De pe net, decembrie 2012
#46
Postat 19 December 2012 - 11:47 AM
Asta, însă, nu înseamnă că designul este neglijat. Oricum, cele două noţiuni sunt strâns legate, iar formele aerodinamice sunt elegante.
Sărbători fericite şi spor la modelit în noul an! (ăla de după sfârşitul...lulii!!!)
![:lol:](http://www.cartula.ro/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
#47
Postat 19 December 2012 - 05:09 PM
http://www.facebook....85211029&type=1
#49
Postat 19 December 2012 - 11:05 PM
Il gasesc extraordinar.
Insa din pacate eficienta isi pune amprenta asupra lor. Nu este loc de "intors". Ca si Formula 1. Nu poti face masini frumoase sau urate. Pur si simplu faci masini care nu au cum sa nu iti placa, sau...nu
#50
Postat 19 December 2012 - 11:16 PM
#54
Postat 20 December 2012 - 02:03 PM
Citeaza
Da ,sa sti Z ca seamana , atat la cupola cat si botul , insa m-am luat dupa detaliul acesta " Canopy can be posed open." , si m-am gandit ca poate fi totusi vorba de o noutate veritabila .
#55
Postat 20 December 2012 - 02:49 PM
Iar pt @ Michi-ro , si mie imi plac avioanele sovietice /rusesti si mai ales SU-27 si tot ce a derivat din el cat despre eficienta ,am cititpe un blog unde se discuta despre avioanele rusesti si un tip spunea ca motorul unui F-18 se schimba in minim 48 de ore in timpce al unui Su-27 in minim 4 ore 9mi-ar lua prea mult sa gasesc exact postarea acea ) DEci ce zici de eficienta . Sau avioanele sovietice/rusesti pot sta in aer liber si cu pregatiri minime pot decola in timp ce cele yankii au nevoie de ceva protectie (hangare) si piste fine , alea lui ivan nu sunt asa pretentioase . Incepand cu SU-27 si celelalte derivate incarcatura de lupta e net superioara peste ce iau Zburatoarele yankii . Spor cu sanatate si cer senin.
A, si parca SU-27 a inceput cu sa-i lase cu gura cascata cu manevrele tip Cobra.
Aceasta postare a fost editata de caporalmusat: 20 December 2012 - 02:53 PM
#56
Postat 20 December 2012 - 06:13 PM
F16, ca si Mig-29, are priza de aer aproape de sol, deci pot absorbi lucruri straine, numai ca Mig 29 are un sistem mai performant: pina decoleaza, prizele principale sunt obturate, absorbtia aerului facindu-se pe partea superioara a canalului de aer, prin niste prize secundare. Imediat dupa decolare, acele prize sunt inchise, deschizindu-se prizele principale.
#57
Postat 22 December 2012 - 03:06 AM
Din păcate, nu sunt menţionate firmele şi scările.
http://www.enlatocad...s-en-la-guerra/
#58
Postat 22 December 2012 - 09:42 AM
E destul de departe de adevar postarea tipului. Motorul F-404 de pe F-18 C/D are prinderea la fuselaj in doar 10 puncte si poate fi demontat de catre o echipa de 4 mecanici in 20 de minute deci probabil timpul de schimbare a unui motor e in jur de o ora. Dureaza 9 ore sa schimbi un motor de Boeing 747 ca idee deci cu alea 48 de ore cred ca omul se referea la naveta spatiala. Per total un F-18 C/D are nevoie de 10-12 ore de intretinere la ora de zbor.
Aceasta postare a fost editata de MiG: 22 December 2012 - 10:03 AM
#59
#60
Postat 24 December 2012 - 03:55 PM