Deoarece am trecut de un anumit punct cu proiectul acesta, si anume, vopsirea caroseriei, sunt sigur ca il voi termina. Asa ca m-am decis sa vi-l prezint.
E vorba de un Ferrari 348 ts de la Hasegawa. E caroseria mea preferata, adica targa. Voiam sa ii fac si farurile escamotabile, dar sunt inca incepator.
Are si niste PE in cutie, lucru de care m-am bucurat foarte mult, avand in vedere ca am dat foarte putin pe kit.
Rotile originale arata bine pe macheta, dar vreau ceva mai mare, pe 19". Asa ca am optat pentru niste roti de Ferrari 458 Italia. Le am dintr-un kit Revell, pentru care is oricum prea mici. Anvelopele sunt HobbyDesign.
Culoarea va fi neagra, iar interiorul rosu cu negru.
O poza cu asamblarea la rece:
Am asamblat motorul si l-am vopsit. Nu am gasit fire asa de subtiri, dar cine stie, pana il asamblez poate gasesc. Capetele tobelor le-am inlocuit cu ceva mai mare, niste tuburi de cupru:
Am terminat interiorul si am vopsit geamurile/farurile. Inca mai am de lucru la stopuri.
Am mai facut un "firewall" care desparte interiorul de motor, dar nu apare in poze. Oricum nu se va vedea foarte mult.
Am vopsit rotile si le-am pus emblemele, dupa care am dat cu lac(poate voi mai da un strat totusi):
Si apoi am vopsit caroseria
Aici a fost o mica aventura.
Prima data am rupt rama parbrizului. Si apoi din nou.
M-am gandit ca vopsesc cu negru mat de la tamiya, dupa care dau cu lac din spray. Insa lacul ce il aveam era pearl clear. Prostul de mine am crezut ca e ceva lac foarte stralucitor, insa e de fapt perlat
Caroseria am vopsit-o in negru mat, dar lac am dat doar pe capota motorului. Norocul meu.
Pasul urmator a fost o baie in lichid de frana pt capota motorului si am comandat un TS-14(negru lucios)
Am slefuit vopseaua de pe caroserie, insa nu de tot. Iar pentru ca sunt un zgarcit, nu am dat nici cu primer din nou pe caroserie.