IAK 17 UTI
#41
Postat 12 April 2006 - 02:57 PM
curtea lu' nenea ala e de fapt Cabana Aviatorilor si cred ca avionul ala l-ai vazut cu muuuult timp in urma fiindca de cativa ani avionul a "decolat" de acolo.
P.S. era un Mig-15 [/quote]
Salut,
MiG-15 de la Cabana Aviatorilor mai e inca acolo, ceea ce inseamna ca daca a decolat a si aterizat fortat (am tras concluzia asta pentru ca saracu' arata tare jalnic).
#44
Postat 14 April 2006 - 01:50 AM
curtea lu' nenea ala e de fapt Cabana Aviatorilor si cred ca avionul ala l-ai vazut cu muuuult timp in urma fiindca de cativa ani avionul a "decolat" de acolo.
P.S. era un Mig-15 [/QUOTE]
Salut,
MiG-15 de la Cabana Aviatorilor mai e inca acolo, ceea ce inseamna ca daca a decolat a si aterizat fortat (am tras concluzia asta pentru ca saracu' arata tare jalnic). [/quote]
ma tin de promisiune cu pozele cu pricina...chiar ca arata jalnic
#49
Postat 10 February 2018 - 09:41 PM
sven_ss, la 29 January 2018 - 11:54 PM, a spus:
Sper sa nu fie vopsit albastru deschis. Nu s-ar mai numi "restaurare".
din pacate este vopsit cu aceeasi culoare cu care sunt vopsite pe "burta" MIG-urile 21 LanceR - desi avioanele nu au fost vopsite - avand culoarea aluminiului
numarul de inmatriculare este negru - desi IAK-ul 17 a fost singuru avion care a venit cu inmatriculare de culoare albastra
desi motorul este stocat in cadrul muzeului de la iasi - nu fost trimis la "restaurare'
conul static al motorului a fost demontat si inlocuit cu un con de MIG-21 F13 (aparent este supersonic acum)
aparatele de bord sunt tot la muzeu - nici acestea nu au fost trimise catre restaurare - drept urmare are o plansa imprimata - care nici macar nu este de 17 ci de 23
desi le-am pus la dispozitie documente si informatii am fost ignorat - restaurarea a devnit o bataie de joc.
mai sunt 3 IAK-uri 17 UTI in lume - Muzeul impreuna cu Aerostar si-au batut joc de acest exemplar.
lipsa de profesionalism, ignoranta si prostie!
Aceasta postare a fost editata de delu: 10 February 2018 - 09:51 PM
#50
Postat 10 February 2018 - 09:47 PM
aviatie, la 29 January 2018 - 08:41 PM, a spus:
merit?! glumesti! incompetenta!
Doamnei Stratulat Lacramioara sa ii transmiti numai injuraturi!
a refuzat sa trimita motorul
a refuzat sa trimita echpamentele de bord
a acceptat ca o piesa de muzeu sa fie mutilata (indepatarea pieselor originale si adaugarea altora din alte avioane) - Vopsirea inadecvata
#51
Postat 11 February 2018 - 10:22 AM
Aceasta postare a fost editata de Z-mare: 11 February 2018 - 10:22 AM
#52
Postat 11 February 2018 - 01:52 PM
Si mare dreptatea avea. Niste persoane binevoitoare, cu initiativa din MAI s-au gandit sa "restaureze" ( se intelege ca in stilul exemplului de mai sus) masinile de pompieri din gestiunea muzeului pompierilor. Directorul acestuia intrase in panica si incerca sa explice ca exponatele pot fi restaurate numai de catre specialisti atestati de Ministerul Culturii. Cu greu s-a reusit sa-i facem sa inteleaga.
Ca sa fim cinstiti, dupa acest episod, am realizat ca initiativa legata de FAMO nu era una tocmai corecta. Totodata, am constatat ca la acel moment in Romania nu exista niciun restaurator de autovehicule, atestat conform legii.
#53
Postat 11 February 2018 - 02:44 PM
Z-mare, la 11 February 2018 - 10:22 AM, a spus:
este voba de IAK-17 si IAK 23 - se asemeamana dar nu este acelasi lucru oricum asta este un lucru minor