Autonebuniile mele Lucrarri de tunare machete auto, colectia mea 1/43
#21
Postat 20 September 2012 - 08:26 AM
Stimulat de imaginile din revista nr. 23, in care frumoasa Volga Universal este prezentata in postura de masina salvarii, stimulat si de amintirile din copilarie, cand le vedeam insirate in curtea spitalului vechi din Constanta, am decis ca este cazul sa reproduc si aceasta varianta a break-ului M22. Asadar am trecut la treaba prin detasarea tuturor accesoriilor. Foarte interesant si binevenit este modul in care ornamentul nichelat din partea de jos laterale, este din plastic si detasabil de pe caroserie.
Dupa indepartarea stratului original de vopsea, am ajustat bavurile metalice si am dat cu spray auto acrilic alb in trei straturi la intervale de 30 minute, apoi am lasat masina o zi la uscat, pentru ca la manipulare, in prima zi, riscul de amprentare este foarte mare. Am prestat apoi gaurile pentru farul cu crucea rosie din plafon, doar rectificand unghiul gaurii de la antena, si apoi am executat o gaura de 1mm in aripa stanga, pentru proiectorul auxiliar…
La interior, am indepartat canapeaua din spate si am executat din forex de 1 mm grosime, panoul despartitor dintre sofer si partea utilitara a salvarii. Canapeaua soferului am vopsit-o in gri si portierele la interior au capatat culoarea alba, dupa care am “nichelat” manerele usilor si am dat cu negru si maro cotierele.
Bordul a luat in sfarsit culoarea care trebuia salvarii, adica gri deasupra, alb in partea frontala si aparatele, alamurile, radioul au fost argintate cu markerul de vopsea argintie. Vitezometrul a fost vopsit in bleu si alb conform imaginilor din revista. Volanul, dupa detasare, a fost vopsit conform imaginilor cu argintiu si fildes.
Toate geamurile au fot imbunatatite prin vopsirea cu argintiu a ramelor si respectiv cu negru a chederului la ultimul geam fix din spate. Luneta a capatat cheder negru, facut cu markerul pe bordura geamului. La parbriz, am facut chederul cu marker negru direct pe caroserie. Geamurile din partea utilitara, au fost matuite prin aplicarea unui scoch alb-mat pe interior.
Am realizat manual in Corel sigla de pe bot si inscrisul specific marca Volga de pe aripi. Am folosit doua faruri de la niste vehicule distruse, unul pe post de far cu cruce rosie pe plafon, si unul pe post de reflector suplimentar pe aripa stanga. Am montat si o oglinda exterioara pe partea soferului, conform imaginilor din revista, oglinda facuta din carton si piciorus de tranzistor.
Dupa ce am vopsit si lampile semnalizare fata cu alb mat, am inscriptionat vehiculul cu numere de Constanta. La final, zic eu, a rezultat inca o masina DeAgostini-Prognosis pentru colectia mea.
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...-volga-salvare/
#22
Postat 20 September 2012 - 08:29 AM
Ultima realizare din seria faimoaselor Volga din anii ‘70, este o camioneta Volga M22. Decupajul plafonului s-a realizat cu traforajul (panza rosie nemteasca), conform singurei imagini din revista DeAgostini. Macheta este realizata mai mult din memorie, caci in anii copilariei mele am vazut aceasta masina umbland cu mobila prin Constanta anilor 1970.
Asadar, dupa decuparea plafonului, am finisat cu pila fina marginea benei nou realizate. Cu freza fina am polizat manerul portierei din spate si cu chit de modelism Revell, am astupat cantul portierei din spate. Peretele separator al cabinei, l-am realizat din forex (comatex) de 1 mm grosime. Pentru a confectiona bena dintr-o bucata, lipita ferm pe caroserie, am decupat aparatorile rotilor din spate, si le-am lipit de bena nou creata. Podeaua acesteia este tot din forex de 1mm grosime. Totul bine lipit si chitut pe caroserie, astfel incat modelul de deschide la orice ora prin sistemul sau clasic de fixare.
Din sarma galvanizata de 0,6, am confectionat barile de protectie de pa marginea benei. La interior s-au vopsit bordul si canapeaua conform imaginilor anexate. Cutia de avertizare TAXI este facuta din bara profil de la resturi de casute de trenulete. Dupa inscriptionarea provizorie pe hartie (pana cand fac o noua plansa de tiparire pe transparent), macheta a intrat in colectia Prognosis DeAgostini. Inscriptionarea este provizorie pentru ca inca nu mi-am amintit ce autobaza era cea de Taxi de langa Cimitirul Mare din Constanta, si nici ce numar de telefon era la comenzi Taxi pe vremea aceea!
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...lga-combi-taxi/
#23
Postat 20 September 2012 - 08:38 AM
Este binecunoscută problema locuitorilor din Slobozia Mare în ceea ce priveşte apa potabilă. În urma numeroaselor reclamaţii de la cetăţeni, conducerea supermarketului din Slobozia Mare, a decis să nu mai comercializeze pâine făcută cu apa infectă distribuită în reţeaua oraşului, şi să aducă pâine de calitate din oraşul învecinat, Adulcea. Pentru asta, ei au comandat Atelierelor PanArin, restaurarea unui vehicul utilitar pentru transportul de pâine. În acest sens, inginerii şi meseriaşii de la Atelierele PanArin, au recondiţionat un TV antic, transformând-ul în binecunoscuta maşină de pâine.
Vehiculul DeAgostini ales pentru reconditionare, nu fusese scos încă din spliterul original, moment în care s-a descoperit pătarea numeroasă cu superglue, lipirea defectuoasă a şorţurilor la roţi, precum şi diverse lipsuri la vopsirea mânerelor uşilor. Pentru că maşina oricum va pleca la vestita saramură de nitrodiluant, nu dăm prea mare importanţă acestor obişnuite scăpări ale producătorului.
A urmat decupajul cabinei şi eliminarea vopselei galbene originale. Din ABS de 1 mm grosime s-a confecţionat peretele închizător al cabinei. Chituită şi vopsită corespunzător, cabina este gata de montaj. Şasiul, a fost decupat de materialul în exces, şi ramforsat cu bare de forex de 2,5 mm grosime. S-a pastrat forma iniţială a şasiului pentru că se potrivea de minune noului vehicul.
Cutia de pâine a fost realizată din forex de 2,5 şi de 1 mm grosime. Rezervorul de benzină şi cutia de acumulatori au fost relizate din acelaşi material. Bordura de îmbinare a pieselor rezervorului a fost imitată din meşină pescărească. La interior s-a preferat culoarea cabinei, completată cu negru si argintiu la aparatele de bord. În momentul demontării interiorului, s-au mai descoperit şi alte erori şi orori de proiectare DeAgostinică. Maşina are numai două pedale, respectiv ambreiajul şi frâna. Pedala de acceleraţie lipseşte, dar ea a fost înlocuită cu o manetă ciudată, gen schimbător de viteze, deci vehiculul are două schimbătoare de viteze şi două pedale. Felicitări DeAgostini pentru imaginaţie.
A urmat vopsirea geamurilor oglinzilor şi a ştergătoarelor cu argintiu. Iniţial, ştergatoarelor li s-au vopsit doar partea metalică, banda de cauciuc a rămas neagră, dar după montajul pe locurile lor, cum nu arătau tocmai bine, au fost vopsite integral argintii. Pentru rectificare, s-a folosit o hârtie cerată introdusă între lama ştergătorului şi parbriz, pentru a se proteja parbrizul.
Geamurile portierelor au fost dotate cu chedere negre, făcute cu markerul permanent, iar demarcaţia dintre geamul fix şi cel mobil, s-a facut prin scrijelirea unei dungi pe interior, cu un ac ascuţit. Ţeava de eşapament a fost şi ea vopsită cu argintiu şi repoziţionataă pe şasiu. Pe bara din spate s-au montat semnalizatoare din forex.
Cutia de pâine a fost incripţionată cu vechea scriere, adică “PÎINE“, iar jaluzelele glisante au fost imitate la imprimantă. În eventualitatea refacerii acesteia sau a dotării vehiculului cu o altă cutie tip refrigerator, aceasta este fixată pe şasiu cu bandă dublu adezivă, demontarea sa fiind astfel mult mai uşoară.
După inscriptionarea şi înmatricularea vehicului, acesta a fost predat la cheie beneficiarului, care imediat a trimis maşina la Adulcea, pentru primul transport de pâine proaspătă făcută cu apă potabilă. Ziariştii de la Obiectiv, au surprins maşina atât în faţa Primăriei din Adulcea, cât şi în parcarea supermarketului, alături de un alt TV 12 F restaurat, maşina de carburant, care tocmai alimenta rezervoarele magazinului cu materie primă.
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...asina-de-piine/
Acum, lucrarile mele si pe Facebook >>>> http://www.facebook....74925042517564/
TV 12F – frigorific
In momentul in care lucram la TV 12F – masina de paine, am trecut prin ceva momente dificile in ceea ce priveste starea de sanatate, nu am mai avut puterea sa termin cum trebuie cutia masinii, si am facut la repezeala la imprimanta modelul de masina de paine. Pentru ca ma stresa ideea ca am facut ceva neterminat, azi am modificat cutia, trasformand-o in frigoterma, asa ca in imaginea de fundal.
Am lucrat usile din spate din acetofan gros, de la partea superioara a spliterului. Barele de inchidere sunt din mesina pescareasca. Pentru masina de paine voi face alta cutie, dupa ce mai fac rost de inca un TV-u. Deocamdata o sa fac o pauza in ceea ce priveste colectia DeAgostini. Oricum, daca apare o masina romaneasca la 2 luni, nici nu ma mai omor cu transformarile, si nici bugetul nu mai e cum era. In plus am mult de lucru la seturile de Sibiu.
mai multe poze >>> http://arin.panait.n...12f-frigorific/
acum si pe facebook http://www.facebook....74925042517564/ like daca va place va rog
Tatra 603 – imbunatatiri
Macheta cumparata de mine, are bordul distrus, topit cu bestialitate. Dupa ce ca nu e modelul corect de bord, mai e si distrus… dau banii pe rebuturi, nu mi se pare corect. Abia azi am descoperit demontand-o ca sa vopsesc interiorul…. Dar se pare ca exista mai multe feluri de borduri si o intreaga paleta de culori pentru interior!
Dupa ceva poze de inspiratie luate de pe net, am procedat la mici imbunatatiri ale machetei. Am vopsit canapelele si portierele la interior, bordul si volanul si am facut inelul alb pe jantele vehicului. La exterior am facut lampile de pe aripi, capetele tampoanelor, albul la stopurile pe spate si argintiu tevile de esapament. Mai mult nu am ce face la aceasta macheta. Oricum voi lua o pauza de refacere o vreme.
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...3-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum si pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
#24
Postat 20 September 2012 - 08:45 AM
Anul trecut, prin luna Mai, terminasem de reconditionat masinuta mea cu telecomanda Wartburg. Astazi pot sa declar cu mandrie ca am terminat cel de-al doilea Wartburg cu telecomanda reconditionat. Masinuta apartine unui amic din Sibiu, pasionat colectionar de jucarii vechi. Desi aceeasi marca, produsul de la Sibiu este diferit de al meu. Barile sunt nichelate, cu tampoane aplicate negre, manerele usilor tot nichelate, intre caroserie si sasiu exista un sistem de transmirere a tensiunii catre girofar fara fire, prin lamele de contact, volanul are alt tip de suport, oglinda la interior este montata pe cand la modelul meu este aplicata pe parbriz. Telecomanda este si ea diferita, folosind o baterie patrata de 4,5 volti. Claxonul se afla in telecomanda. Numai sistemul de tractiune este identic cu cel original de la jucaria mea.
Asadar, dupa detoxifierea motorului blocat de imbacseala, dupa curatea si deblocarea angrenajului motor, am trecut la conceperea unui sistem de iluminare faruri pe baza de led-uri, mai economice si mai durabile decat becurile clasice. Practic am regandit sistemul de ghidaj al luminii astfel incat sa folosesc doua led-uri alb natur. Pentru stabilitate am montat un rezistor de 220 ohmi inseriat cu ele si o dioda in antiparalel pentru protectie la mers inapoi, cand led-urile sunt saturate cu curenti inversati. Asta pentru ca la 4 volti si consum pe motor ceva de speriat, o punte redresoare nu face fata si nu asigura curentul necesar pentru aprinderea led-urilor.
Grilele de aerisire de pe stalpii din spate, sunt puse invers, dar din pacate, sunt lipite atat de inversunat prin topire prin spate, incat orice incercare de inversare ar duce inevitabil la distrugerea caroseriei la stalp, asa ca am renuntat la a le mai scoate…
Am modificat si girofarul, renuntand la bec si inlocuind-ul cu led alb. In plus, am confectionat un sistem de lumini rosii pentru pozitii, montat sub capota portbagajului. La final, din o piesa elastica din cauciuc, pentru montarea placilor mama in calculator, am confectionat o antena. Cel mai probabil ca voi face si oglinzile externe, dar ceva mai tarziu, dupa ce tremin si restul de lucrari pentru Sibiu.
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...tburg-de-sibiu/
#25
Postat 20 September 2012 - 08:50 AM
Pentru ca in Slobozia Mare, era nevoie de un vehicul utilitar pentru interventii, care sa posede un spatiu inchis pentru scule si unelte, dar si spatiu mai larg pentru transportul unor piese semigrele dar agabaritice, Primaria din Slobozia Mare a comandat Atelierelor PanArin realizarea unui astfel de vehicul cu care sa doteze departamentul de interventii al RENEL.
Ca urmare, specialistii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat si au realizat lucrarile de modificare ale unei dube TV 12 F DeAgostini. Dupa decuparea plafonului, cu freza a fost indepartat suplusul de la nitul de cuplare a caroseriei cu sasiul. Dupa finisaj, s-a confectionat panoul de inchidere din forex de 2,2 mm grosime, in care s-au adancit placile de ramforsare. Usile din spate au fost scurtate la nivelul podelei descoperite, si balamaua inferioara a fost montata mai sus. S-au chituit vechile fante de imbinari cu chit Revell de modelism. Dupa slefuire s-a aplicat un strat de vopsea bleu, concentrată pe dunga de mijloc. Dupa uscare, dunga a fost acoperita cu hartie autoadeziva si apoi aplicata vopseaua finala in doua straturi acrilice la spray auto. Dupa uscare a fost indepartata hartia autoadeziva si astfel a rezultat dunga decorativa de la mijlocul caroseriei.
Interiorul a fost demontat si vopsit bordul, scaunele, portierele la interior. Pasul urmator a fost ridicarea masinii cu un milimetru, spatiu necesar noilor cauciucuri de aderenta preluate de la un model Gaz 69 si montate pe jantele originale TV 12F. La final s-au vopsit cu argintiu stergatoarele, manerele usilor, sticla oglinzilor si teava de esapament. Geamurile portierelor au fost demarcate corespunzator celor doua piese si li s-a aplicat cheder negru. A fost adaugata sigla TV pe bot, alte sigle pe şorţurile posterioare, abtibildul cu limita de viteza si podeaua in bena caraus.
Dupa inmatriculare, masina a fost preluata de RENEL Constanta, care au trimis-o deja pe teren la Slobozia Mare. Foarte multumit, beneficiarul a solicitat in plus, realizarea unui coviltir si a unei prelate, cu care sa se acopere bena descoperita in anotimpul ploios sau iarna. De asemenea a mai fost solicitata montarea unui carlig puternic si realizarea unei remorci acoperite, cu care sa creasca capacitatea de transport la interventii. Meseriasii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat pentru aceasta lucrare, dar cum perioada caniculara a revenit la Slobozia Mare, inginerul sef a ordonat sistarea lucrarilor pe motiv de “căldură mare monşer” ….
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...agostini-combi/
Acum si pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/ unde asteptam like-uri dvs. daca va place!
....................................................................................................
Update TV 12F – frigorific http://trenulete.inf...12f-frigorific/
S-au adaugat pinguinii pe izoterma, sigla TV pe bot si pe sorturile posterioare, diverse maruntisuri…
#26
Postat 20 September 2012 - 08:55 AM
Potrivit solicitarilor RENEL – Slobozia Mare, Atelierele PanArin au realizat prima remorca de TV acoperita, pentru transportul necesar sculelor si amterialelor echipei de interventii detasata de RENEL Constanta la divizia Slobozia Mare. Inginerii au proiectat remorca folosindu-se de o dubita TV 12F dezafectata, pe care au decupat-o la marimea corespunzatoare unei remorci, cu care sa doteze autoutilitara de interventii RENEL.
Dupa decuparea caroseriei, a fost construit peretele de inchidere frontala, din forex de 2,2 mm grosime, lipit bine cu cianoacrilic. A urmat finisarea si montarea intariturilor necesare realizarii unui perete solid. Sasiul a fost configurat pe baza unui sasiu vechi, descompletat, provenind tot de la un TV 12F, pe care meseriasii l-au reconfigurat si intarit corespunzator folosind ABS si FOREX de diverse grosimi, combinate metodic si ingenios.
Potrivit sarcinilor de partid trasate elocvent de Guvernatorul din Slobozia Mare, inginerii de la atelierele PanArin au confectionat noi arcuri pentru osia remorcii, regandite astfel incat sa creasca capacitatea de transport a vehiculului remorcat. Osia si rotile folosite provin de la un ARO M461 refacut.
Apoi s-a trecut la proiectarea protapului de remorcare, realizat din ABS de 1 mm grosime. Totodata s-a confectionat carligul ce a fost montat pe utilitara tractor. Materia prima – un bold. El a fost mai intai curbat sub forma de carlic, cu scule speciale, si ulterior batut cu ciocanul pe nicovala de catre forjorii de la atelierele PanArin, pentru obtinerea formei aplatizate de carlig de remorca. Carligul fost proiectat astfel incat sa suporte masa remorcata de tractorul TV.
Protapul remorcii a fost fixat bine pe intariturile remorcii realizate. Din piese provenite de la trenuri de avioane, a fost confectionat un brat – suport de sustinere a remorcii pentru momentele in care aceasta este decuplata de tractor si parcata separat. Apoi s-a trecut la vopsirea utilajului, cu bleu prima mana a caroseriei si cu negru sasiul pe toate partile. Argintiu au primit jantele verzi provenite de la IMS.
Pe perioada de uscare, designerii de la Atelierele PanArin au primit sarcina de a crea sorturi de protectie pentru roti, inscriptionate cu sigla TV si dotate cu ochiuri de pisica. Acestea s-au realizat prin printare pe autocolant si dublate pe hartie fotografica neagra (din cea de protectie a hartiei fotosensibile), material rezistent si usor flexibil. Tot cu aceasta ocazie au fost proiectate diverse alte inscrisuri necesare semnalizarii corespunzatoare a vehicului utilitar rezultat. Pentru ca la Slobozia Mare, nu exista posibilitatea printarii pe autocolant transparent, si pentru ca este destul de difil procesul de printare tocmai la Tg. Mures, pentru moment s-a ales solutia printarii pe autocolant alb. Cu acesta ocazie, utilitara a fost dotata cu statie de emisie-receptie, necesara comunicarii cu baza, iar antena a fost motata pe lateralul caroseriei tractorului TV 12F, pe partea soferului.
A urmat vopsirea generala a caroseriei remorcii in culoarea tractorului, astfel incat sa rezulte dunga specifica modelului. Dupa retusari, masina a fost returnata Regiei de Electricitate, care a si trimis vehiculul incarcat cu tamburi mici de cablu, la o interventie la SuperMarketul din Slobozia Mare, unde a fost surprins de catre ziaristii locali, cu masina realizata tot de Atelierele PanArin, in parcare, alaturi de utilitara de pompieri realizata dupa un model din Germania.
Foarte multumiti, meseriasii de la RENEL, au reamintit inginerilor de la Atelierele PanArin, ca sezonul canicular se indreapta rapid catre final, toamna se vede la colt si ei inca nu au schelet pentru prelata de acoperire a benei tractorului TV 12F. Ei au fost asigurati ca lucrarea se va realiza pana la sosirea toamnei!
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...E2%80%93-combi/
#27
Postat 20 September 2012 - 08:59 AM
Vremea caniculara ma tine departe de atelier. E foarte greu sa te concentrezi la lucru, sa ai creativitate pe astfel de timp. Cu toate acestea, am mai imbunatatit un GZ69 pe care intentionam sa-l fac carosat. Folosind diverse markere cu vopsea, am colorat canapelele, bordul cu verde asa ca in poza, podeaua cu gri si aripile interioare cu verde. Manerele, oglinda, carligele frontale si esapamentul cu argintiu, treptele cu negru. Am pus stelute cocarde tricolore si am confectionat placa de numar pe spate mai potrivita. Manerele si balamalele capotei si oblonului posterior le-am evidentiat cu negru. Cei patru magnifici sovietici pozeaza madri in vitrina cu machete !
Mai multe imagini din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...i-imbunatatiri/
#28
Postat 20 September 2012 - 09:04 AM
O macheta de colectie, din garajul amicului de la Sibiu, a fost supusa unui tratament de intinerire. Macheta se prezinta foarte bine conservata, culori frumoase, nezgariata si cu telecomanda in buna stare. Problemele la motor le-am identificat repede. Jucaria are un motor antic, cum nu se mai fac in zilele noastre, cu un bobinaj sanatos, mare mancator de energie, dar si foarte puternic. Motorul este de 3 volti, la 2100 rotatii pe minut si antreneaza ambele roti din spate cu priza directa pe anvelopa masinii printr-un manson de cauciuc. Astfel de transmii erau frecvente la jucariile anilor 1970. Din pacate, transmisia pe ambele roti, rupe bateriile in viraje, acolo unde motorul este solicitat in mod diferit pe fiecare roata inscrisa in viraj. Pentru ca motorul mergea inegal, cu tresariri enervante, a trebuit sa-l desfac. Am descoperit astfel ca pe vremuri aceste motoare electrice nu se faceau cu bucse de bronz la capete, ci erau dotate cu profil si bile de rulmenti. Cu adevarat o piesa de colectie… Problema era la colector, destul de murdar si imbacsit cu praf si perlare de la rulaj. Am rezolvat problema prin curatarea colectorului cu smirghel foarte fin.
Pentru iluminarea farurilor, am eliminat vehea prisma cu bec si am confectionat alta din forex, cu leduri galbene, de 2,8 volti, legate in paralel si inseriate cu un rezistor de 100 ohmi, mult mai reduse ca si consumatori. Totusi, pentru ca telecomanda este cu numai doua baterii de 1,5 volti inseriate, deci un total de 3 volti util, si pentru ca motorul este un mare mancator de curent, nu a fost posibila montarea de leduri pe stopuri. Am facut diverse teste, cu microleduri dar nu se poate. Fie se inlocuieste tot grupul motor cu ceva modern, fi se renunta la luminile de pozitie.
La final, jucaria este gata de plecare catre orasul propietarului, dar va mai astepta cuminte in cutia ei, pana cand voi face revizia tuturor jucariilor trimise la Atelierele PanArin.
mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...i-imbunatatiri/
#29
Postat 20 September 2012 - 09:09 AM
Ce mai brambureala… mai mare balamuc decat in colectia aceasta nu am vazut nicaieri. Aceasta masina, foarte prezenta in trecut pe soselele si strazile Romaniei, a fost cunoscuta in cu totul alta culoare. Crem, alb, rosu, bleu, chiar gri-pal, dar nicidecum verde vanatoresc. Am asteptat mult jucaria pentru ca ma leaga amintiri si de aceasta masina, si speram sa fie exact culoarea de pe coperta revistei, dar inca o data, deAgostini sfideaza realitatea si par desprinsi direct din povestile grecesti. Desi nu e chiar urata in verde, aceasta frumoasa masina clasica putea fi realizata asa cum trebuie. In verde pare desprinsa din un peisaj de camara, unde gospodine harnice pun muraturi la borcan. Din sumedenie de posibilitati de culori ale masinilor prezente in aceasta tara (ca doar se editeaza in limba romana si pentru romani, nu?), grecii de la DeAgostini au ales iar la plesneala… Trecand peste buimaceala celor ce aleg culorile dupa cum viseaza noaptea, masina este ceva mai ingrijit realizata. Observ ca au disparut petele de adeziv atat de suparatoare la primele numere. Masina este mai curat lucrata, desi se pare ca au uitat de chederele la parbriz si la luneta, dar trebuie sa ramana ceva si pentru bricolaj si o matrita in plus pentru tampografie consta. Interiorul morbid e in ton cu culoarea masini, cea mai stupida combinatie cromatica negru-verde…. Oglinzile sunt frumos realizate si apreciez rama nichelata la semnalizatoarele din fata. In revista apare in sfarsit un exemplar mai de Doamne-ajuta! In rest numai de bine! O masina indragita, dar cred ca daca aceasta colectie se face pentru colectionarii din Romania, modelele nationale ar trebui mai des editate!
Poze de la fata locului din spatele blocului >>> http://trenulete.inf...5-warszawa-223/
La final, va prezint colectia mea de gogonele deAgostiniene, preparate apreciate in camara gospodarilor colectionari! Pofta buna dragi pasionati!
#30
Postat 20 September 2012 - 09:13 AM
Petrecerea in pijamale era ceva obisnuit pe vremea adolescentei mele. Ani au trecut si m-am trezit fata in fata cu un nou prefix. Nu stiu cum am reusit sa ajung pana la 5 fara sa bag de seama. Poate fi din cauza vitezei cu care traiesc, desi, pe sosele sunt un automobilist ponderat, care circula numai cu viteza legala. Am zis ca e cazul sa petrec cele 5 decade de viata, dar nu in pijamale, ci in … papuci! Papucuri ar fi exprimarea corecta, dar intr-o lume in care mă-sa nu are cratima la toată lumea, se poate trece cu vederea exprimarea exhaustivă.
Aşadar, să înceapă petrecerea!
Trebuie sa fac o marturisire. Lucrarea este terminata inca de ieri, dar am ales azi ca zi de lansare a noului model din colectia de vara-toamna Prognosis! Deci aveam la dispozitie doua bene. Una cu coviltir si una descoperita. Am ales bena acoperita pentru ca cealalta era prea mare. Cred ca provenea de la un camion 1/43. Ambele trimise de un bun prieten, pasionat si colectionar de asemeni. In ambele cazuri trebuia decupata macheta de baza. Si am facut asta cu traforajul si panza nemteasca rosie, care taie orice prinde sub zimtii sai. Dupa decupare si finisare, am inchis cum se cuvine cabina paupcului, folosind geamul original si o intaritura din ABS de 1 mm grosime. Dat fiind faptul ca “drop side-ul” meu va fi acoperit, nu se justifica conservarea transparentei geamului din spate, fapt pentru care nu m-am obosit sa-l protejez. Am continuat cu astuparea benei care avea ceva rosturi si decupaje, dupa care am executat vopsirea subasamblelor. Pentru a imita bara din spate, am folosit sarma galvanizata de 0,5 mm, lipita cu superglue si combinata cu capse de capsat hartie. Semnalizatoarele sunt facute din forex de 1 mm grosime.
Am decis sa dotez papucul rezultat cu retrovizoare sanatoase, gen televizoare, pe care le-am confectionat din plastic de etichete camasi si bara rezultata de la un semn de circulatie scara H0 dezafectat. Oglinda s-a realizat din folie de copt din aluminiu. In final a rezultat cel de-al cinci-lea model de papuc realizat in Atelierele PanArin, cifra aflata in totala concordanta cu aniversarea celor 50 de ani de existenta Prognosiana si regasita in numarul de inmatriculare folosit! Iata deci petrecearea mea in papuci!
Daca va place, nu ezitati sa dati un like pe pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Mai multe imagini >>> http://arin.panait.n...oare-in-papuci/
#31
Postat 20 September 2012 - 09:17 AM
27 JUNE 2012
Sunt puţini cei ce mai respectă arta fotografică. Şi mai puţini sunt cei care o practică. Unul dintre ei, întâmplător sau nu, este prietenul meu şi este din Slobozia. Are şi un blog interesant, Atelierele Albe. Astăzi, după o şedinţă foto, îmi vad prima oara colecţia cu alţi ochi!
Multe alte poze>>> http://trenulete.info/colectia-mea-vazuta-...eago-deromania/
<span class='edit'>27 Jun 2012, 19:45:</span>
Colecţia mea văzută prin lentila unui profesionist – DeAgostini
Să continuăm şi cu ruseştile, nemţeştile şi alte naţiuni auto! Colecţia Prognosis DeAgostini vazută de Cezar Popescu:
Alte poze >>> http://trenulete.info/colectia-mea-vazuta-...ist-deagostini/
.....................................................................................................................................
Alte două frumuseţi
27 JUNE 2012
Un suberb Fiat primit de la bunul amic Cristian Butnariu, şi o minunăţie brichetă primită de la soţia mea Mihaela.
http://trenulete.inf...doua-frumuseti/
<span class='edit'>27 Jun 2012, 19:53:</span>
Colecţia mea de trăsuri traforate http://trenulete.inf...suri-traforate/
#32
Postat 20 September 2012 - 09:22 AM
Inca o lucrare made on Prognosis, pe baza DeAgostini este de azi in colectia mea. Folosind ca material de baza modelul DeAgo Gaz 69, am trecut la executarea silita. Astfel am indepartat toate accesoriile de pe caroserie si am bagat la murat partea metalica in nitrodiluant. Dupa 4 ore era curata ca lacrima. Aripile fata au fost inmuiate in alcool izopropilic si s-au curatat in 5 minute. Am vopsit apoi in trei straturi cu spray acrilic.
Am confectionat la mana prelata, folosind smirghel pe modelul original, pentru a obtine ondularile specifice unei prelate intinse pe suporti. M-am folosit de fotografiile din revista pentrua imita aceasta prelata, care originala numai a prelata nu arata… Am vopsit-o in nuanta deschisa, asa ca in revista, si am inlocuit-o pe cea de la modelul militar. Cea gri vine mai bine pe macheta albastra de militie. Am facut si suportul care lipseste la mijloc intre portiere.
La partea din spate am procedat la inlaturarea liniei de turnare la barile flexibile si la sasiu prin slefuirea acestora cu o pila fina. De asemeni am demontat carligul montat de fabricant invers si l-am pozitionat corect. Am refacut placuta numarului la dimensiunea corecta. Am vopsit accesoriile cu negru la capota si cu argintiu manerele de usi si treapta vehicolului.
Acum lucrarile mele pot fi vazute si pe Facebook https://www.facebook...74925042517564/
Imagini mai multe din procesul de productie http://arin.panait.net/gaz-69-militia/
#33
Postat 20 September 2012 - 09:25 AM
Pentru ca dupa alegeri, in Slobozia Mica a demarat un intens program de constructii de locuinte pentru tineri, Guvernatorul Ales cu majoritate, a dispus Atelierelor PanArin sa doteze un papuc Dacia 1304 cu rama si platforma pentru transportul geamurilor catre santierul de locuinte. Drept urmare, specialistii au trecut la treaba, si folosind diverse materiale de pe la casutele construite pentru orasul Slobozia Mica, au realizat platforma corespunzatoare in tremenul stabil de contractul cu Primaria Slobozia Mica. Papucul a si plecat in prima sa misiune, aceea de a duce niste geamuri la magazinul din localitate, unde niste cumparatori suparati au aruncat cu cartofi stricati in fostul guvernator, care cupara apa plata de zor, desi spunea in campanie ca apa de la robinet e buna in Slobozia Mica, si care in graba de a fugi din fata cumparatorilor suparati, acesta a trecut direct prin geamul de la intrare. Celui in cauza i s-a intocmit dosar renal pentru distrugere de geamuri si de rinichi.
