Pagina 1 din 1
Range Rover gen.2 + trailer Restaurarea unui RR si un trailer scratch.
#1
Postat 21 December 2012 - 07:51 PM
Este vorba de un Range Rover generatia a doua de la Bburago, luat cu cateva defecte, ca de obicei, in scopul restaurarii.
Ca lipsuri: Roti, luneta, farul pasager, portbagajul (cred, din cauza gaurilor din plafon), oglinzi, iar oblonul si portbagajul nu se inchid cum trebuie dar asta s-a fixat de prima data.
Procesul de restaurare a constat in aducerea la "original" si imbunatatirea in scopuri de off-road. Primul pas a fost vopseaua care nu arata ok deloc, era groasa in primul rand si acoperea ceva detalii, in al doilea rand, decapantul n-a dat roade, s-a lasat cu lichid de frana si D-20 de la Policolor. Odata curatata, sa grunduit scurt si s-a vopsit negru mat. Nu dau foarte multa atentie vopselei pentru ca vreau sa scot in evidenta niste defecte (puncte de rugina, etc), se vrea a fii o masina folosita la off-road in weekend si la tractari in restul timpului.
Rotile sunt copii in rasina productie proprie, de la un Renault Buggy, si anvelope de Hummer H2 (Maisto), sunt mai mari si mai late decat originalele si arata foarte bine, momentan n-am poze ca sunt la cutie, vor urma. Au fost desprinse puntile si a fost inaltata, ca sa intre rotile cum trebuie.
Va avea portbagaj de off-road cu toate accesoriile necesare, roata rezerva, proiectoare, si carlig de remorcare.
Remorca e scratch build la scara 1/24, s-a folosit profile ABS iar lemnul este de la "Sfantul" ca am lucrat economic. Ca latime e cam standardul de pe piata, ca lungime si dispunere a axelor, difera foarte mult, deci a ramas la aprecierea mea. Mie imi place cum a iesit, va mai avea in plus fata de cum arata acum, niste praguri laterale, sa fie "inchisa", o cutie de scule si troliu. Are si rampele, dar la fel e in cutie. Si mai are un picior care intra in acel suport si ajuta la stationarea remorcii cand nu e cuplata. Va tracta un MB 300 SL, si el in faza de restaurare.
Multumesc pentru atentie si rabdare (daca ati ajuns pana aici )
Spor la modelit !
Ca lipsuri: Roti, luneta, farul pasager, portbagajul (cred, din cauza gaurilor din plafon), oglinzi, iar oblonul si portbagajul nu se inchid cum trebuie dar asta s-a fixat de prima data.
Procesul de restaurare a constat in aducerea la "original" si imbunatatirea in scopuri de off-road. Primul pas a fost vopseaua care nu arata ok deloc, era groasa in primul rand si acoperea ceva detalii, in al doilea rand, decapantul n-a dat roade, s-a lasat cu lichid de frana si D-20 de la Policolor. Odata curatata, sa grunduit scurt si s-a vopsit negru mat. Nu dau foarte multa atentie vopselei pentru ca vreau sa scot in evidenta niste defecte (puncte de rugina, etc), se vrea a fii o masina folosita la off-road in weekend si la tractari in restul timpului.
Rotile sunt copii in rasina productie proprie, de la un Renault Buggy, si anvelope de Hummer H2 (Maisto), sunt mai mari si mai late decat originalele si arata foarte bine, momentan n-am poze ca sunt la cutie, vor urma. Au fost desprinse puntile si a fost inaltata, ca sa intre rotile cum trebuie.
Va avea portbagaj de off-road cu toate accesoriile necesare, roata rezerva, proiectoare, si carlig de remorcare.
Remorca e scratch build la scara 1/24, s-a folosit profile ABS iar lemnul este de la "Sfantul" ca am lucrat economic. Ca latime e cam standardul de pe piata, ca lungime si dispunere a axelor, difera foarte mult, deci a ramas la aprecierea mea. Mie imi place cum a iesit, va mai avea in plus fata de cum arata acum, niste praguri laterale, sa fie "inchisa", o cutie de scule si troliu. Are si rampele, dar la fel e in cutie. Si mai are un picior care intra in acel suport si ajuta la stationarea remorcii cand nu e cuplata. Va tracta un MB 300 SL, si el in faza de restaurare.
Multumesc pentru atentie si rabdare (daca ati ajuns pana aici )
Spor la modelit !
#3
Postat 23 December 2012 - 02:58 PM
Ai tintit bine, va avea si aripi si stopuri. Aripile vor fii construite din carton, din trei bucati, peretele lateral fata, care va avea forma ca cel din poza asta, peretele din spate dinspre trailer, plin, mai mult de sustinere si partea rotunda. Folosesc carton ca mi-e mai in scara, decat ABS-ul si se lipeste ok cu superglue, dupa care il imbrac in folie de aluminiu auto-adeziva. Stopurile din plexic transparent, stranse la cald in patent sa ia forma striata, vopsite pe spate in rosu/oranj/alb, si la fel, imbracate in folie de aluminiu sa imite carcasa. Restul trailerului va fii in negru.
#5
Postat 11 January 2013 - 07:04 PM
Aparent nu chiar toate tipurile de plexic pot lua forma prin patent. Ce am pus la remorca l-am incercat si la cald, iar in patent s-a racit un pic prea repede inainte sa ia forma care trebuie, plus ca trebuie un patent mare, sau eventual ceva "matrita" home-made metalica, pe care sa poti sa presezi o bucata mai mare de plexic cald. Diferenta intre un ABS, care nu are nici o problema, se pot face niste pedale sport foarte misto, si plexic, e ca plexicul dupa ce s-a racit avea un luciu foarte frumos, ziceai ca e lacuit, toate zgarieturile de pe el au disparut.
Un mic preview, vopsit interior intr-o nuanta de maro, confectionat luneta, aparatori roti, stopuri, lateralele remorcii, niste pete de ulei urmate de un strat de lac. To be continued...
Un mic preview, vopsit interior intr-o nuanta de maro, confectionat luneta, aparatori roti, stopuri, lateralele remorcii, niste pete de ulei urmate de un strat de lac. To be continued...
#7
Postat 15 January 2013 - 07:04 AM
Mai mult ca sigur duminica sunt la Bucuresti, plec ori de vineri, ori de sambata (nu stiu daca se lucreaza). Pe de alta parte, am putea sa ne intalnim si seara la o bautura calda daca nu sunteti prea obositi dupa munci.
Intre timp, RR-ul a primit faruri noi din plexic de 2 mm, indoit la cald usor dupa forma masinii, zgariate striatiile si lipite de grila. Remorca a primit troliul si o cutie de scule. Diseara stopurile si cuplajul.
Intre timp, RR-ul a primit faruri noi din plexic de 2 mm, indoit la cald usor dupa forma masinii, zgariate striatiile si lipite de grila. Remorca a primit troliul si o cutie de scule. Diseara stopurile si cuplajul.
Aceasta postare a fost editata de GGG: 15 January 2013 - 07:09 AM
#10
Postat 18 January 2013 - 07:54 PM
Remorca va fii modificata, am facut rost de o roata de tabla care din scara ar fii un 14". Trebuie sa ii fac o matrita si sa imi mai iau un rand de rasina ca am ramas fara. O sa ii ingustez si aripile, nu prea ma incantau jantele de aliaj pe remorca dar chiar nu aveam de unde sa fac rost altele. Sa traiesti @michi :)
A fost echipata, mai trebuie sa-i mai pun niste chingi prin suportii aia de fixare roti, un suport de numar si o roata de rezerva.
RR-ul are faruri noi, bullbar-ul vopsit sa-i dam o nuanta peste tot negrul asta si s-ar putea sa-i fac si jantele intr-un gri ceva.
To be continued ...
A fost echipata, mai trebuie sa-i mai pun niste chingi prin suportii aia de fixare roti, un suport de numar si o roata de rezerva.
RR-ul are faruri noi, bullbar-ul vopsit sa-i dam o nuanta peste tot negrul asta si s-ar putea sa-i fac si jantele intr-un gri ceva.
To be continued ...
Aceasta postare a fost editata de GGG: 18 January 2013 - 07:55 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1