B-17 flying fortress Revell 1:72
#2
Postat 02 March 2013 - 04:57 PM
Interiorul este foarte frumos detaliat dar cand il vei inchide multe dintre detalii nu se vor mai vedea, pentru o vizionare mai clara a interiorului dupa inchiderea fuselajului iti recomand sa dai cu niste ,,Future,, pe suprafetele transparente poate se va vedea mai clar interiorul.
Succes
#5
Postat 02 March 2013 - 10:35 PM
Astazi am fost in Ungaria la concursul de la Szolnok, la targ am cumparat fir din fludor de 0.2 mm si 0.5 mm os sa incerc sa pun toate firele din jurul rotilor si trenului de aterizare, va tin la curent si va trimit poze .
P.S. la concurs au poarticipat si colegii de Alba Iulia , Le doresc mult scuces, maine va fi premierea ...
#7
Postat 03 March 2013 - 10:31 PM
Erik, spor în continuare !
A, si, Erik, ma gandeam pana nu il inchizi poate iti faci timp sa faci o fotografie cu interiorul si cu o maciulie de chibrit - undeva in cadru - ca sa ne dam seama de... micime, ca sa zic asa!
#9
Postat 04 March 2013 - 01:36 PM
Eu parca asa am vazut si o sa si caut nisca'i poze.
#11
Postat 10 March 2013 - 10:49 PM
Asa cum v-am promis va postez niste poze cu stadiul actual al creatiei mele.
Mai am de slefuit destul de mult si de corectat. De obicei folosesc Mr. Surfacer 500 si 1000 si slefuiesc cu hartie de 600 , 800, 1000 in unele locuri chiar si de 1500 .
Astazi am montat aripile si acum iau un pic de pauza astept cateva zile pana se usca in totalitate.
Am si nituit fuselajul, aripile etc. am cumparat o chestie desteapta fabricat de catre Trumpeter cu patru capuri , fiecare cap cu alta dimensiune.
Daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi utile astept pararile.
#12
Postat 11 March 2013 - 08:04 PM
Am aplicat un strat de Mr. Surfacer 1000 am diluat putin cu Mr color thinner. 1 ml mr. Surfacer 1000 si 0.3 - 0.4 ml Mr, thinner.
iata rezultatul oare din ce cauza poate fi ?
parca ar fi mucegai sau matase sau fir de paianjen, macheta am sters cu o carpa cu putin alcool sanitar, praf nu a fost pe el si nici unde lucrez nu este praf.
CE AM GRESIT ??????? :bang::bang::bang:
#13
Postat 11 March 2013 - 08:14 PM
Surfacer-ul gazat si "panzele" suflate deja se duc(netezesc) cu o pensula mai aspra, apoi cu o carpa moale lustruiesti putin.
La mine am descoperit ca fenomenul cu pricina tine de dilutie-prea mica , si presiunea un pic prea mare.
Incearca sa diluezi un pic mai mult si fa ceva probe inainte de a sufla peste model.
La mine a mers fara probleme...
Aceasta postare a fost editata de busila: 11 March 2013 - 08:16 PM
#16
Postat 11 March 2013 - 08:48 PM
Categoric evita diluantii cu uscare rapida si la fel de categoric incaperile cu temperatura ambientala ridicata (in perioada asta nu cred ca e cazul, insa e de avut in vedere pentru la vara .
Inca ceva. Evita Color Thiner-ul minune pentru a spala panzele de paianjen. Iti vei imbacsi mai tare detaliile machetei. Foloseste metoda sugerata de colegul Busila.
Spor si sa ne arati ce iti iese.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 11 March 2013 - 08:50 PM
#17
Postat 11 March 2013 - 09:09 PM
Eu am spalat doar un Lippish-care-i aproape cat un motor de Boeing.O sa se consume la Color Thinner mult prea mult.
De asta am propus pensularea si lustruirea...
Aceasta postare a fost editata de busila: 11 March 2013 - 09:10 PM
#20
Postat 12 March 2013 - 08:55 AM
Un lucru nu inteleg, dece continui sa aplici grund cind vezi ce este pe suprafata vopsita? Pentru curatare ai doua alternative :
- ori slefuiesti la ud toata macheta cu un schmirghel de 2000 ( pe metoda asta as merge eu)
- ori stergi macheta cu vata sau carpa imbibata bine cu Mr. Color Thinner.
Linile de panou este bine sa le cureti cu o scobitoare ( vezi ca in cazul in care ai sa-l cureti cu a doua metoda ele se pot umple cu surfacer!)
Dilutia sa fie 50 / 50 sau chiar putin mai mult diluant, distanta pina la macheta maxim 10 cm! Presiunea sa nu fie mai mare de 1 Bar. Desigur nici caldura sa nu fie excesiva. ( 18 - 20° C este optim pentru vopsire!)
Succes!
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 12 March 2013 - 08:56 AM