MIG-21 Lancer C Trumpeter 1/32
#1
Postat 11 February 2013 - 10:01 PM
Va prezint cam cu ce o sa incep. (din toate seturile, voi folosi ceea ce cred eu ca arata mai bine)
Modelul de la Trumpeter
set de decaluri de la Tiger Wings(unul dintre cele mai frumoase vazute de mine, dedicat in parte, pentru Lancere RO)
upgrade set pentru Lancer, de la Setal
Un set BigEd, pentru exterior si unele chestii din interior, un set de la Part pentru exterior(are unele chestii diferite fata de BigEd)
#7
Postat 12 February 2013 - 06:56 PM
cipoaca, la 11 February 2013 - 11:25 PM, a spus:
Nu-i frumos sa intrebi asa ceva, in public. Este ca si cum ai intreba o femeie, in public, cati ani are. O sa-ti trimit pe PM un total aproximativ, care este infint mai mic decat totalul pentru Su-27, sau Ju-88.
Florin
P.S.
Continua tot asa cu IAR-ul, este beton.
#9
Postat 17 February 2013 - 07:45 PM
BMF, la 17 February 2013 - 02:22 PM, a spus:
"Suna" bine de tot ce ai pregatit acolo. O sa urmaresc cu interes.
Am vazut ca ai mai lucrat cu Trumpeter.
Cum ti se par, ca si acuratete generala/nivel de detaliu?
Merita, plasticul in sine?
Merci,
Calin
Salut,
Da am mai lucrat cu modele de la Trumpeter, deoarece sunt cei care acopera cea mai mare plaja de modele la scara la care lucrez eu. Ca si acuratete si nivel de detaliere, lasa mult de dorit la majoritatea modelelor pe care le scot, dar in acelasi timp am senzatia ca este un lucru intentionat , pentru a lasa loc firmelor care fac upgrade-uri. Dupa cum ai vazut, pana acum, la nici un model Trumpeter(de altfel nici la celelalte facute de mine), nu m-am bazat doar pe ce gasesc in cutie. Am incercat (in functie de ceea ce mi-am dorit ca sa iasa), sa imbunatatesc modelul, cu tot felul de "bunatati", din care am folosit ceea ce am crezut eu ca arata mai bine. Parerea mea este ca Trumpeter este un punct de plecare, daca vrei sa lucrezi la scara asta, doar ca trebuie sa fi pregatit(daca ai pretentii de detaliere si acuratete), sa iei modelul in piept. Unele chestii le mai sar si eu, nu am pretentia sa fie totul perfect(unii vor spune, ca dupa ce am investit atat intr-un model, cu toate seturile aferente, ca fac un kitsch, daca nu remediez toate minusurile kit-ului), eu mizez pe rezultatul final, ca sa imi placa mie. Uite de exemplu, ultimul model terminat Me-109E3, la care capota radiatorului de sub bot, este supradimensionata, dar la rezultatul final, per ansamblu, nu prea conteaza. Asa ca...spor la treaba.
Florin
#10
Postat 29 March 2013 - 05:48 PM
Florin
#13
Postat 29 March 2013 - 08:32 PM
Intr-adevar, daca te uiti cu atentie la ceasurile alea analogice, se vede putin efectul de "teava" de care pomeneai.
Dar probabil si pt ca pozele sunt facute foarte de aproape.
Plus ca dupa ce il bagi in fuselaj, nu cred ca o sa se mai observe.
Detalii multe...vopsite beton - foarte frumos!
In special perna aia de pe spatarul scaunului arata bestial.
Cand o sa pot face un cockpit ca tine cred ca o sa-mi dau singur un premiu.
Spor la treaba in continuare.
#14
Postat 29 March 2013 - 11:58 PM
si eu am procurat cam tot ce ai luat tu plus un set cu un radar (RP 21) de la verlinden si niste prize de racire agregate motor ma mananca sub podul palmei sa ma apuc de al meu
dar am atata treaba.........
#15
Postat 03 June 2013 - 06:21 PM
Aceasta postare a fost editata de florin13: 03 June 2013 - 06:26 PM
#19
Postat 03 June 2013 - 09:51 PM
Totusi am 2 intrebari:
1) cum/din ce ai facut tubul din partea dreapta a cockpitului respectiva la unirea fuselajului cu aripa dreapta?
2) "capota" are o scobitura (din cate stiu ea nu exista in kit). Piesa respectiva este tunata de tine sau e ceva pisea cumparata.
Numia bine si spor la lucru
#20
Postat 03 June 2013 - 10:12 PM
vishzu, la 03 June 2013 - 09:51 PM, a spus:
Totusi am 2 intrebari:
1) cum/din ce ai facut tubul din partea dreapta a cockpitului respectiva la unirea fuselajului cu aripa dreapta?
2) "capota" are o scobitura (din cate stiu ea nu exista in kit). Piesa respectiva este tunata de tine sau e ceva pisea cumparata.
Numia bine si spor la lucru
Tubul din partea dreapta este o banala bucata de culee lipita cu superglue, apoi adaugate straturi de lichid corector(care poate fi folosit cu succes la chituit) si slefuit, iar scobitura din capota am realizat-o prin taierea portiunii respective si inlocuirea ei cu o bucatica de tabla de aluminiu lipita cu superglue si chituita cu acelasi lichid corector.