Multumesc Dany.
Sincer nici eu n-am prea priceput povestea cu accesul in cabina, de pe partea dreapta. Nu inteleg de ce-au tinut sa amplaseze rezerva tocmai acolo, cand puteau sa prevada un suport pentru roata, in orice alta parte.La versiunea Isuzu hard cab, roata de rezerva era amplasata sus, pe cabina (de asemenea, un loc destul de incomod).
In fine.
In ceea ce priveste rugina si vaselina, sigur ca putea fi aplicata mai cu sarg, dar n-am vrut sa-l fac prea jumulit. Valabil si pentru motorul de Zerou care, indefinitiv, chiar daca era stricat, nu cred ca ar fi aratat prea "prafos".
Dupa ce-am terminat cu gheisha asta, va urma o surata, doar ca va fi din tabara adversa, un fel de Mae West sau mai bine zis o Dorothy Gale, desigur cu motorul de avion potrivit. Cand ? Asta e mai greu de spus.
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 09 May 2013 - 09:18 AM