Forum Machete,Modelism,Hobby: I.J.A. Isuzu 6x4 type 94 IJA /Nakajima Sakae Ha-75 21 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

I.J.A. Isuzu 6x4 type 94 IJA /Nakajima Sakae Ha-75 21 Fine Molds/CMK 1/35

#1 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 13 January 2013 - 06:57 PM

Subiectul ar incepe asa:
いすゞタイプ94の日本帝国軍隊 si s-ar incheia (sper) cu un バンザイ!
sau putem incepe cu o poza:
Imagine atasata: Isuzu94.jpg
Camionul acesta a fost produs in multe variante: autosanitara, platforma reflector, cisterna de combustibil sau apa potabila, autoatelier, cantina mobila, transport marfuri.
Imagine atasata: Isuzu_Type-94Ą_TU10_6x6_1934.jpg
Un proiect reusit, desi cu origini civile, masina a fost folosita de IJA pe toata durata WW2, fiind tipul cu cel mai mare numar de exemplare produse, dintre toate tipurile de camioane militare folosite de japonezi.
Voi reveni.
Pana atunci sunt binevenite completari cu informatii sau fotografii.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 13 January 2013 - 06:58 PM


#2 Useril este offline   jiju 

  • Membru senior
  • Grup: Validating
  • Postari: 200
  • Inregistrat: 20-September 08
  • Location:Scrovistea

Postat 13 January 2013 - 07:23 PM

Sunt tare nerabtator sa vad acest japonez la 1/35 gata facut :dribble: astept cu nerabdare poze cu macheta si sa ai mare spor la aceasta macheta.

#3 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 14 January 2013 - 09:38 PM

Mai postez doua fotografii :
- in rol de tractor de artilerie, trage dupa el un tun antiaerian Type 88 cal 75 mm (nu are nimic de-a face cu "88"-ul german)
Imagine atasata: japanese truck.jpg

si cu misiune de aprovizionare/transport, intr-o coloana de blindate
Imagine atasata: tank_sugarcane.jpg

#4 Useril este offline   caporalmusat 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1048
  • Inregistrat: 03-January 09
  • Location:BRAILA
  • Interests:Tehnica militara sovieto/rusa in general dar mai ales aflata si in dotarea RO ARMY !

Postat 16 January 2013 - 11:31 AM

Salutare.Desii eu cred ca ar trebuii infiintat un GB camioane militare sau pe scurt Longinus ma astept ca si anul acesta sa fie omonopolizare la sectiunea blindate de camioane dupa cum a debutat pana acum;asta ca tot imi spunea dl Adip ca-s clarvazator ,desii io-s chior :blink: :lol: . Un minuscul adaos http://www.rumaniami...date-japoneze-6 desii banuiesc ca dvs le stiti ,pt aastialalti ce urmarim :rolleyes: fiecare lucrare /macheta . Spor cu sanatate si cer senin. Sau Banzai.

#5 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 February 2013 - 01:01 PM

Primele foto cu masina;
- deocamdata fara bena, fara sticla pe faruri(nu vreau sa le murdaresc cu ceva, asa ca le motez doar la final),fara stergatoare de parbriz, fara oglinda retrovizoare, fara manere la usi.
Poze doar pentru infomare asupra stadiului lucrarii:

Imagine atasata: Picture 263.jpgImagine atasata: Picture 267.jpg
Imagine atasata: Picture 265.jpg

#6 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 February 2013 - 01:27 PM

...
Imagine atasata: Picture 270.jpg Imagine atasata: Picture 269.jpg

Imagine atasata: Picture 271.jpg Imagine atasata: Picture 272.jpg

#7 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 03 February 2013 - 01:47 PM

Incepe sa arate din ce in ce mai bine. Sunt curios cat de tare va cadea in umbra masina, dupa ce vei finaliza de vopsit incarcatura ei.

Inca ceva.
Renunta in a mai face crop la imagini folosind aparatul foto. Stiu ca iti este mai la indemana (si mai comod), insa ele raman destul de mici, aduse parca intentionat la marimea ce o vad pe forum.
Stii exact la ce ma refer cand spun intentionat.
Mai multe discutam diseara.

#8 Useril este offline   dani 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1653
  • Inregistrat: 09-May 05
  • Location:Deva

Postat 03 February 2013 - 05:46 PM

Foarte fain! :good: :good: :good:
Ce verde ai folosit?

