Ford T Ambulance 1917/1918 RPM-ARMO 1/35
#41
Postat 04 January 2013 - 10:05 AM
Maine pe lumina naturala, incerc sa aplic, oi vedea cu ce rezultate.
Nu le am cu fotografiile, aparatul foto este destul de performant; geaba,daca posesoru-i ...habarnist.
Bussule, incepe anul cu "valuri" la care bag seama ca vei contribui si tu.
Cat despre Ford T...mai am niscai planuri cu si despre el, pentru anul asta.
#42
Postat 04 January 2013 - 09:43 PM
si
Un restaurator care reface o asemenea masina, aproape de la zero; vedeti imagini, cu toate explicatiile
http://www.ford-t.fr...?lng=fr&pg=1224 In limba franceza)
sau varianta in engleza http://www.ambulance...org/project.htm
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 04 January 2013 - 10:02 PM
#43
Postat 04 January 2013 - 10:20 PM
http://www.mtfca.com.../ford_times.htm
#47
Postat 05 January 2013 - 02:22 PM
Pacat ca nu sunt si un pic mai mari, sa-mi pot clati si eu ochiul pe detalii; intotdeauna mi-a placut sa observ si studiez mai cu atentie la un kit.
Axoare, daca zici ca-ti place lampa incropita la repezeala de mine, ma bucur.
Iar din ceea ce apare in ultimele imagini eu zic ca potriveste destul de bine cu sanitara mesterita de Longinus.
Longine, daca esti de acord si daca ai chef, rabateaza spre exterior manerul lampii; cred ca ar da mai bine in povestea plasarii lui acolo.
Aceasta postare a fost editata de AdiP: 05 January 2013 - 02:23 PM
#50
Postat 05 January 2013 - 10:01 PM
Mi-ar fi placut cauciucurile albe, asa cum au fost ele la inceputuri din cauciuc natural (alb), dar e chestie de gust si arata foarte bine si asa.
Aceasta postare a fost editata de Mgc151184: 05 January 2013 - 10:09 PM
#53
Postat 06 January 2013 - 01:19 PM
@Mgc151184 - interesante si pneurile cu bandou alb, si nu-i greu de realizat asa ceva, dar pentru Ford-urile cu destinatii de front, nu am gasit fotografii sa fi existat asemenea pneuri.
@michi-ro - sincer nu ma asteptam sa-mi faca figura decalurile. La prima vedere aratau foarte fin tiparite. Nu am realizat ce se intampla decat dupa ce le-am scos din apa.
Nu stiu de ce le-au tiparit pe un suport atat de subtire, polonezii.Cred ca daca ma gandesc bine, inca n-am mai vazut o pelicula atat de subtire la vreun decal. Nu spun ca sunt proaste (am vazut decaluri de zece mii de ori mai slabe) insa pelicula este extrem de subtire, iar la uscare, cred ca permite aerului sa se "infiltreze". Altfel nu-mi explic.
Cat despre alte Ford T-uri "militare" ... da, am ceva in plan, cel putin 2 versiuni sa le spun "inedite" despre care am dovezi ca au existat in realitate, chiar daca nu au participat la WW1 (poate). Conversiile vor fi mai anevoioase si poate nu extrem de corecte, pentru ca nu prea exista planuri (de fapt nu exista chiar defel, decat fotografii). Asta presupune sa mai achizitionez doua kituri RPM, destul de slabute dar singurele in scara 1/35, si sa le modific.Din fericire transformarile sunt destul de "accesibile". Voi vedea cum m-oi descurca.
- ultima foto a/n , asa...cu parfum de epoca:
si un "profil color" ca de despartire
Aceasta postare a fost editata de Longinus: 06 January 2013 - 01:21 PM
#54
Postat 06 January 2013 - 02:36 PM
Citeaza
Nu ma refeream la cauciucuri cu bandou alb, ci la intregul cauciuc, alb. Si in pozele postate de tine aici si in acea brosura 1916 se pot observa aceste cauciucuri, albe integral. De altfel mai toate T-urile civile sau militare din acele vremuri aveau cauciucuri albe integral si alte autovehicule foloseau lafel.
Sper sa nu ma intelegi gresit si sa o iei ca pe o critica rea, imi place modelul si asa cu cauciucuri negre, ca subiect, prin felul ingrijit de a lucra si mai ales prin efectele de uzura exact cat i-ar trebui, doar ca pe gustul meu cauciucurile albe sunt mai "reprezentative" pentru acea perioada.
#56
Postat 06 January 2013 - 03:52 PM
E o gluma, evident.
@Mgc151184
O opinie personala, daca mi-e permis.
Reproducerea prin vopsire a unui kit depinde, evident, de gustul fiecarui machetist.
Corectitudinea reprezentarii intervine doar atunci cand se prefera respectarea tehnicului si a cromaticului, in detrimentul impactului vizual frumos (de multe ori stabilit subiectiv) de catre machetistul montator/vopsitor.
Eu unul prefer sa colorez o macheta urata cromatic (dar mai apropiata de realitate) decat una care sa-mi placa vizual, dar care-i departe de ceea ce ar trebui sa se vada.
Strict la subiectul topicului.
Gumele s-ar fi putut vopsii si in culoarea cauciucului natural (si evident intreaga masina reprezentata mai curat); existand precum bine ai indicat, cateva imagini care sugereaza posibilitatea reprezentarii unui vehicul cum afirmi tu. T-urile civile ies din discutie, din motive evidente fata de subiectul topicului.
Eu indraznesc sa afirm ca ma indoiesc ca, in conditii de front si spre final de Mare Razboi (cu penuriile de material asociate perioadei), militarii sa le fi preferat totusi pe cele albe, vopsindu-si masina de front, verde.
Nu are logica, din punctul meu de vedere.
#57
Postat 06 January 2013 - 06:01 PM
AdiP, la 06 January 2013 - 03:52 PM, a spus:
1.jpeg
E o gluma, evident.
Hai ca esti tare . La prima impresie, ma uitam si ma gandeam de unde ... ai gasit poza aia de epoca !!??
Pe urma m-am dumirit cine apare in foto.
#58
Postat 06 January 2013 - 06:28 PM
Mgc151184, la 05 January 2013 - 10:01 PM, a spus:
Mi-ar fi placut cauciucurile albe, asa cum au fost ele la inceputuri din cauciuc natural (alb), dar e chestie de gust si arata foarte bine si asa.
Nu cred ca modelul lui Daniel ar fi putut avea cauciucuri albe. In 1917 cauciucul deja se inegrea nu numai pentru culoare, ci si pentru ca se ranforsa cu negru de fum.
http://www.scrigroup...DE-FUM41276.php
#60
Postat 07 January 2013 - 02:13 PM
In privinta fotografiilor, au iesit bine pe fond alb, insa ar fi fost indicat ceva mat, sa nu reflecte.
ca sa nu mai apara umbre eu folosesc o improvizatie de "cort", adica inconjor modelul pe 3 laturi cu panouri albe, care reflecta lumina naturala.