Nava de pasageri Tudor Vladimirescu
#262
Postat 30 January 2015 - 10:29 PM
Kromag, la 27 January 2015 - 12:36 AM, a spus:
Tin aproape si te invidiez (in sensul bun) pentru perseverenta si rabdare!
Spor!
Multumesc de aprecieri , cum am mai scris incerc sa abordez modelismul in asa fel incat sa para mai simplu in ciuda aparentelor , acum depinde nivelul de abordare a unui model .
Si trec la treaba , episodul trei banci , dupa o mana de primer am acoperit cadrele bancilor cu sipci din lemn de cires , dimensiunea sipcilor este de 1,2 lmm latime si 0,76 grosime pentru acoperirea cadrelor am folosit aproximativ 30 m liniari , urmeaza acoperirea cadrelor bancilor in semicerc .
Toate cele bune .
#263
Postat 02 February 2015 - 04:01 PM
Atat pentru astazi , toate cele bune .
#264
Postat 03 February 2015 - 10:13 PM
Si cam atat pentru astazi vor urma mai multe lucrari de mici dimensiuni dar importante in distributia rolurilor la nava , toate cele bune .
#265
Postat 04 February 2015 - 10:31 PM
Atat pentru astazi si ca un bonus o imagine cu modelul in stadiul actual , toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 04 February 2015 - 10:40 PM
#266
Postat 06 February 2015 - 10:04 PM
Atat pentru astazi , o sera frumoasa in continuare .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 06 February 2015 - 10:06 PM
#268
Postat 12 February 2015 - 05:00 PM
Cam atat pentru astazi toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 12 February 2015 - 05:02 PM
#269
Postat 12 February 2015 - 07:59 PM
Atat pentru astazi , toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 12 February 2015 - 08:00 PM
#271
Postat 13 February 2015 - 08:03 PM
costeo, la 12 February 2015 - 08:06 PM, a spus:
Multumesc pentru aprecieri @costeo , lucrul merge mai departe pentru astazi va prezint telegrafele . Sunt piese asezate pe puntea de comanda prin care se transmit ordine privind regimul de mars la compartimentul masini , masina fiind comandata local de fochistul de serviciu . La navele moderne aceste telegrafe comada in mod direct masina de propulsie fara interventia omului , si tot in zilele noastre un telegraf asemanator celor de pe vremuri se numeste telegraf de avarie . Ceva cuvinte despre constructie la care am folosit lemn de cires strunjit , tabla de alama de 0,4 mm si de 0,2mm , teva de alama de 1mm cu interior de 0,6 mm si sarma de cupru de 0,54 mm .
Atat pentru astazi , toate cele bune si o seara frumoasa in continuare .
#273
Postat 19 March 2015 - 10:01 PM
Atat pentru astazi , o seara frumosa in continuare .
#275
Postat 24 March 2015 - 11:23 PM
Atat pentru astazi , o seara frumoasa va doresc .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 24 March 2015 - 11:33 PM
#277
Postat 25 March 2015 - 10:20 PM
LDH, la 24 March 2015 - 11:35 PM, a spus:
Urmaresc subiectul de la prima postare si ma minunez cate detalii faci.
Si totusi ... sunt curios pana unde ai sa mergi cu detalierea.
Spoor!
Si sa trec la ale mele , astazi am finalizat montajul cablurilor in instalatia de iluminat al puntii principale ( iar o greseala din care am tras invataminte ) .
Toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 25 March 2015 - 10:23 PM
#278
Postat 26 March 2015 - 12:04 PM
Toate cele bune .
Aceasta postare a fost editata de dj-bobo: 26 March 2015 - 12:05 PM