Forum Machete,Modelism,Hobby: I.J.A. Isuzu 6x4 type 94 IJA /Nakajima Sakae Ha-75 21 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

I.J.A. Isuzu 6x4 type 94 IJA /Nakajima Sakae Ha-75 21 Fine Molds/CMK 1/35

#41 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 07 May 2013 - 11:05 AM

Michi, este foarte "de efect" ideea ta, si corespunde foarte bine cu realitatea,insa nu o poti realiza prea usor. Daca rotile ar fi din rasina, poti sa le incalzesti putin( doar in zona "de interes") in apa calda(aproape fierbinte), dupa care sa le presezi, fara sa insisti prea mult,pe o suprafata plana. S-ar putea sa functioneze si in cazul rotilor din stiren (depinde si de compozitia plasticului), dar nu poti gresi; ai o singura sansa; daca le incalzesti prea mult, adio roti.
Oricum, atentie la presare, sa aplici aceasi forta la toate rotile, altfel cel putin una dintre ele va ramane suspendata !
Cat despre rotile lui Isuzu, eu nu am avut curaj sa risc. Oricum, masina avea sarcina utila,de o tona jumate, in timp ce motorul ala cantarea ceva mai mult de 500 de kg.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 07 May 2013 - 11:08 AM


#42 Useril este offline   michi-ro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 894
  • Inregistrat: 18-January 12
  • Location:bucuresti / pitesti
  • Interests:fotografia
    modelismul

Postat 07 May 2013 - 11:50 AM

este adevarat ca risti sa "pierzi" rotile. De asta imi este frica si mie. Insa eu am norocul ca la KrAZ sunt concepute cu janta+pneu din poliuretan (kit-ul de la RODEN 1/35) si cred ca o sa fac eu ceva si o sa le turtesc.
Dar in cazul tau la 5oo kg fata de 15oo chiar ca nu se simte!
In orice caz, jos palaria ca de obicei!

#43 Userul este online   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4819
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 09 May 2013 - 12:24 AM

A durat ceva pana s-o " lasat " gheisa , dar pana la urma ,mai cu "prafuri" ,mai cu "Sak(a)e" , vad ca s-a dat pe breazda si arata SUPER ! :wub:
BRAVOS Longinule ! :clapping:
Mie unul imi place foarte mult cum ai echilibrat cromatic ansamblul . Eu poate as fi insistat cu putin mai multa rugina , invecheala sau vaselina murdara pe la jentile rotilor , insa e foarte fain si cum le-ai rezolvat tu .
Acum imi dau seama de ce imi place asa mult camionasul asta ( pe langa faptul ca nici acum nu-mi pot da seama cum iesea japonezu' de pe partea cu roata de rezerva > poate avea o metoda asemanatoare cu ceremonia ceaiului :lol: ) : Lipsa rotilor duble pe spate ai da un aer foarte simpatic si "light" deasemena .

#44 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 09 May 2013 - 09:17 AM

Multumesc Dany.
Sincer nici eu n-am prea priceput povestea cu accesul in cabina, de pe partea dreapta. Nu inteleg de ce-au tinut sa amplaseze rezerva tocmai acolo, cand puteau sa prevada un suport pentru roata, in orice alta parte.La versiunea Isuzu hard cab, roata de rezerva era amplasata sus, pe cabina (de asemenea, un loc destul de incomod).
In fine.
In ceea ce priveste rugina si vaselina, sigur ca putea fi aplicata mai cu sarg, dar n-am vrut sa-l fac prea jumulit. Valabil si pentru motorul de Zerou care, indefinitiv, chiar daca era stricat, nu cred ca ar fi aratat prea "prafos".
Dupa ce-am terminat cu gheisha asta, va urma o surata, doar ca va fi din tabara adversa, un fel de Mae West sau mai bine zis o Dorothy Gale, desigur cu motorul de avion potrivit. Cand ? Asta e mai greu de spus.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 09 May 2013 - 09:18 AM


Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi