Coltul cu Zerstorere 1/72
#22
Postat 14 March 2013 - 08:36 AM
#23
Postat 03 November 2013 - 04:22 PM
La 410 am facut "evazivul" colimator Stuvi si suportul lui in V, precum si manerele de la parbriz. Am mai facut si placa de blindaj si o mica rama din sirma pe partea stinga.
Rezultatul? 4 ore de munca , 15-16 piese mici inghesuite sub parbriz, iar odata montat, nu se mai vede nimic :))
#24
Postat 03 November 2013 - 07:30 PM
#28
Postat 04 November 2013 - 09:17 PM
Alexelule...stii ca ce se intimpla pe (sub) birourile noastre ramane intre noi...
Catta...aici e cam nasol...dupa citiva ani in care faceam lejer in jur de 20 la un nivel acceptabil, ma resemnasem in ultimii 3-4 ani la un decent numar de 8. Anul asta am facut trei Fokkere XXI, un Breda 27M si un Mystere... si nici unul cum ar trebui...
Caline, ai facut deja unul, ce-ti mai trebe altul ? Vrei sa ajungi ca mine?
In fine, am mascat si vopsit cu asa zisul RLM66 zona cockpitului. Ramele orizontale principale sint in realitate in interiorul cupolei si sint in rlm 66 vizibil din exterior. La Italeri si Fine Molds sint gravate pe exteriorul cabinei, ceea ce e incorect.
Nu le pot reda cum ar trebui din cauza grosimii mari a cabinei, dar le voi lasa vopsite in 66 si le voi da cu lac lucios peste, sa arate ca si cum ar fi sub geam. mai mult nu sint dispus acum.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 04 November 2013 - 09:19 PM
#29
Postat 05 November 2013 - 10:51 AM
Cer prea mult daca te rog sa pui si niste poze cu avionul real sa vad despre ce vorbesti.
Ma gandesc ca nu numai eu ci si altii se vor intoarce la topicul asta cand se vor apuca de vreun 410 si vor intelege unde trebuie insistat - corectat.
Daca nu poti nu-i problemă ca stii cum e - una e sa te uiti la el in cutie, si alta sa te apuci efectiv sa-l faci. Descoperi tot felul de chestii chiar daca au mai trecut inca 3 inaintea ta prin el.
Aceasta postare a fost editata de wurger: 05 November 2013 - 10:51 AM
#32
Postat 05 November 2013 - 03:38 PM
Urmarim cu interes!
Aceasta postare a fost editata de Catta: 05 November 2013 - 04:06 PM
#33
Postat 05 November 2013 - 10:06 PM
Am mascat ramele care urmeaza a ramane in RLM66:
Am adaugat citeva nituri si detalii mici pe aripa:
La profundoare am adaugat cele doua tablite, am facut carenajul pirghiei trimerului (ea apare pe extrados la profundorul drept si pe intrados la cel sting);
Am prelungit un pic gravajul din capatul planului si am nituit pe ici pe colo:
La gondolele motoarelor am facut cite o gaurica pe partea stinga (unde o sa adaug o tevusca)..
..si cite doua gaurele si un mic panou oval pe partile drepte :
La deriva trebuie am eliminat gravajul sinuos dinspre virf si am gravat si nituit linia orizontala care lipsea.
#34
Postat 06 November 2013 - 09:51 AM
Acuma, daca mint aia, mint si eu, ce sa zic!
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 06 November 2013 - 09:54 AM
#35
Postat 06 November 2013 - 11:34 AM
#37
Postat 06 November 2013 - 11:53 AM
A-ul 1 o avea in varianta pe care Edi o reprezinta.
Variantele A0 si C-ul :
Ar putea sa fie si cum vad in imaginea postata de Edi mai sus, insa nu prea ar avea logica sa lipseasca acea intarire, pe care am vazut-o pe multe aparate WW II.
L.E. Da, cele doua de jos sunt 210, pentru a se vedea linia curba.
Am mai gasit o imagine.
E extrasa de aici :
http://www.asisbiz.c...ht-1942-01.html
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 06 November 2013 - 12:09 PM
#39
Postat 06 November 2013 - 12:29 PM
#40
Postat 06 November 2013 - 12:52 PM