Desi "Das auto" a venit de la soare rasare (atat la propriu cat si la figurat), culorile pe care le vad in imaginile postate
nu reflecta aproape deloc ceea ce se vede cu ochiul liber.
La final neaparat trebuie sa tragi cateva cadre mai corecte cromatic, sa se vada mai bine ceea ce ar trebui.
Longinus, la 16 February 2013 - 05:49 PM, a spus:
cu motorul, inca mai este nevoie de asteptare; Doamne-ajuta.
Ceea ce a tinut de mine (si ma refer strict la timpul putin pe care il am disponibil) apare in cele cateva imagini de mai jos, cu mentiunea ca
piesele originale sunt in cutia lor.
Instructiunile CMK-istilor lasa insa de dorit,
rau de tot; prinderea si evident vederile multora din piese sunt atat de relativ sau anapoda indicate, incat risti o montare eronata a unora daca nu citesti de 10 ori "instructiunile" date de ei.
Primul rand de cilindri cu adaosurile aferente:
Primul rand de cilindri (cel dinspre botul masinariei) urmeaza sa il adaugi la asta, abia
ulterior ii vei putea reprezenta tevaraia aferenta si evident, fisele si restul acareturilor.
Iti mai lipsesc cateva repede, in principal cutia reductorului, tije, traseele legaturilor electrice, etc.
O sa iti explic mai multe diseara, cand iti livrez ceea ce a tinut de mine.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 17 February 2013 - 03:21 PM