uri pe net si am vazut ca unii zic ca motorul e cam subtire si cockpit-ul este de F4U5 - incorect pt ce e in cutie.
Deci am luat un motor de la quickboost si un cockpit de la Aires.
Eu, care nu am dus niciun proiect la bun sfarsit si nu am mai pus mana pe rasina!
Asa ca pentru moment l-am amanat.
Poate imi fac curaj cu el totusi, dupa ce o sa am cateva modele OOB finalizate.
Pana atunci, printre picaturi am mai bibilit la ampenajele alea masacrate
Nu am pus ampenajele alea special...pur si simplu zilele astea le-am scos si am mai lucrat nitel la ele si au ramas pe-acolo.
E vorba de un F4U7 1/48 de la Revell...cred insa ca rebox Hasegawa.
Am vrut la un moment dat sa incep cu el...apoi am inceput sa ma complic inutil. Mi-am zis ca daca tot are optiunea de flaps scos, sa pun si directia si profundoarele in pozitii bracate.
Am taiat...a iesit indoielnic...acu zilele astea am incercat sa mai repar.
Apoi am citit niste review-uri pe net si am vazut ca unii zic ca motorul e cam subtire si cockpit-ul este de F4U5 - incorect pt ce e in cutie.
Deci am luat un motor de la quickboost si un cockpit de la Aires.
Eu, care nu am dus niciun proiect la bun sfarsit si nu am mai pus mana pe rasina!
Asa ca pentru moment l-am amanat.
Poate imi fac curaj cu el totusi, dupa ce o sa am cateva modele OOB finalizate.
Pana atunci, printre picaturi am mai bibilit la ampenajele alea masacrate
#36
Postat 04 April 2013 - 12:23 PM
#39
Postat 04 April 2013 - 03:07 PM
Salut AdiP.
Si eu imi pun aceeasi intrebare si nu sunt chiar sigur ca raspunsul e "da".
La instructiuni imi zice sa folosesc un MM (rosu simplu) pe care nu-l am.
Asa ca am folosit ce aveam - tot un rosu simplu, dar de la Agama.
Mie asa live nu mi se pare ca da spre roz, dar intr-adevar mi se pare o nuanta de rosu cam prea deschisa.
Nu stiu ce sa fac acum...o sa astept putin sa vad cum arata sub ceva straturi de lac, apoi o sa vad dacae nevoie sa revopsesc.
Oricum partial va trebui revopsita admisia (partea exterioara) pt ca trebuie adusa la nivel cu fuselajul anterior pe alocuri.
Si eu imi pun aceeasi intrebare si nu sunt chiar sigur ca raspunsul e "da".
La instructiuni imi zice sa folosesc un MM (rosu simplu) pe care nu-l am.
Asa ca am folosit ce aveam - tot un rosu simplu, dar de la Agama.
Mie asa live nu mi se pare ca da spre roz, dar intr-adevar mi se pare o nuanta de rosu cam prea deschisa.
Nu stiu ce sa fac acum...o sa astept putin sa vad cum arata sub ceva straturi de lac, apoi o sa vad dacae nevoie sa revopsesc.
Oricum partial va trebui revopsita admisia (partea exterioara) pt ca trebuie adusa la nivel cu fuselajul anterior pe alocuri.