Forum Machete,Modelism,Hobby: Autonebuniile mele - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autonebuniile mele Lucrarri de tunare machete auto, colectia mea 1/43

#161 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 17 January 2013 - 09:50 AM

O Belgianca la Slobozia Mare

O miniatura venita parca din alta lume, delicata si cocheta, produsa de ELIGOR, macheta este superba. Desi are interiorul negru, totusi volanul alb ii da o nota de eleganta. Foarte curat lucrata, cu tampografiile excelente, macheta este o placere! Si ea se preteaza la imbunatatiri interioare…

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...-slobozia-mare/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#162 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 17 January 2013 - 10:07 AM

Citroën 2CV Police Routier

Din vremuri apuse, dar de glorie automobilistica franceza, apare ca o stafie neagra o macheta uimitoare facuta de Eligor. Eleganta si distinsa, duba de politie antica face ruta de control in colectia PanArin de la Slobozia Mare. Delectati-va~!

Imagine postata



Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...police-routier/

#163 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 17 January 2013 - 10:24 AM

Citroën 2CV – duba de marfa

Tot productie Eligor, o alta varianta a dubei 2CV vine sa intregeasca colectia de frantuzesti clasice de la Slobozia Mare. Detaliata si gingasa, macheta are ceva aparte. In fata este numai scaunul soferului, alb, iar pe aripa stanga troneaza o oglinda clasica. Vopseaua metalizata este impecabil aplicata!

Imagine postata

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...-duba-de-marfa/

#164 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 17 January 2013 - 10:49 AM

Citroën 2CV decapotabil

Produs Norev, de o delicatete inimaginabila, cu sasiu metalic si interior policrom detaliat si sofisticat, cu detalii exterioare si finete in montaj, macheta este deosebit de atragatoare. Sper sa imi dezvolt colectia de frantuzesti clasice, pe care o indragesc nespus! Doar priviti si dati un like daca merita!

Imagine postata

Mai multe poze si un like daca va place >>> http://arin.panait.n...cv-decapotabil/

#165 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 17 January 2013 - 01:54 PM

Inca doua Dacia Break pleaca la export

Am profitat din plin de caldura care s-a instalat ieri in Slobozia si am vopsit inca doua Dacia Break pentru export. Acestea sunt ultimile lucrari din iarna aceasta, pentru ca starea de sanatate ma obliga la o pauza mai lunga! Masinile pleaca la export cel mai probabil luni!

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...eaca-la-export/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#166 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 18 January 2013 - 07:37 AM

Robotica in machetismul auto

Inca din tinerete am cochetat cu robotica. Erau conditii grele pe vremuri pentru a dezvolta astfel de subiecte in regim casnic. Cu toate astea, prin ‘85, am facut un ARO scara 1/18, complet automatizat, care facea traseul poligonului auto din acea vreme. Mecanismul de comanda era greoi, pe baza de cilindru cu discuri fragmentate, care faceau contactele nesesare programului de rulare. Macheta facea programul o tura/ doua, dupa care nu mai iesea ceea ce trebuia, pentru ca se descarcau bateriile si raportul de executie devenea altul. Cu toate astea, macheta a fost premiata si cred ca zace prin depozitele Universitatii din Constanta. Acum sunt alte posibilitati. De curand am descoperit un site dedicat roboticii, http://www.robofun.ro/, de unde mi-am procurat ceva ce imi doream de mult. Un set de senile pentru o tancheta, si un grup reductor cu doua cutii de viteze, fiecare in trei trepte la alegere, destinate mecanicii unui senilat. Intentia mea este sa reproduc un ARO ce fost facut in anii de glorie, de cativa ingineri si pasionati din Campu Lung, pentru expeditie antarctica, dar care a fost dat uitarii din motive politice. Pentru moment am montat cutia de viteze, lucru deosebit de simplu si de placut. De partea senilata ma voi ocupa dupa ce fac un sasiu, sasiu care depinde de un amic din Bucuresti care s-a oferit sa imi dea o carcasa de ARO din plastic, facut in acea vreme. Se pare ca nu o mai gaseste, sau s-a razgandit, asa ca poate ma apuc sa fac singur una din forex, cand ma voi mai inzdraveni.

Imagine postata

Pentru ca am de multa vreme in plan si mecanizarea a doua TV-uri, una pentru linie de cale ferata ingusta, cum sunt cele folosite de politia de frontiera, si unul pentru pista mea de slot car, la care nu am mai lucrat de ceva vreme, am achizitionat tot de pe acest site, doua micro-motoare in cutie de viteza cu raport de reductie 30/1, cu care voi face mecanizarea la cele doua TV-uri.

