se continua aici povestea celor 4 module functionale despre care am discutat in topicul cu acelasi nume, deschis anterior. Motivul este evitarea aglomerarii imaginilor si incarcarea mai rapida a paginilor.
Asa cum am aratat, am demarat o serie de 4 module functionale, scara H0, interconectate, formand un oval.
Cel de-al doilea descris continea o remiza si o placa turnanta in paragina, in plin proces de defrisare a componentelor pentru fier vechi. Cumva, acest modus este o continuare, si nu prea. Este o continuare, deoarece bucatica de sosea se continua, pentru a face loc unei platforme care contine o parte din sinele defrisate de pe modulul anterior, macaraua gasindu-se dupa cum s-a aratat pe cel de-al doilea modul. Tematica este insa una diferita, modulul continand de fapt un depozit de materiale de constructii.
Exista o diferenta de nivel, pentru care am optat in incercarea de a scapa de monotonia unor suprafete complet plane, si evitand relief accidentat de tip munte pe aceasta serie demodule. Astfel, pe cele 4 module s-a folosit polistiren extrudat de 2 cm si de 3 cm, cu trecere usoara de la un nivel la altul care sa asigura o usoara forma de relief. In imaginea de mai jos se arata tocmai trecerea de la o cota de nivel la alta.
![Imagine postata](http://i257.photobucket.com/albums/hh234/stageexp/Module/th_Picture101_zps37c0899d.jpg)
Modulul are deci o componenta centrala, a depozitului de materiale de constructii, incadrat de un gard din placi de beton. Gardul este home made, din forex. Evident am optat pentru usoare nealinieri, precum si diferite zone de acumulare a pietrisului. Platformele sun de tip betonat, cu fisurile si murdarirea de rigoare, fara a se exagera. Incinta este una inchisa, cu acces auto dintr-o parte, respectiv acce pietonal in partea opusa.
In zona in care exista accesul pietonal, avem o mica parcare auto, de unde se poate tree peste linie in depozitul respectiv. Este o situatie putin intalnita in realitate, de regula evitandu-se astfel de modalitati de acces din considerente de securitate a traficului, insa aici am avut nevoie de a modifica compozitia, incat privitorul sa se poata agata si de alte aspecte in afara zonei centrale. De altfel daca plecam de la premisa ca linia feratacare traverseaza modulul este una cu trafic mic, nefiind prezenta nici o gara dealtfel pe aceste module, aspectul descris se poate trece cu vederea.
Iata modul de constructie al incintei, precum si parcarea despre care am povestit.
![Imagine postata](http://i257.photobucket.com/albums/hh234/stageexp/Module/th_Picture104_zps3c4e9d2b.jpg)
![Imagine postata](http://i257.photobucket.com/albums/hh234/stageexp/Module/th_Picture105_zps5e7ff733.jpg)
![Imagine postata](http://i257.photobucket.com/albums/hh234/stageexp/Module/th_Picture002-1_zps96cec3d2.jpg)