Dupa o analiza scurta a ce aveam prin stash, am decis sa incep cu doua Hornisse-uri de la Italeri. Rationamentul a fost ca daca as face intai pe cele de la Fine Molds, n-o sa mai am chef de astea doua niciodata...
ITALERI ME-210A
Continutul cutiei il gasiti usor aici:
http://www.model-mak...itt-ME-210.html
Pe asta il voi face intr-o schema clasica de RLM 74/75/76 din teatrul Mediteranean.
ITALERI ME-410
http://www.ipmsdeuts...0_Hornisse.html
Jumatate din piese sint comune cu 210, ce e schimbat e cadrul care contine aripa.
Piesele "noi" pentru 410 sint parca din alt kit, au foarte multe omisiuni si in general par facute la misto.
Pe esta il voi face intr-o schema arhicunoscuta, dar foarte putin documentata: 7 galben din ZG-26.
Pina acum toti (inclusiv Fine Molds si Italeri) erau de acord ca avionul , un interceptor de mare altitudine, nu avea antena radio si turelele defensive dar in acelasi timp ca era vopsit in rlm-uri "tarzii", adica 81/82 peste 76.
Cam asa:
Dupa ceva timp, s-a constatat ca la inceputul lui '44 nu prea avea cum sa existe 81/82, asa ca s-a revenit la 74/75 :
Dupa care a venit revista Revi cu doua poze noi care au facut senzatie. Se pare ca nu numai ca nu avea turelele, dar avea si cabina profilata altfel, avind in vedere ca nu mai avea nici sistemul de ochire. De asemenea se pare ca erau mai multe, astfel modificate.
Fie si numai pentru detaliul asta al cabinei, asa il voi face.
Aceasta postare a fost editata de 1-0-9: 19 February 2013 - 08:36 PM