Imagine postata

Motorasul are urmatoarele caracteristici: Motor electric micro cu roti metalice

Specificatii:

Dimensiuni : 23.87 x 9.90 x 11.93 mm

Ax: 3 mm diametru in D, 9.27 mm lungime

Tensiunea de alimentare 6V (dar motorul se misca remarcabil la 3V)

Curent : 120 mA ( fara sarcina ) 1.6A (blocat)

Cuplu : 0.6 Kg cm

Viteza: 1000 RPM

Mai multe poze si detalii! http://arin.panait.n...chetismul-auto/

#167 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 19 January 2013 - 08:45 AM

Citroën DS Atlas

Sunt un fan deschis al masinilor frantuzesti clasice. Produs Atlas, acest Citroën DS aduce la lucrare cu modul DeAgostini. Nitel in deradere, nitel neglijent. Neplacute sunt stergatoarele tampografiate pe parbriz si interiorul negru complet, deloc specific culorilor vii cu care marca se mandreste. Stopurile monocrome taie din eleganta masinii.

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...troen-ds-atlas/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#168 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 19 January 2013 - 08:52 AM

Citroën D821 Altaya

Un produs Altaya nu ar fi fost de asteptat sa vina atat de neglijent lucrat. Cauciucurile stropite din belsug cu argintiul de pe jante, sunt cele mai evidente si mai suparatoare. Stergatoarele tapografiate, dar reliefate, pe parbriz sunt exterm de nepotrivite cu o masina eleganta ca aceasta. Vopseaua curatica dar suparator de groasa pe alocuri, taie din detaliile subtiri si fine pana la estompare. Asta e o dovada ca meseriasii chinezi lucreaza la fel de prost si pentru alte colectii decat DeAgostini.

Imagine postata

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...en-d821-altaya/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#169 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 20 January 2013 - 01:17 PM

Oltcit CS pick-up DeAgostini

Pentru ca dispuneam de un Oltcit ramas prin casa in urma devalizarii farurilor pentru Dacia Sport facuta ceva timp in urma, pentru ca dezamagit de vopseaua rosie de la Postalion, am cumparat una mai scumpa si am testat-o cu peste o luna in urma, iata ca acum am profitat de testele facute pe Oltcit si am decis ca este timpul sa montez unul pe post de pick-up. Farurile le-am refacut din ferestre de casute HO, inchiderea cabinei din ABS de 1 mm grosime si geamul acesteia din acetofan de la blistere DeAgo. Grilajul de protectie provine de la o Dacia papuc, pe care l-am redimensionat pentru bena Oltcitului. A rezultat un al doilea CS care se alatura colectiei Prognosis!

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...-cs-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#170 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 23 January 2013 - 01:29 PM

O Dacia Sport decapotabila la Slobozia

Am observat curentul modern de creatie pe baza de imaginatie cu modelele DeAgostini. Eu sunt o fire obiectiva si realista, preferand in general sa reproduc modele care au existat. Asta nu inseamna insa ca sunt lipsit de imaginatie. Lucrarea urmatoare, am realizat-o pentru ca am vrut sa imi implinesc o dorinta din tinerete, cand visam la Dacia decapotabila cu care sa plimb gagicutele vara prin Mamaia! Ani au trecut si nu am condus o Dacia decapotabila. Mai mare rasul daca nu macar acum, la batranete, sa imi fac o decapotabila numai dupa gustul meu. Mentionez din start, ca lucrarea este pura imaginatie prognosiana, asa ca sunt admise si modificarile “mai cu fara pretentii”…

Mi-am dotat decapotabila cu prelata escamontabila, (daca Doamne fereste da o ploicica), cu parasolare ca sa nu imi dea soarele in ochi, i-am pus extra faruri ca sa am lumina pe asfalt din belsug, am dotat masina si cu antena radio de calitate, am modificat bara fata de Dacia 1300, practicand orificii in care am strecurat semnalizatoare de sportiva luate pe sub mana de la traficantii de piese aduse din Bulgaria. I-am pus stergatoare nichelate ca sa ia ochii la gagici si am incaltat masina cu roti aduse din Jamaica, de la un taxi confiscat de autoritati. Tapiteria supla si eleganta, de o culoare linistita, este garnisita cu cusaturi negre, care scot in evidenta simplitatea monturii. Portierele s-au capitonat conform placerii ochilor mei obositi de truda. Bordul de 1300 clasica, a primit culori corespunzatoare, inclusiv butoane colorate. Pedalele nichelate, stalucesc pe langa covorasele aluminizate de pe podea.