#9 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 February 2013 - 06:38 PM

Dani, este vopsit cu acrilice Tamyia, XF 49 Khaki;
pentru ca vopseaua nu ofera exact nuanta de kaki folosita de I.J.A. in al doilea R.M. , dupa uscare am procedat la "filtrarea" cu un strat subtire, infim,de ulei brown, ca sa mai inchid nuanta si sa o "virez" mai aproape de tenta maslinie, corecta.

Kitul se imbina foarte bine, la capitolul asta este tot un fel de Tamiya, doar ca ceva mai scump.
Numar de piese suficient de mare incat sa ai cu ce-ti "pierde" vremea, imbinari corecte, fara lufturi, fara urme de turnare si pinuri; cele care totusi exista(indispensabile procesului de productie) sunt in unghiuri inchise si in puncte ce la final vor ramane invizibile. Kitul a fost creeat inteligent, se vede ca cineva a "judecat" ce face, cu gandul ca altcineva va trebui sa-l asambleze. Made in Japan, fir-ar-sa fie !.

Daca ar fi totusi sa bag ceva de vina, ar fi lipsa motorului (sub "capote" nu exista absolut nimic), iar "amprentele"de pe pneuri, nu le prea inteleg.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 February 2013 - 06:43 PM


#10 Useril este offline   Buss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2013 - 08:57 PM

Haaaa nu mai e fondul albastru! Ura! :diablo: Foarte bine arata camionul. Subscriu cu pozele. La faruri banuiesc ca sunt lentile pt geam nu?

Spor la treaba!:drinks:

#11 Useril este offline   JangBogo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2386
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Location:Craiova
  • Interests:Figurine Antichitate-perioada moderna, Afrika Korps, Japonia.

Postat 03 February 2013 - 09:04 PM

Frumos proiect, Longinus si o prima etapa excelenta!
Chiar ca m-ai facut curios, cu ce-ai lucrat farurile? Caut si eu o solutie.
Spor in continuare!

Aceasta postare a fost editata de JangBogo: 03 February 2013 - 09:04 PM


#12 Useril este offline   Buss 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2013 - 09:29 PM

Pai farurile eu le vad goale :blink: D-aia am intrebat daca au geam sau nu in final :lol:

#13 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 03 February 2013 - 10:37 PM

Am scris mai sus :
fara sticla pe faruri(nu vreau sa le murdaresc cu ceva, asa ca le motez doar la final)

Sticla farurilor este de foarte buna calitate, in sensul ca imita striurile, la perfectie;
La camionul real puteti observa ca striatiile de pe lentile aveau un model anume; Fine Molds le-a realizat "la fix".
JangBogo, "oala" farurilor este vopsita cu acrilic (ca de fapt toata macheta) ,evident tot de la Tamiya (eu folosesc EXCLUSIV vopsele de la ei), silver chrome, iar detaliul "becurilor" l-am subliniat cu o infima idee de negru ulei.
Mentionez, inca odata, precizia turnarii tuturor pieselor din acest kit, aici inclusiv a farurilor. Nu exista PE si nici up grade-uri pentru macheta asta, cel putin eu n-am vazut nicaieri sa se faca referire la asa ceva, in lumea larga.
Asamblarea este lesnicioasa, iar imbinarile FARA CUSUR ! De pilda, fata interioara a rotilor (cu exceptia celei de rezerva) se aplica separat; pot sa va spun ca nu a fost nevoie de adeziv. DELOC. Pur si simplu am presat "janta" interioara la locul ei si atat. Acum n-as mai putea sa o mai scot de acolo.
De asemenea, parbrizul, a intrat in rama lui (cand l-am probat) in asa fel incat l-am mai scos de acolo cu o lama de cuter; in cazul lui am pus totusi putin adeziv,asa, just in case.

Imagine atasata: asd979.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 03 February 2013 - 10:38 PM


#14 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 16 February 2013 - 05:39 PM

Daca era german, poate ar trebui sa-i zic "Das Auto".
Daca este japonez, nu stiu cum sa-i spun.
Dar fiind de-al nostru, de aici de pe forum, eu am sa-l numesc Camionul.
Gata (nu mai are piese de pus pe el) dar mai necesita(la vremea lor) niste efecte si ceva spalari.
Deocamdata, este asa cum il vedeti:
Imagine atasata: Picture 278.jpgImagine atasata: Picture 280.jpg
Imagine atasata: Picture 279.jpgImagine atasata: Picture 276.jpg

si daca tot vine de la Soare Rasare, l-am pozat si asa
Imagine atasata: Picture 274.jpgImagine atasata: Picture 275.jpg
Imagine atasata: Picture 273.jpg

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 16 February 2013 - 05:42 PM


#15 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 16 February 2013 - 05:49 PM

cu motorul, inca mai este nevoie de asteptare; Doamne-ajuta.
Imagine atasata: Picture 277.jpg

#16 Useril este offline   florin44 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1542
  • Inregistrat: 27-April 10
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete 1/48 de avioane, blindate şi alte vehicule militare.
    Machete 1/72 de avioane.

