Porsche 928 S4 Heartbreaker
#1
Postat 12 November 2012 - 03:45 PM
Este prima oara cand postez pe acest forum. Sunt modelist de foarte putin timp (2 ani). Am facut pana acum 2 diecast si doua plastic. Asta e al treilea kit plastic.
O sa incep cu inceputul, cateva poze cu piesele din kit, ce m-a inspirat si ce am reusit sa fac pana acum.
Asa arata kitul la cutie.
Pe un alt forum am vazut la cineva ca a vrut sa faca asa ceva
Stiu ca este un NISSAN 240Z, dar eu sper ca al meu Porsche sa arate cat de cat ca el :)
Ce am reusit sa fac pana acum:
Ca sa stea asa a trebuit sa tai podeaua sa intre rotile spate. Urmeaza procesul de lucru:
Rezultatul final:
Pe fata am reusit sa cobor garda la sol inclinand amortizoarele
Motorul a primit un set de fise, circuit de racire si joja de ulei.
La interior am faitat cam tot ce am putut faina :). Pe langa asta am facut un volan din forex, schimbator de viteze si frana de mana, am dezmembrat consola centrala, i-am adaugat sistem audio, un role-cage si un scaun sport.
Asa arata acum
La caroserie nu am facut decat sa-i dau o vopsea extrem de neglijenta (ca pe modelul de inspiratie) si sa-i fac niste carlige de remorcare
Si o poza cu modelul de rotilor
Sper sa va placa!
#3
Postat 13 November 2012 - 04:09 PM
Pentru tapiterie am folosit o metoda vazuta pe un alt forum de specialiate de la noi. Este o metoda strat peste strat: spray negru, faina 000 Dobrogea, scuturat, spray negru si gata.
Referitor la jante, vad ca esti expert, eu a trebuit sa caut pe site-ul de unde le-am luat sa vad cum se numesc :). Sunt pe 15 wide. Pe fata sunt de 225 si pe spate de 285 cred.
PS: O sa le pun si pe celelalte, dar nu sunt ca ce am vazut pe aici :(
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 13 November 2012 - 08:00 PM
#4
Postat 14 November 2012 - 09:09 AM
Stai linistit, nu te critica nimeni. Si eu ma deprim cand vad ce lucrari fac unii. Priveste asa: macar le-ai terminat. Eu nu am terminat niciun kit auto, am un Audi R10 si un Ferrari F430 pornite. Doar avioane am terminat 2. Experienta se castiga facand cat mai multe modele. Am citit undeva ca nu e bine sa te pierzi in detalii si sa faci cat mai multe kituri. Treptat modelele le vei face din ce in ce mai detaliat.
#5
Postat 14 November 2012 - 12:35 PM
Erau cam scumpe pentru buzunarul meu, dar am rugat pe cineva din SUA sa le comande si sa le aduca :). Si asa le-am luat gratis! (cadou de la taticu :)))
Tinem legatura pentru comenzi, cum sa nu.
Audi-ul l-am vazut. Ce ai facut pana acum dpdv meu este mult peste ce pot face eu :). Dar avand in vedere ca m-ai incurajat o sa postez cat de curand ceva legat de celelalte modele. Sper sa fac in weekend o sesiune foto cu toate.
Am primit pe mail imaginea cu decaluri. Abia astept sa le aplic.
Intrebare: Cum fac sa inmoi, fara sa stric, decalul sa ia forma exacta a elementului ? Am vazut pe cineva zicand ca a folosit alcool izontropic, sau ceva de genul asta. Dar cum fac?
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 14 November 2012 - 02:26 PM
#6
Postat 14 November 2012 - 03:29 PM
La Audi chiar nu am facut mare lucru si sunt ferm convins ca si tu poti.
Aceasta postare a fost editata de septemberChild: 14 November 2012 - 03:32 PM
#7
Postat 19 November 2012 - 10:46 AM
Am intampinat ceva probleme la asamblarea finala dar le-am rezolvat cat de cat.
Acum ca s-a terminat fac o lista cu toate modificarile facute:
Motor si compartiment motor:
- fise din sarma
- joja ulei sin sarma
- circuit racire din cablu curent
- filtru de aer din fimo si conducta admisie din cablu curent
- circuit de frana + bloc ABS din sarma si forex
- radiator modificat + decal facut de mine koyorad
- galerii de evacuare detaliate cu flexibil
Caroserie:
- decaluri facute de mine si aplicate ca pe modelul de inspiratie
- jante pe 15" vopsite si discuri de frana Brembo
- linie de esapament refacuta partial, toba finala si circuitul
- carlige de remorcare din sarma vopsite rosu
Interior:
- volan facut de mine din forex, fainat si cromat
- pedale
- scaun sofer luat de la un Ford Focus WRC bburago + centuri facute de mine din panglica de la nevasta :) si elemente metalice din cutie de bere
- kit audio: casetofon + subwoofer+ statie amplificare+ cablaj
- roll-cage facut de mine din bete de urechi
- mochetat cu faina
- schimbator de viteze din fimo, forex si sarma bineinteles facut de mine
- frana de mana rally facuta de mine din sarma
Poze
Astept critica!
#8
Postat 19 November 2012 - 03:09 PM
Ralasef, la 14 November 2012 - 12:35 PM, a spus:
Merge si cu apa calda sau un uscator de par dar cu bagare de seama... Altfel Micro Sol sau Mr. Decal Softer. La Alcool-ul izopropilic sa fii atent, poate dizolva unele vopsele daca este aplicat prea mult in acceasi zona. Eu am curatat recent cu Alcool izopropilic o caroserie deja vopsita de cineva cu vopsele Tamyia TS!
#10
Postat 23 December 2012 - 11:03 PM
Insa ce ma deranjaza la ochi (rau de tot) este unghiul de cadere al rotilor din fata.
Acest model de porsche avand o suspensie tip paralelogram, niciodata rotile nu pot fi asa ca la a ta decat daca bratele superioare sunt rupte.
Si ca sa nu dai cu pietre chiar asa mari uite si doua poze cu suspensia masinii
toate cele bune, nu am zis cu rautate!
#11
Postat 24 December 2012 - 08:45 AM
Se modifica basculele inferioare ca sa dea deportul negativ al rotilor. Ca se reconstruiesc sau se monteaza distantieri la punctele de prindere de caroserie depinde de fiecare.
Cat de mare este deportul depinde de ce vrem de la masina.
Doar pentru imagine sau sa fie competitiva.