Cum lucrarea este aplicarea imaginatiei mele nonconformiste, mi-a creat propriile placute de inmatriculare, care reflecta data mea de nastere, asta ca sa isi aminteasca prietenii cand sa imi trimita cadouri! Dupa ce am facut un tur prin constelatia Prognosis, am plasat macheta in loc strategic, pe birou, in fata monitorului, unde va ramane pentru tot restul zilelor mele, atatea cate or mai fi ramas! Nu stiu daca mai sunt multe, caci zilele trecute m-a sunat un inger si m-a anuntat ca in curand voi fi chemat sa fac o colectie speciala pentru parcul auto din ceruri! In rest numai de bine!

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...la-la-slobozia/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#171 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 23 January 2013 - 01:56 PM

Dacii de colectie la Slobozia

In imaginile urmatoare, se rasfata in fata obiectivului cateva din piesele de colectie Dacia de la Slobozia Mare. Nu e cine-stie-ce, dar reprezinta o adunatura de machete reprezentative pentru batrana Dacia 1300 si 1310 din vechime. Masini care au fost prezente pe toate drumurile tarii, sunt acum reprezentate in vitrina mea, cu mare cinste si bucurie! Bucurati-va de imagini!

Imagine postata

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...ie-la-slobozia/

#172 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 26 January 2013 - 01:41 PM

Dacia 1410 Break DeArini

Cu cativa ani in urma, am condus un astfel de exemplar, abia iesit de la reparatii kapitale, care de la Slobozia pana la Fetesti m-a trecut prin doua crize de nervi. Una ca a ramas fara baterie, a doua pana am descoperit de ce, mai ales ca am pus niste batrani sa ma impinga sa o pornesc. Baietii veseli de la atelier, uitasera sa puna o piulita la firul de excitatie al alternatorului, si tot drumul firul a cazut iar el nu a incarcat bateria. Cand am oprit la Fetesti, abia atunci am vazut ca nu am baterie, pentru ca indicatorul din bord nu functiona. Amintirea m-a bantuit o vreme, si in memoria acelui moment, am decis sa reproduc vehicolul buclucas, (fara sa fac onoarea de a aminti publicatia careia apartinea jaful de masina care troncanea din toate incheiturile si care la fiecare devinelare imi crea impresia sa ceva se rupe)…

Asadar, pornind de la doua machete DeAgostini, foarte bine realizate, prin metode specifice, (na ca am dat in patima limbii de lemn a politistilor!), am obtinut materia prima pentru doua machete pe care doresc de ceva vreme sa le realizez. Prima, Breakul 1410, este obiectul acestui material. A doua, e in santier!

Dupa montarea caroseriei, tot prin metode specifice meseriasilor de la Atelierele PanArin, am aplicat vopseaua metalizata cat de cat asemanatoare ideilor mele despre un break abia iesit din kapitale. La interior am tapitat intre timp scaunele cu huse gri, cusute cu ata neagra (na!). La haion am facut si panoul protector al portbagajului. La final am adaugat si un stergator de luneta. Un portbagaj de vacanta, prin usoare adaptari, a ajuns sa poata mari capacitatea de transport a vehicolului pe plafon. Doua faruri de ceata montate in bara, au definitivat lucrarea. Dupa inmatricularea corespunzatoare, (desi albastrul nu a iesit corect pe numar, pentru ca zilele trecute am dus cartusul la incarcat la o firma din Slobozia, unde meseriasul lui peste a incurcat camarutele de cerneala si a pus cu sarg nuanta magenta in compartimentul ce cyan….). Asta e, cand nu sunt bani de un cartus nou, ne carpim pe unde apucam. Bugetul de tranzitie este redus, asa ca improvizam. Parbrizul a fost imbunatatit prin aplicarea unei folii fumurii, pentru protectia ochilor conducatorului auto.

Dupa sedinta foto, brekul buclucas a fost parcat in garajele PanArin, in memoria unui vehicul care a impanzit strazile Romaniei post revolutionare!

Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...eak-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/

#173 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 29 January 2013 - 02:34 PM

Dacia Service la Slobozia

In urma solicitarilor posesorilor de autoturisme Dacia din Slobozia Mare, Atelierele PanArin au realizat in regim de urgenta, un vehicul de asistenta rutiera, menit sa asigure service-ul pentru tractarea sau depanarea acestor iubite masini clasice. Pentru realizarea acestui proiect deosebit, ingineri si proiectantii Atelierelor PanArin, au folosit caroseriile a doua vehicule DeAgostini, o Dacia 1300 break si o Dacia 1309, pe care le-au decupat si imbinat corespunzator, conform cerintelor clientilor, spre a obtine o platforma de remorcare a vehiculelor avariate sau defecte. La proiectarea masinii s-a tinut cont si de necesitatea unui spatiu usor suplimentar in cabina, pentru transportarea unor scule necesare interventiilor. Astfel, cabina a fost alungita conform stasului King-Cab, spatiul obtinut in spatele soferului fiind dotat cu o lada mare de scule, pe capacul careia pot lua loc inca doi oameni, chiar daca vor sta usor inghesuiti, acestia sunt la serviciu si nu la distractie ca sa le trebuiasca o limuzina in care sa se lafaie.

Dupa imbinarea celor doua caroserii si prelungirea cabinei, a fost construita o platforma solida, menita sa sustina atat o macara de ridicare si tractare a masinilor defecte in traseu, cat si o serie de piese de rezerva, roti si alte scule necesare interventiilor. Initial s-a dorit montarea unei macarale de capacitate mai mare, dar ulterior, s-a realizat o macara mai usoara, cu un singur brat, dar care culiseaza in jurul axului, astfel incat aceasta poate fi folosita atat la tractare, cat si la incarcarea/descarcarea unor piese mai grele.

In bena, specialistii au mai confectionat si montat o serie de bari de protectie si sustinere, utile in cazurile de transportat piese voluminoase sau oameni. Pe cutia macaralei a fost montat si un convertizor hidraulic, necesar actionarii foarfecelor de descarcerare. In partea din spate, s-a mai montat un carlig suplimentar pentru agatarea unor remorci sau pentru tractarea la stanga a vehiculelor avariate. Specialistii au renuntat la bara standard din spate, in favoarea unei bari de protectie mult mai solida, pe care se spijina la nevoie suportii de fixare a rotilor fata ale masinilor tractate.

Pentru semnalizarea optica atat de necesara in trafic, atunci cand sunt remorcate masini, specialistii de la Slobozia au confectionat girofare specifice de culoare portocalie. Protectia in fata a fost suplimentata de o bara mai solida, atat de utila in cazurile de tamponari usoare, dar necesara si la impingerea unor vehicule avariate care blocheaza traficul. Pe platforma s-au mai adaugat si o serie de lanturi cu carlige, necesare asigurarii vehiculelor tractate impotriva balansului accidental.

Dupa inmatriculare si inscriptionarea potrivita, masina a fost predata serviciului de asistenta rutiera Dacia Slobozia, unde impreuna cu asistenta limuzina, va asigura service-ul pe raza judetului Ialomita si nu numai. Masina va asigura si caravana necesara competitorilor auto locali in deplasarile lor prin tara la diverse concursuri. Toate acestea au putut fi realizare gratie modelelor comercializate o data cu revista “Masini de legenda” sub egida DeAgostini Romania.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mul mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...ce-la-slobozia/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#174 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 30 January 2013 - 08:36 AM

Desi la prima vedere, pare o struto-camila, aceasta masina chiar a existat. Fireste, nu un produs uzinal, ci o manopera facuta de meseriasii de la Dacia Constanta, imediat dupa revolutie, special pentru ei ca sa faca fata tractarilor din oras. Nu am poze cu ea, dar am regasit-o in 2000, dezmembrata si pe chituci in curtea unei firme de mobila din Constanta, unde zacea prafuita. Atunci mi-am amintit de ea, cat de mandra umbla si tracta ea prin oras si cate priviri se intorceau dupa ea! Gloria nu moare!

