Am mai lucrat ceva la avionaș. L-am dat cu Future și i-am pus decalurile, din fericire are doar cīteva ( stelele pe aripa inferioară și pe derivă, plus numerele tactice pe fuselaj), deoarece calitatea acestora lasă muult de dorit. Ori și-a spus timpul cuvīntul ( kitul stă numai la mine de vre-o 15 ani, poate?), ori...așa-s ele. Subțiri, tind să se descompună imediat ce dau de apă...Cum nu am īnsă altele, m-am chinuit să le pun cīt mai bine, și o să le "retușez" cu vopsea la final, am avut probleme mari cu unul din numerele tactice și cu una din steluțele de pe derivă.
Cu uzura, altă poveste... Am evitat totuși să-l asamblez īntīi, gīndindu-mă la dificultatea de-a curăța excesul de "zeamă" de uzură,odată montat totul. Am avut eu o presimțire
Avionul fiind alb, am zis eu că zeama trebuie să fie ceva mai deschisă, negru este mult prea īnchis, așa că mi-am fabricat un gri din patinator Agama gri foarte deschis și nițeluș negru. Totul OK, dat pe la panourile metalice,aripi, derivă, profundoare...lăsat să se usuce și curățat excesul. Catastrofăn, cum bine zicea un clasic īn viață!! Porcaria de zeamă, cel puțin īn rețeta facută de mine, s-a comportat ca o vopsea veritabilă, curățatul fiind un veritabil chin, īn unele locuri( pe dosul profundoarelor) luīndu-se cu vopsea cu tot
Toată povestea o să necesite corecturi la greu, dar...
Am să pun și niște poze, poate se vede ceva īn ele, să vă dați cu părerea!
Aripa superioară a ieșit mult mai bine, zic eu, m-a chinuit mult mai puțin. Restul īnsă...vai mie!
Privit de la distanță, nu-i foarte rău, dar de aproape...jale!
Și nici nu vreau să fie foarte "murdar", am remarcat prin marea majoritate a pozelor văzute ca "tīrītorii" sovietici curățau foarte conștiincios avioanele, mult mai conștiincioși ca omologii lor vestici. Poza lui "52 roșu" nu este prea clară, dar nu văd de ce el ar face excepție.
Am să fac toate retușările de rigoare ( după priceperea mea, se īnțelege...) și apoi o să-l montez complet.
Acum sīnt ochi-și-urechi la sfaturile voastre!
Noroace!