

Ca lipsuri: Roti, luneta, farul pasager, portbagajul (cred, din cauza gaurilor din plafon), oglinzi, iar oblonul si portbagajul nu se inchid cum trebuie dar asta s-a fixat de prima data.
Procesul de restaurare a constat in aducerea la "original" si imbunatatirea in scopuri de off-road. Primul pas a fost vopseaua care nu arata ok deloc, era groasa in primul rand si acoperea ceva detalii, in al doilea rand, decapantul n-a dat roade, s-a lasat cu lichid de frana si D-20 de la Policolor. Odata curatata, sa grunduit scurt si s-a vopsit negru mat. Nu dau foarte multa atentie vopselei pentru ca vreau sa scot in evidenta niste defecte (puncte de rugina, etc), se vrea a fii o masina folosita la off-road in weekend si la tractari in restul timpului.



Rotile sunt copii in rasina productie proprie, de la un Renault Buggy, si anvelope de Hummer H2 (Maisto), sunt mai mari si mai late decat originalele si arata foarte bine, momentan n-am poze ca sunt la cutie, vor urma. Au fost desprinse puntile si a fost inaltata, ca sa intre rotile cum trebuie.
Va avea portbagaj de off-road cu toate accesoriile necesare, roata rezerva, proiectoare, si carlig de remorcare.
Remorca e scratch build la scara 1/24, s-a folosit profile ABS iar lemnul este de la "Sfantul" ca am lucrat economic. Ca latime e cam standardul de pe piata, ca lungime si dispunere a axelor, difera foarte mult, deci a ramas la aprecierea mea. Mie imi place cum a iesit, va mai avea in plus fata de cum arata acum, niste praguri laterale, sa fie "inchisa", o cutie de scule si troliu. Are si rampele, dar la fel e in cutie. Si mai are un picior care intra in acel suport si ajuta la stationarea remorcii cand nu e cuplata. Va tracta un MB 300 SL, si el in faza de restaurare.





Multumesc pentru atentie si rabdare (daca ati ajuns pana aici

Spor la modelit !