#175 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1782
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2013 - 12:22 PM

Munca desfasurata in Atelierele pe care cu atata devotament le manageriati este inspirationala.
Va multumesc pentru ca, datorita dumneavoastra, am gasit resursele motivationale pentru a lua in lucru o Dacie Sport si a incerca a reproduce masina pe care am invatat sa conduc (si tot in Constanta).
Nu stiu daca se cade, dar am sa va cer permisiunea de a posta aici lucrarea mea. Motivul este pentru ca aceasta incercare este, in ceea ce ma priveste, accidental - in putinul timp, lucrez figurine si avioane.
As avea si o intrebare - cum sa realizez siglele de pe portbagaj (Dacia 1410 si Sport), respectiv numerele de inmatriculare. Banuiesc ca e vorba de decaluri home-made (poate ati putea sa ma ajutati in acest sens).
Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de alexelu_marinelu: 30 January 2013 - 12:24 PM


#176 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 30 January 2013 - 12:39 PM

Vezi postareaalexelu_marinelu, la 30 January 2013 - 12:22 PM, a spus:

Munca desfasurata in Atelierele pe care cu atata devotament le manageriati este inspirationala.
Va multumesc pentru ca, datorita dumneavoastra, am gasit resursele motivationale pentru a lua in lucru o Dacie Sport si a incerca a reproduce masina pe care am invatat sa conduc (si tot in Constanta).
Nu stiu daca se cade, dar am sa va cer permisiunea de a posta aici lucrarea mea. Motivul este pentru ca aceasta incercare este, in ceea ce ma priveste, accidental - in putinul timp, lucrez figurine si avioane.
As avea si o intrebare - cum sa realizez siglele de pe portbagaj (Dacia 1410 si Sport), respectiv numerele de inmatriculare. Banuiesc ca e vorba de decaluri home-made (poate ati putea sa ma ajutati in acest sens).
Multumesc.

Da, puteti apela firma la care le printez eu. Am trimis deja proiectul si doamna Kati are liber de la mine sa foloseasca proiectele mele si pentru alti modelisti. O puteti contacta, pe mail, spuneti de mine si sa va faca ultimul meu proiect de serigrafie alb sau negru, cum doriti. Sunt pe el toate tipurile de sigle si inscrisuri pt. scara 1/43. Folositi sanatos, nu iau cu mine nimic dupa ce plec din lumea asta! Contactati la: multidecor@rdslink.ro
www.multidecor.ro

Doamna Kati!

#177 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 31 January 2013 - 12:22 PM

GAZ 12 ZIM – DeAgostini

Aseara tarziu, gratie unui bun prieten, am putut si eu sa tin in mana noua revista DeAgostini cu minunatia sovietica in stare ireprosabila. Rasarita dintr-un trecut pierdut in negura comunismului, masiva limuzina trezeste amintiri oricarui pasionat de automobile. Masina a fost prezenta si in tara noastra, eu mi-o amintesc foarte bine pentru ca am si calatorit cu asa ceva. Tatal unui colec din Constanta era sofer la Consulatul Sovietic si de cate ori putea, cand se ducea cu masina la spalatorie, ne lua si pe noi copii sa ne plimbe pana la marginea orasului. Imi amintesc profunda impresie lasata copilariei mele de comfortul extraordinar oferit de masina. Era poreclita “Lebada neagra” din pricina modului elegant in care se balansa din suspensii.

Ca si macheta, consider un exemplar foarte reusit al celor de la DeAgostini. Impresionanta si bine realizata comparativ cu ale modele DeAgo, cel putin cea care a ajuns la mine. Curat lucrata, fara mizerii si bavuri excesive, jucaria pierde din calitate prin interiorul nearanjat corespunzator. Ca lipsuri nu pot sa nu remarc butonul de stergator de parbriz, element destul de evident pe bordul elegant al masinii. Stiu ca limuzina de la Consulat avea si oglinda laterala pe partea soferului, dar posibil ca acest accesoriu sa fi fost adaugat ulterior. Numerele de inmatricurare nu imi spun nimic. Nu sunt nici de ambasada romaneasca, nici de corp diplomatic sau altceva romanesc… In rest, numai de bine!

PS – fireste ca pana la miezul noptii era demontata si preparata pentru interventii si imbunatatiri. Sigur imi doresc un al doilea exemplar pentru punerea lui pe sinele de cale ferata!

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...zim-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#178 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 31 January 2013 - 12:44 PM

Dacia 1300 – amintiri auto

Gratie meseriasilor de la Ateierele PanArin, inca o Dacia 1300 a fost restaurata la Slobozia Mare, pentru satisfacerea nostalgiei unui amic de suferinta. Pornind de la inegalabila Dacia 1300 lansata acum un an in revista DeAgostini, prin preparari specifice, macheta visinie este gata sa straluceasca cu ornamentelei ei in vitrina de colectie. Sper ca am facut o surpriza amicului ce isi dorea sa isi revada preferata realizata in Atelierele PanArin, purtand numarul de inmatriculare corespunzator!

