andrei_nsts, la 26 August 2015 - 09:27 PM, a spus:
Felicitari pentru efort si pentru realizari.
Eu am o mica circoteala legata de faptul ca manufactura se transforma din ce in ce mai mult intr-un print (3d), singurele lucruri manufacturate fiind vopsitul si asamblatul. Parca incepe sa imi fie dor de inexactitatea miinii si de balustrada care a iesit putin mai strimba in comparatie cu cea din print.
Numai daca ati sti cata munca este dupa ce piesa se printeaza.... Printul ajuta la standardizarea unor repere repetitive, pe care munca manuala nu le va face niciodata la fel. Nici dupa print nu ies mereu identice.
Carpatiul de dimineata!
Ceata. Zi mohorata de toamna.
Drumul e plin de hartoape. Pe margini copacii fara umbra fac dâre argintii in lumina diminetii.
De undeva, gâfâind, apare din praf un Carpati, batran si ostenit.
Are cale lunga in fata. Insa pana la asfalt trebuie sa indure drumul de tara de la Fetesti Gradina.
Mai are putin si scapa de gropi. Apoi, drum intins pana la Popesti-Leordeni,in judetul Ilfov.
Acolo va fi casa lui de acum. Va intra cu fruntea sus, prafuit dar mandru, lasand in urma istoria unei tari la care a pus roata ani de zile.
A carat de toate. De la fiare vechi la cereale in campaniile agricole.
De la copii la scoala profesionala, la piese de tractoare ramase in camp.
Acum e vremea de odihna. De odihna si de istorie. Da, va semna in cartea de istorie a Uzinei de Camioane Steagul Rosu din Brasov. Si e mandru ca e rosu.
Se va expune rosu, triumfator si ostenit in vitrina unuia din proiectantii sai ca si macheta!
Drum bun Carpati 1/43!
![Imagine postata](http://arin.panait.net/wp-content/uploads/2015/09/SR_114_Carpati_04.jpg)
[img]
http://arin.panait.n..._Carpati_03.jpg[ímg]
Multumiri pentru like pe blog
http://arin.panait.n...l-de-dimineata/