Postat 16 February 2013 - 08:41 PM

Ca realizare modelistică, jos pălăria! CA COmentariu (că aşa am văzut că e modern acum, să nu mai ţii seama de cacofonii!) mi se pare interesantă poziţia roţii de rezervă, care bloca portiera şoferului, obligāndu-l s-o folosească pe cea a pasagerului sau, "in case of emergency" (ca să mă dau, totuşi, deştept! :-D ), să iasă pe geam!

#17 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 16 February 2013 - 09:15 PM

Florine, multumesc.
Cat despre roata de rezerva prinsa pe usa, de fapt era prinsa...langa usa. Intr-adevar nici eu nu inteleg cum anume putea soferul sa foloseasca portiera de pe partea lui.
Uita-te in prima fotografie cu care am inceput topicul: acolo camionul are roata de rezerva, data jos. Se vede clar "pinul" pe care era fixata; nu este pe usa, ci langa, ceea ce ma face si pe mine sa cred ca intrarea/iesirea pe partea dreapta, era inutilizabila. Ciudat, intr-adevar.
La versiunea cu cabina din metal, roata de rezerva era prinsa pe plafon.

#18 Useril este offline   AdiP 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2390
  • Inregistrat: 29-February 08
  • Location:Turda
  • Interests:Anything that fly, crawl or float in WW 2

Postat 17 February 2013 - 03:18 PM

Desi "Das auto" a venit de la soare rasare (atat la propriu cat si la figurat), culorile pe care le vad in imaginile postate nu reflecta aproape deloc ceea ce se vede cu ochiul liber.
La final neaparat trebuie sa tragi cateva cadre mai corecte cromatic, sa se vada mai bine ceea ce ar trebui.


Vezi postareaLonginus, la 16 February 2013 - 05:49 PM, a spus:

cu motorul, inca mai este nevoie de asteptare; Doamne-ajuta.


Ceea ce a tinut de mine (si ma refer strict la timpul putin pe care il am disponibil) apare in cele cateva imagini de mai jos, cu mentiunea ca piesele originale sunt in cutia lor.
Instructiunile CMK-istilor lasa insa de dorit, rau de tot; prinderea si evident vederile multora din piese sunt atat de relativ sau anapoda indicate, incat risti o montare eronata a unora daca nu citesti de 10 ori "instructiunile" date de ei.

Primul rand de cilindri cu adaosurile aferente:
Imagine atasata: DSCF2535-1200.jpg Imagine atasata: DSCF2538-1200.jpg
Imagine atasata: DSCF2544-1200.jpg Imagine atasata: DSCF2550-1200.jpg

Imagine atasata: DSCF2555-1200.jpg

Primul rand de cilindri (cel dinspre botul masinariei) urmeaza sa il adaugi la asta, abia ulterior ii vei putea reprezenta tevaraia aferenta si evident, fisele si restul acareturilor.
Iti mai lipsesc cateva repede, in principal cutia reductorului, tije, traseele legaturilor electrice, etc.
O sa iti explic mai multe diseara, cand iti livrez ceea ce a tinut de mine.

Aceasta postare a fost editata de AdiP: 17 February 2013 - 03:21 PM


#19 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 17 February 2013 - 05:40 PM

"Instructiunile CMK-istilor lasa insa de dorit, rau de tot;"
Pai vezi ? D-aia am zis eu "Doamne-ajuta". Bag seama ca problema colectorului de evacuare, ramane.
Cat despre culorile din atasamente, pozele sunt doar de orientare.
Castingul...la final, cand domnisoara Isuzu o sa le aiba pe toate...la ea; pardon : PE EA.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 17 February 2013 - 05:42 PM


#20 Useril este offline   florin44 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1542
  • Inregistrat: 27-April 10
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete 1/48 de avioane, blindate şi alte vehicule militare.
    Machete 1/72 de avioane.

Postat 17 February 2013 - 09:54 PM

Longinus, te rog să mă scuzi că mă mai bag şi eu, din cānd īn cānd, ca musca īntr-o anumită parte anatomică de cabalină...dar camionul ăsta avea motor de avion?! :-o
Sau e vorba despre altceva?

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi