IAR317 TOTUL DESPRE
#8
Postat 22 December 2012 - 01:19 PM
Salutare. Doua poze cu Vulpea noastra
http://rumaniamilita.../2012/01/6c.jpg si http://rumaniamilita.../2012/01/6b.jpg pozele sunt de aici http://www.rumaniami...nedirijate-prnd .
http://rumaniamilita.../2012/01/6c.jpg si http://rumaniamilita.../2012/01/6b.jpg pozele sunt de aici http://www.rumaniami...nedirijate-prnd .
#9
Postat 22 December 2012 - 02:41 PM
Un modelist rus s-a apucat deja de un scratchbuild al acestui elicopter 1/72. Foarte interesant si foarte frumos lucrat pana acum.
http://scalemania.ru...c1c19e330a872eb
http://scalemania.ru...c1c19e330a872eb
#10
Postat 22 December 2012 - 09:34 PM
Salutare,
Felicitari pentru profil! Acum te asteptam si cu cealalta varianta de inmatriculare...
In afara de vedera laterala aparuta in revista Modelism si desenul de mai jos, mai exista desene (din alte surse) pentru masinaria asta?
Vederea frontala din desenul acesta pe mine unul nu ma convinge.
Este drept ca in lipsa altor desene, cele cateva dimensiuni ale vederii frontale se pot obtine relativ usor si prin masurare directa pe "cadavru".
Daca rasar desene 3 vederi la 317, eu promit sa ma apuc de unul...
Ganduri bune,
mack
Felicitari pentru profil! Acum te asteptam si cu cealalta varianta de inmatriculare...
In afara de vedera laterala aparuta in revista Modelism si desenul de mai jos, mai exista desene (din alte surse) pentru masinaria asta?
Vederea frontala din desenul acesta pe mine unul nu ma convinge.
Este drept ca in lipsa altor desene, cele cateva dimensiuni ale vederii frontale se pot obtine relativ usor si prin masurare directa pe "cadavru".
Daca rasar desene 3 vederi la 317, eu promit sa ma apuc de unul...
Ganduri bune,
mack
#11
Postat 23 December 2012 - 09:25 AM
Parerea mea e ca un 316 de la Heller ar fi un punct de plecare mult mai solid decat sa incepi unul de la zero.
...iar in cazul in care exista cineva care ii poate face poze fuselajului de la Muzeu, sa aiba in vedere ca ceva imagini luate din lateral si din fata sunt de nepretuit...
...iar in cazul in care exista cineva care ii poate face poze fuselajului de la Muzeu, sa aiba in vedere ca ceva imagini luate din lateral si din fata sunt de nepretuit...
#16
Postat 04 January 2013 - 07:58 PM
O mica mare surpriza: desi nu am ajuns inca sa fotografieze aparatul nepereche, am primit cateva poze. Aveti o prima poza in avanpremiera. Vor urma si restul, apoi voi merge personal sa fotografiez subiectul, dar am marea rugaminte sa nu distribuiti in alte locuri aceste poze.....
#18
Postat 06 January 2013 - 05:31 PM
Uitandu-ma acum la proportiile elicopterului, am avut dintotdeauna impresia ca Airfox-ul era pe de-a-ntregul un SA.316 incepand de la extremitatea cozii si pana imediat in spatele cabinei de zbor. Ma refer aici la latimea fuzelajului.
Dar asta nu poate fi corect, nu? E vorba de un profil frontal mai ingust, uniform - cat de cat - pe toata lungimea lui. Daca e asa, ecartamentul trenului principal e si el mai ingust?
Intreb toate astea din perspectiva folsirii unei machete 1/72 de la Heller pentru o conversie. Cat din ea s-ar putea folosi? Mai mult decat trenul, motorul, coada si rotoarele?
P.S.: asa cum ii spuneam si lui Romi, "conversiile" astea se mai practica si astazi - la case mult mai mari
Z19 Delfin China
Dar asta nu poate fi corect, nu? E vorba de un profil frontal mai ingust, uniform - cat de cat - pe toata lungimea lui. Daca e asa, ecartamentul trenului principal e si el mai ingust?
Intreb toate astea din perspectiva folsirii unei machete 1/72 de la Heller pentru o conversie. Cat din ea s-ar putea folosi? Mai mult decat trenul, motorul, coada si rotoarele?
P.S.: asa cum ii spuneam si lui Romi, "conversiile" astea se mai practica si astazi - la case mult mai mari
Z19 Delfin China