Coltul cu Zerstorere 1/72
#142
Postat 13 April 2015 - 06:44 PM
Servus Edi, macheta ti-a iesit excelent! Ca deobicei cind iti vad realizarile, ele nu arata a machete de 1/72.
As avea o sugestie, tu faci cum crezi ca iti place TIE mai bine. Ai facut foarte fain fumul pe intrados, nu crezi ca ar fi trebuit sa afumi chiar numai putin profundoarele? Acolo nu as trece cu mult fum, doar discret pe ambele fete.
Spor in continuare!
As avea o sugestie, tu faci cum crezi ca iti place TIE mai bine. Ai facut foarte fain fumul pe intrados, nu crezi ca ar fi trebuit sa afumi chiar numai putin profundoarele? Acolo nu as trece cu mult fum, doar discret pe ambele fete.
Spor in continuare!
Aceasta postare a fost editata de tibi22: 13 April 2015 - 06:44 PM
#143
Postat 13 April 2015 - 06:45 PM
Multumesc Mihai..are destule bube, doar ca nu-l iubesc destul si n-am nici destul timp sa mai bag la el.
Uitasem de citeva chestii de ex. farul de aterizare de sub aripa stinga :
Tot uitind-ma la poze cu 201 maghiare, se pare ca ferestruicile de pe capotele motoarelor apar pe ambele fetze , si pe interior si pe exterior.
Posibil sa fi fost interschimbabile (stinga cu dreapta), in fapt acelasi reper pentru ambele motoare. Si profundoarele lui 210/410 sunt de fapt aceeasi piesa , doar pusa pe dos.
Am mai pus firisoarele rosii de pe cabina, indicatoarele de picaj. Posibil ca ele sa trebuiasca puse si pe partea dreapta, nu stiu inca.
Uitasem de citeva chestii de ex. farul de aterizare de sub aripa stinga :
Tot uitind-ma la poze cu 201 maghiare, se pare ca ferestruicile de pe capotele motoarelor apar pe ambele fetze , si pe interior si pe exterior.
Posibil sa fi fost interschimbabile (stinga cu dreapta), in fapt acelasi reper pentru ambele motoare. Si profundoarele lui 210/410 sunt de fapt aceeasi piesa , doar pusa pe dos.
Am mai pus firisoarele rosii de pe cabina, indicatoarele de picaj. Posibil ca ele sa trebuiasca puse si pe partea dreapta, nu stiu inca.
#147
Postat 14 April 2015 - 08:53 AM
Las, ca la esapamente se schimba usor, nitica tabla indoita si gata!
Cu fumul de pe ampenajul orizontal, ce sa zic, ma gindisem si eu la asta, dar nu cred ca-i plauzibil.
In privinta ramelor cupolei, m-am lamurit, poza/detaliul pus/a ulterior, e mult mai buna si mai edificatoare.
Toata stima maestre!
Cu fumul de pe ampenajul orizontal, ce sa zic, ma gindisem si eu la asta, dar nu cred ca-i plauzibil.
In privinta ramelor cupolei, m-am lamurit, poza/detaliul pus/a ulterior, e mult mai buna si mai edificatoare.
Toata stima maestre!
#150
Postat 14 April 2015 - 10:20 AM
Gopo, multumesc pentru poze, sunt edificatoare ! Corectat . Sigur dira de fum se labartzeaza suficient incat sa ajunga si pe extradosul profundoarelor, probabil la fel de mult ca si pe intradosul lor.
Z, multumesc. Cind te apuci si tu de Eduardul ala pe care mi l-ai suflat acum 15 ani in parcarea de la Gara de Nord (grrrrr- inca) , iti trimit niste decaluri cu liniute din alea de pus pe cupola , si cu gemuletele prin care se incarca munitia.
Nu sunt ATAT de interesat de subiect incat sa iau doua seturi de esapamente de 109F de la Quickboost si sa-i fac aparatorile din tabla.
Wurger, stii ca nu ma supar . Si eu, de fiecare data cind ma uit la el, tot la 72 il vad. La P-40-uri am modificat esapamentele ca nu erau corecte, nu ca nu erau perfecte. Si era la Alba, acum 3 ani...eram mai tanar si aveam mai multa rabdare.
Z, multumesc. Cind te apuci si tu de Eduardul ala pe care mi l-ai suflat acum 15 ani in parcarea de la Gara de Nord (grrrrr- inca) , iti trimit niste decaluri cu liniute din alea de pus pe cupola , si cu gemuletele prin care se incarca munitia.
Nu sunt ATAT de interesat de subiect incat sa iau doua seturi de esapamente de 109F de la Quickboost si sa-i fac aparatorile din tabla.
Wurger, stii ca nu ma supar . Si eu, de fiecare data cind ma uit la el, tot la 72 il vad. La P-40-uri am modificat esapamentele ca nu erau corecte, nu ca nu erau perfecte. Si era la Alba, acum 3 ani...eram mai tanar si aveam mai multa rabdare.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 14 April 2015 - 11:06 AM
#151
Postat 14 April 2015 - 10:51 AM
Printre bubele kitului, pe care (inca) nu le-am corectat :
Sunt convins ca cele patru rame (figurate cu rosu) sunt pe interiorul cabinei doar , deci trebuiau facute cu rlm66 si lucioase.
Marcajul de piaj de pe geam mie mi-a iesit ca un fel de V, in realitate se apropia mai mult de un X .
Pe dedesupt, trebuia sa-i fac cele patru balamale ale eleroanelor, sunt destul de vizibile, plus ca suportii contragreutatilor de la eleroane sunt lama de subtiri, probabil ca trebuiau facuti din PE sau ceva de genul, cu greutatile in sine , facute din bule de aracet sau surfacer, ceva...
...plus o alta tablita la flapsuri:
Si-or mai fi...
Sunt convins ca cele patru rame (figurate cu rosu) sunt pe interiorul cabinei doar , deci trebuiau facute cu rlm66 si lucioase.
Marcajul de piaj de pe geam mie mi-a iesit ca un fel de V, in realitate se apropia mai mult de un X .
Pe dedesupt, trebuia sa-i fac cele patru balamale ale eleroanelor, sunt destul de vizibile, plus ca suportii contragreutatilor de la eleroane sunt lama de subtiri, probabil ca trebuiau facuti din PE sau ceva de genul, cu greutatile in sine , facute din bule de aracet sau surfacer, ceva...
...plus o alta tablita la flapsuri:
Si-or mai fi...
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 14 April 2015 - 10:53 AM
#152
Postat 14 April 2015 - 05:40 PM