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...-amintiri-auto/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#179 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1782
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 01 February 2013 - 12:30 AM

Vezi postareaPrognosis, la 30 January 2013 - 12:39 PM, a spus:

Da, puteti apela firma la care le printez eu. Am trimis deja proiectul si doamna Kati are liber de la mine sa foloseasca proiectele mele si pentru alti modelisti. O puteti contacta, pe mail, spuneti de mine si sa va faca ultimul meu proiect de serigrafie alb sau negru, cum doriti. Sunt pe el toate tipurile de sigle si inscrisuri pt. scara 1/43. Folositi sanatos, nu iau cu mine nimic dupa ce plec din lumea asta! Contactati la: multidecor@rdslink.ro
www.multidecor.ro
Doamna Kati!


Multumesc mult. Respect.

#180 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 01 February 2013 - 08:05 AM

ZIM 12, limuzina sovietica la Slobozia

Dupa cum spuneam ieri in prezentarea machetei DeAgostini, frumoasa limuzina sovietica a poposit in Slobozia multumita lui Dragos Bora. Fireste ca minunatia a intrat imediat dupa sedinta foto in Atelierele PanArin, pentru imbunatatiri. Cum exteriorul este impecabil, caroseria fost pusa bine deoparte si ne-am axat pe interiorul sumbru, amintirea elegantei limuzine de la Constanta determinand culorile si modul de innobilare a habitaclului.

Dupa demontarea completa a acestuia, am procedat la inlaturarea bavurilor de turnare si apoi la vopsirea mobilierului, bordului si volanului, precum si a fetelor interioare a portierelor. La bord, am reparat lipsa butonului de actionare a stergatoarelor de parbriz prin confectionarea unuia din material plastic, (bagheta de 0,5 diametru, de pe la casutele mele de trenulete).

Pentru ca am dorit vopsirea canapelelor in doua culori, dupa cum imi amintesc ca era masina de la Consulatul Sovietic din Constanta, a trebuit sa fac demarcatia dintre partea superioara a tapiteriei si soclul metalic la canapeaua din spate, si pentru asta am folosit sublerul pentru a trasa demarcatia prin zgariere repetata cu ciocul ascutit fixat la dimensiunea de 2,5 mm. pana am obtinut un mic sant vizibil.

Volanul a fost pictat in culorile specifice, cu inelul nichelat si fildesul decorativ. La fel si manetele din jurul sau. In bord am facut la imprimanta si ceasurile, dar rezolutia prea mica a imprimantei nu prea mia fost de folos, detaliile ceasurilor estompandu-se. Toate acestea au fost posibile gratie efortului bunului prieten din Bucuresti, dl. Cristi Butnariu, care si-a sacrificat din timpul sau de odihna dintre doua ture la serviciu, pentru a-mi satisface pretentiile si pentru a alerga prin Bucuresti dupa vopseluri mate si pensule extrafine, fapt pentru care ii sunt vesnic recunoscator, fie si numai pentru ca ma accepta asa dificil si pretentios cum sunt! Multumesc Cristi!

La exterior, am facut cu crom doar rama geamului mic de la portiera din fata. In rest, las pozele sa vorbeasca…

Dupa montarea corespunzatoare, frumoasa rusoaica a pozat mandra pe platoul de filmare din studioul amenajat special la Slobozia. Acum, troneaza falnica pe biroul meu, in fata monitorului, asteptand o surata pentru a fi pusa pe linie de cale ferata, fireste, dupa ce va fi dotata cu luxul necesar unei prime doamne comuniste cum a fost Anna Pauker. Singura problema ar fi insa suportul cu cale ferata, (in genul celui folosit la GAZ M 20) pe care nu-l avem, si pentru confectionarea caruia ne-ar trebui o bucata de sina de cale ferata, cu traverse, la scara 1,43 (scara O zero in modelismul feroviar – cu ecartament de 35 mm.)! Ar mai ramane inscriptionarea pe capacele rotilor a siglei ZIM, dar asta dupa ce adunam mai multe insriptii care sa justifice pretul unei coli printate prin serigrafie color la Tg. Mures.

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...ca-la-slobozia/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

12 useri citesc topicul
0 membri, 12 vizitatori, 0 utilizatori anonimi