Mai multe imagini de la fata locului >>> http://arin.panait.n...eamuri-si-rame/
#34
Postat 20 September 2012 - 09:33 AM
S-a deschis sezonul de vanatoare la Covrigu, si drept urmare AVPS Slobozia Mica a cerut Atelierelor PanArin prepararea a inca unui vehicul, cu care inspectorii vanatori sa poata patrula in teritoriu, pentru descoperirea si prinderea braconierilor. Drept urmare, s-a trecut rapid la pregatirea unui vehicul tot-teren pentru AVPS. S-a folosit un model DeAgostini Aro 240, venit cam ramolit prin posta, fara roata de rezerva, cu axele indoite si mobilierul varza. Din ele, specialistii de la Atelierele PanArin, au reusit sa incropeasca un vehicul utilitar exceptional. S-a ales varianta decapotata, pentru o vizibilitate mai buna in teren. Fireste ca pentru vremea ploioasa, s-a confectionat o rama suport, peste care se poate intinde repede o prelata. S-au montat si proiectoare pentru urmaririle de noapte. Farurile au fost protejate de crengile din padure cu ramforsajul de la un ARO 10, caruia i se va atribui o alta functionalitate in curand. Vehicului a fost deja livrat AVPS Slobozia Mica, iar inspectorii au plecat in prima misiune, dupa care s-au oprit la Conacul de la Covrigu, unde au servit masa impreuna cu Guvernatorul si asistentii sai.
Mai multe imagini >>>http://arin.panait.net/aro-240-inca-un-vanatoresc/
Loganul meu de jandarmerie http://arin.panait.n...de-jandarmerie/
Cum in sfarsit mi-au sosit colile facute la Tg. Mures, cu xerigrafie alb pe transparent, am ajuns la momentul in care am inscriptionat si loganul meu care astepta de o luna in dulap. La modul super macro, se vad marginile colii, insa cu ochiul liber acestea nu se disting.
Mai jos se poate vedea microbuzul de la care am imprumutat grupul girofar. Ma gandesc sa il vopsesc si pe el si sa-l fac tot de jandarmerie. Dar asta dupa ce trece canicula pentru ca ma simt foarte rau si nu pot sa lucrez.
Duba mea de jandarmi
Duba noua de jandarmi la Slobozia Mica
Rik & Rok, o marca no name din RPC, mi-a furnizat initial materia prima pentru girofar la Loganul de Jandarmerie, dar, pentru ca Fortele Speciale de Jandarmerie din Slobozia Mica, aveau nevoie de un vehicul incapator, solid si ieftin, pentru patrularile jandarmilor in teritoriu, Comandantul Jandarmeriei din Slobozia Mica, a solicitat Atelierelor PanArin, pregatirea unui astfel de vehicul pentru garnizoana lor. Drept urmare, specialistii au trecut la treaba si au dotat acest vehicul corespunzator cerintelor Jandarmeriei din Slobozia Mica. Masina a primit si semnalizatoare noi, moderne, numere de inmatriculare si tapiterie noua la scaunele din cabina. Vehiculele au fost predate Garnizoanei de Jandarmi din Slobozia Mica, si au facut fata cu succes la testarea din teren. Iata-le surprinse de catre paparatzi de la Buza Ialomitei in parcarea de la Supermaketul din Slobozia Mica.
mai multe poze http://arin.panait.n...ea-de-jandarmi/
#35
Postat 20 September 2012 - 09:37 AM
Pentru a patra oara, Atelierele PanArin produc o transformare a unui papuc 1304 DeAgostini, intr-un postalion rosu. Experienta isi spune cuvantul si mi se pare ca fiecare nou postalion, este mai bine realizat decat anteriorul. Solutii imbunatatite, dar aplicate pe vechiul sistem. Adica am folosit aceleasi materiale, dar am reproiectat caroseria benei ceva mai bine si mai apropiat de pozele indrumatoare. Abia astept un papuc CN4, ca sa fac si postalionul albastru. Pentru moment, macheta se afla in uscator dupa prima mana de grund alb, asteptand culoarea rosu, care va fi aplicata maine.
Mai multe poze din procesul de productie>>> http://arin.panait.n...ca-prognosis-4/
#36
Postat 20 September 2012 - 09:43 AM
Revista numarul 22 vine cu inca o ruseasca. De data asta au nimerit modelul de pe coperta cu cel din blister. Din 10 reviste venite la chioscul de la gara, numai una era cat de cat comerciala si am luat-o eu la ora 7.00 dimineata. Desi macheta nu este plina de superglue, asa cum eram obisnuit, totusi are lacune destule. Cel mai urat este faptul ca pe partea dreapta, chederele la geamuri sunt vopsite cu bidineaua. La toate revistele era la fel…. Parbrizul si luneta nu au chedere conturate. In general, toata vopseaua neagra, complementara, e aplicata mai rau decat fac eu la pensula in zilele in care ma simt rau. Ar mai fi stopurile pe spate, cam din topor turnate si rosii complet. Mobilierul negru interior deja e ceva obisnuit. De remarcat oglinzile laterale cu sticla argintata. Retrovizorul nu are asa ceva. Totusi, macheta este mai curat lucrata si se vede un pas catre calitate facut de DeAgostini. Eu nu sunt un pasionat al acestor masini, dar nu am putut sa nu remarc asemanarea izbitoare a modelului sport, cu doua portiere, de la pagina 6 a revistei, cu Oltcit-ul romanesc.
Jucaria se preteaza la cateva corecturi in zona de negru, a scaunelor si stopurilor, pentru a se incadra cu succes in categoria Masini de Legenda cu statut de colectie!
http://trenulete.inf...109-deagostini/
............................................................................
Lada Samara DeAgostini – îmbunătăţiri
Interiorul, m-a surprins cu detaliile de la scaune. Centuri de siguranta si piesele de prindere a centurilor. Un lucru bun. Dupa debavurarea liniilor de turnare ale scaunelor cu un cater fin, am vospit scaunele ca in revista, lasand centurile si piesele de prindere nevopsite. Am facut chedere la parbriz si la luneta si am corectat la geamurile de pe partea dreapta. Am corectat vopseaua neagra la aripile din spate si la praguri. Stopurile din spate au primit culori calde, cu care am astupat niturile care se vedeau prin geamul transparent. Am marcat cu negru tasnitorile de apa pentru parbriz. Am vopsit teava si toba de esapament cu argintiu. Cu numerele nu m-am hotarat inca ce sa fac….
Mai multe imagini >>> http://arin.panait.n...i-imbunatatiri/
Ultimul poştalion
În cele din urmă am definitivat şi ultimul poştalion marca Prognosis. Lucrarea este pentru export în Anglia şi sper ca propietarul să fie mulţumit. Pentru că este foarte dificil să lucrez caroseria benei, rezultă mult praf la şlefuire, aceasta este ultima lucrare de gen pentru export. Dacă voi găsi o soluţie pentru realizarea unei matriţe. atunci voi mai prelua comenzi!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...imul-postalion/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#37
Postat 20 September 2012 - 09:47 AM
Cele doua vehicule Dacia 1309 au fost supuse unor imbunatatiri in sfarsit. Starea de sanatate nu mi-a permis lucru pe aceste calduri sufocante. Una a ramas in culorile originale, dar s-au tapitat scaunele cu masa textila gri (vopsea acrilica mata), si s-au protejat cu bronz-aluminiu toba de esapament si teava.
Al doilea vehicul din dotarea garajelor PanArin, a fost dotat cu copertina pentru bena in urma cereri unei societati comerciale din Slobozia Mare. Societatea editoare a Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare, avea nevoie de un vehicul incapator si care sa posede spatiu de transport acoperit pentru distributia Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare.
In acest scop, meseriasii de la Atelierele PanArin, s-au mobilizat si au executat copertina din forex (comatex) de 1, 2 si resp. 3 mm grosime. S-a folosit ca model de inspiratie o poza de pe net, fara a se avea pretentia de reproducere exacta a acestuia. La final, Dacia 1309 acoperita, a fost inscriptionata cu insemnele Societatii Comerciale si cu sigla Ziarului Obiectiv din Slobozia Mare. Vopseaua acrilica “rouge de feu” a fost aplicata la spray in trei randuri, dupa indepartarea stratului original de vopsea, prin marinare la nitrodiluant timp de 12 ore. Copertina a fost acrilata cu alb lucios si invechita usor prin procedee specifice atelierelor PanArin din Slobozia Mare. Dupa predarea vehicului catre firma ordonatoare, acesta aplecat in prima sa misiune de distribuire a ziarelor societatii.
Mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.n...stini-cover-up/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#38
Postat 20 September 2012 - 09:54 AM
Se stie ca de la rusi vine gazul! Si aceasta reprezentare a unui GAZ, a facut obiectul transformarilor concepute si realizate de “specialistii necalificati” de la Atelierele PanArin, care au preluat in regim de urgenta unul din vehiculele GAZ achizitionate zilele trecute, si profitand de imaginea din revista de insotire a masinii, au elaborat un model care sa satisfaca cerintele Guvernatorului ProRus din Slobozia Mica!
Astfel, dupa demontarea completa a machetei, care nu a mai fost atat de naclaita de adeziv chinezesc, s-a trecut la vopsirea ei. In prealabil, caroseria a fsot bine curatata cu alcool izopropilic. S-a folosit spray auto acrilic. Rama parbrizului a fost vopsita manual cu rosu acrilic Revell. Interiorul s-a vopsit conform imaginii din revista. La exterior au fost colorate cu negru accesoriile de prindere a capotei, parbrizului pe capota si a oblonului spate. Numarul de pe spate a fost ajustat. Bavurile de pe tampoanele elastice din spate au fost inlaturate si carligul de remorcare a fost pozitionat corect. Desi dublura peretilor interiori nu era necesara si denatureaza grosimea acestora, pentru acest exemplar s-a decis pastrarea acesteia.
In final vehiculul a fost donat Serviciului De Pompieri din Slobozia Mica. Acestia vor folosi masina cu precadere pentru fala grupului de pompieri Barbu Catargiu, cu ocazia diverselor manifestari omagiale, precum si la defilarea de Ziua Nationala.
Mai multe imagini >>>http://arin.panait.net/gaz-69a-in-varianta-decapotabila/
Specialistii nostri au reusit sa rezolve cumva problema prelatei:
...........................................................................................................
GAZ 69A DeAgostini – îmbunătăţiri http://arin.panait.n...i-imbunatatiri/
Frumoasa si faimoasa masina de teren GAZ 69A, stramosul incontestabil al IMS-ului si al lui ARO M461 romanesc, a venit pe piata incastrat in erori si cu o executie demna de mila, asa cum am descris si in prezentarea sa. Cum era si firesc, sarcina imbunatatirii lui a cazut pe seama inginerilor de la Atelierele PanArin din Slobozia Mica.
Dupa un studiu amanuntit al erorilor si ororilor de fabricatie si de montaj, echipa condusa de Prognosis a efectuat urmatoarele modificari:
- copertina a capatat o forma mai apropiata de ceea ce trebuie sa fie o prelata;
- la interior s-au vopsit cu verde bordul si masca cutiei de viteze, precum si marginea superioara vizibila a dublurii interiorului portiereleor (care nu-si are sensul, ingrosand inutil peretii) – pe care o vom elimina la viitoarea macheta decapotabila unde va fi vizibila cel mai bine;
- tampoanele din spate au fost slefuite pentru eliminarea liniei de turnare, carligul de remorcare a fost rasucit cu 180 de grade in pozitia corecta, la fel cum s-a procedat si la M461;
- placuta cu numarul din spate a fost redimensionata, s-au implementat reflectorizantele rosii;
- s-a montat teava de sustinere a prelatei pe stalpul dintre portiere;
- s-au vopsit cu negru toate elementele de pivotare capota si rama parbriz de pe capota fata si de pe oblon spate;
- s-au vopsit cu aluminizat teava si toba de esapament.
#39
Postat 20 September 2012 - 10:02 AM
La solicitarea administratorilor magazinului central din Slobozia Mica, meseriasii de la Atelierele PanArin au transformat inca un papuc DeAgostini. Acesta fost dotat cu bena acoperita pentru transportul de marfuri alimentare si nu numai, atat de necesare aprovizionarii magazinului din Slobozia Mica. Principiul si materialele folosite au fost identice cu cele descrise in materialul despre Dacia Posta Romana, doar modelul benei carosate difera. Dupa inmatriculare, masina a plecat in primul ei transport de marfa pentru Magazinul din Slobozia Mica.
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
TV 12F – Cisterna PECO
Nevoia de carburant pentru parcul auto din Slobozia Mare, din ce in ce mai bogat, a determinat Guvernatorul sa ceara Atelierelor PanArin realizarea unei cisterne usoare pentru combustibil. Avand in vedere si Hotararea Consiliului Local Slobozia Mica, privind realizarea unui Muzeu al Masinilor de Legenda Romanesti, administratia a decis reproducerea unei autoutilitare TV 12F din dotarea PECO. Ingineri au cautat zile in sir poze pe internet cu acest vehicul, insa degeaba. Drept urmare s-a apelat la memoria sefului si s-a intocmit un plan pe baza de amintiri. S-a folosit ca materie prima vestitul forex (comatex) de 1 si 3 mm grosime, precum si unele repere de pe la machete de trenuri pentru inspiratie. De mare folos au fost si berile din dotarea frigiderului PanArin!
Prima cursa a cisternei a fost la SuperMarketul din Slobozia Noua, unde un alt TV, cel de Legume-Fructe, a ramas in criza de carburant. Dupa incheierea cu succes a cursei de proba, vehiculul a fost inmanat directorului Autobazei Prognosis din Slobozia Mica.
Mai multe poze din procesul de productie: http://arin.panait.n...-cisterna-peco/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
TV 12F DeAgostini – pompieri – ep.1 http://arin.panait.n...-pompieri-ep-1/
Divizia de pompieri “Barbu Catargiu” din Slobozia Mica, se pregateste de sarbatoare. Comandantul a decis sa solicite Atelierelor PanArin, reproducerea unui vehicul utilitar al pompierilor, din anii ‘80, in vederea folosirii lui la parada de Ziua Pompierilor din Slobozia Mica. Meseriasii de la Atelierele PanArin, au cautat si gasit pe un forum de specialitate, imaginile unui TV 12 F pompieri folosit tot pentru parada undeva in Germania. Drept urmare s-a trecut la modificarea unei dube TV DeAgostini din magazia Atelierelor.
Pentru inceput s-a dispus vopsirea corespunzatoare a interiorului. A urmat o mana de vopsea rosie dar s-a oprit lucrarea pana la gasirea unor metode de taiere a ferestrelor. Intre timp, ideea a aparut, si azi s-a reluat lucrul la acest proiect abandonat acum o luna. In acest timp, s-a uscat kitul cu care am incarcat spatiul gol de la semnalizarile moderne, suficient ca sa fie slefuit si rotunjit pentru amplasarea unor semnalizatoare din epoca respectiva.
Pentru decuparea ferestrelor s-a folosit traforajul. Un mic truc imaginat de mine pentru a putea folosi traforajul, este acela de a practica gauri mari in ferestre, pe ambele parti, loc prin care sa se introduca panza traforajului. Dupa decuparea corespunzatoare, s-au finisat cu o pila fina taieturile si s-au rotunjit colturile in mod corespunzator.
Capacul de la partea de magazie furtunuri din spate, s-a realizat din folie de acetofan, dar se poate folosi cu succes si material rezultat din decuparea blisterelor… In prezent, macheta se afla in uscator, dupa doua maini de vopsea spray acrilic rosu!
Modelul de insiratie se afla pe acest site http://www.feuerwehr-bockau.de/technik/his...%B6schfahrzeug/
........................................................................................................................................
TV 12F DeAgostini – pompieri – ep.2 http://arin.panait.n...%E2%80%93-ep-2/
Dupa o serie de revopsiri, culoarea a ajuns la ceea ce asteptam. Am continuat cu confectionarea prelungitoarelor pentru absortia apei, pe care le-am realizat din tuburi obtinute de la kiturile de casute. Racordurile sunt facute din fir subtire si flexibil de la un mouse defect. Am continuat cu sportii pentru aceste tuburi, facuti din forex de 1 mm grosime si sarma de retea PC. Dupa lipite pe plafon, am revopsit cu spray auto acrilic. Jantele au fost si ele suflate cu argintiu acrilic. La interior am confectionat canapelele conform imaginilor masinii de inspiratie. Geamurile sunt decupate din resturi de geam de pe la casutele de trenulete. Girofarul din LED rosu. Am facut girofarul dupa cum erau cele din Romania, nu albastru ca in model, care este numai pentru inspiratie. Nu am pretentia de a reproduce exact modelul din imagine. Am adaugat o antena facuta tot din resturi de pe la trenulete. De la un GAZ am folosit proiectorul. In fata am adaugat un carlig de remorcare. Sasiul este inaltat cu 1 mm, iar rotile folosite sunt de la ARO 240. Stopurile din spate sunt tot de la un ARO 240. In spate am mai adugat o trepta si o scarita de acces la plafon. Ca sa pot scoate scris alb, inscriptionarea e facuta pe hartie alba autoadeziva.
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#40
Postat 20 September 2012 - 10:06 AM
Astenia de sezon la cuprins pe Guvernatorul din Slobozia Mica, un ProRus binecunoscut, care a comandat inginerilor de la Atelierele PanArin o limuzina de vara, decapotabila, din care sa isi faca el campania electorala de sezon!
Cum in Ateliere zacea o masina din seria cu acoperisul patat de amprente chinezesti imortalizate in superglue, “specialistii” in devenire de la DeArin au pornit la modificarea masinii pentru a fi pe placul guvernatorului numit provizoriu pana la alegerile electorale. Dupa decuparea corespunzatoare a plafonului plin de rusinea supergluidica, ruseasca a intrat la saramura in nitrodiluat pentru indepartarea vechii vopsele. Intre timp, din forex a fost realizata imitatia de prelata stransa la spate (guvernatorul nu o sa-si dea seama ca e prea implicat in campania electrorala ca sa mai vada corect in jurul sau), iar cat timp masina a stat la vopsitorie, a fost aranjat parbrizul si celelalte accesorii nichelate. Era cat pe ce sa se uite ornamentul de pe aripile din spate, noroc cu meseriasul Prepelea, care a descoperit neajunsul si acesta a fost corectat.