Autonebuniile mele Lucrarri de tunare machete auto, colectia mea 1/43
#61
Postat 03 October 2012 - 08:16 AM
In atelierele PanArin, a inceput modificarea unui Oltcit Club in varianta copertata pentru marfa. Pentru inceput s-a procedat la proiectarea copertinei si la decuparea machetei. In acest moment macheta se afla la “saramura” de nitrodiluant! Vom reveni cu detalii!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...n-nou-pe-rampa/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#62
Postat 05 October 2012 - 01:15 PM
Macheta din colectia Motor Max, a ajuns azi in colectia Prognosis. O macheta care imi place foarte mult, dat fiind pasiunea mea pentru masinile clasice. Curat realizata, totusi jucaria are lacune la matrita de la geamuri, unde pe partea soferului are bavuri de turnare nefinisate, peste care s-a vopsit. Stopurile sunt doar cromate, fara sa aiba culoarea lampilor. Nici manerele usilor nu sunt tampografiate., iar stergatoarele nu sunt aplicate. Ar mai fi nitel de brilolat la manerele portierelor pe interior, desi tapiteria este colorata, volanul negru, bordul alta culoare, totusi mai trebuie umblat la aparatele de bord. Rotile sunt foarte placute. Imi place si va sta frumos in colectia mea.
Tunare machete auto http://arin.panait.n...ury-coupe-1949/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#63
Postat 06 October 2012 - 08:25 AM
Pe 15 februarie anul acesta, scriam despre primul vehicul romanesc din colectia DeAgostini, pe care am indraznit sa-l revopsesc, un Oltcit CLUB DeAgostini – modificat sa semene cu masina pe care am avut-o in familie o vreme. Astazi, dupa atata vreme, pot sa spun cu mandrie ca am de raportat inca o realizare made on Prognosis, avand ca model tot un vehicul Oltcit Club produs DeAgostini. De aceasta data, este vorba despre un model camioneta, vestitul Club CS, in varianta acoperit.
Documentatia a fost “captata” de pe net. Nu prea sunt multe pozele acestui vehicul, dar am gasit suficiente imagini ca sa pot desena un plan in Corel. Pentru inceput am decupat cu traforajul acoperisul si usa haionului. Am adaptat partea din spate pentru inserarea usilor “bulei” de acoperire a camionetei. Apoi, am inchis spatiu cabinei folosind cartele de telefon si adaptand habitaclul conform modelului. Constructia copertinei s-a realizat din forex de 1, 2 si 3 mm grosime. A urmat vopsirea cu un grund primer si apoi vopsirea grena a caroseriei si alb mat a copertinei. La interior s-a vopsit totul initial cu gri mat la spray, iar apoi s-au evidentiat scaunele si volanul cu un gri mat dar mai inchis. Prin bord si pe portiere s-a mai adaugat negru pe unde trebuia. La fel si manerul franei de mana. La final s-a trasat chederul parbrizului cu negru si garniturile usilor tot cu negru. S-au confectionat numere conform vehicului de inspiratie, sigle Oltcit pe sorturile rotilor posterioare, inscrisuri specifice pe usile copertinei. S-a mai adaugat o antena si apoi masina a plecat sa duca paine la magazinul din Slobozia Mare, unde a fost surprins si fotografiat de ziaristii locali.
In final, masina transformata s-a adaugat colectiei Prognosis, care va fi prezentata publicului larg, in luna decembrie a acestui an, intr-o expozitie cu tema “Vehicule DeAgostini Romania – modificari, transformari si imbunatatiri a la Prognosis”, ce va avea loc la Slobozia, intr-o locatie pe care o voi anunta din timp.
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...tini-prognosis/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#64
Postat 07 October 2012 - 08:29 AM
Macheta din colectia Motor Max realizata sub licenta, o adevarata bijuterie la scara 1/43 imi imbogateste colectia decapotabilelor. Culoarea este superba, accesoriile nichelate suprinzator de curat lucrate. Tampografia foarte bine realizata, totusi sunt nemultumit de interiorul complet negru, fapt care va duce inevitabil la interventia meseriasilor de la Atelierele PanArin din Slobozia Mare. Cel mai probabil ca la interventie se vor corecta si lampile de semnalizare spate, care nu sunt colorate. In rest, va las cu imaginile!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...d-mustang-1964/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#65
Postat 10 October 2012 - 12:22 PM
Cum astazi mi-a fost peste mana sa alerg din chiosc in chiosc, a trebuit sa aleg o revista cu o macheta cea mai buna din cele mai rele posibile. Dupa ce ca ne baga pe gat niste uratenii rusesti refuzate la export, masini care nu ne reprezinta ca si natiune, urate cu draci, ba chiar hidoase, le mai fac si in dorul Lelii, asa cum lucrau pe vremuri. Ba chiar eu cred ca macheta asta a ramas nevanduta in Rusia, de pe cand le faceau cu defecte, si pentru ca Rusii le-au refuzat, nu au avut alta idee decat sa le bage pe gat la fraierii de romani. Jucaria e oribila. Toate aveau defecte la chiosc. Cu greu am ales din 10 bucati, una mai convenabila… Asta era cea mai buna!
Macheta este lucrata execrabil. Montaj anapoda, lufturi cat cuprinde. Bavuri lasate in viata la greu peste tot. Superglue peste care s-a vopsit la prelata …, tampografia la busonul rezervorului pusa aiurea, barele din spate neaplicate, din matrita de baza, vopsite imperfect si partial… Nici macar oglinda nu e debavurata. Stergatoarele neaplicate, tampografiate partial… Ideea pentru geamurile laterale stupida, fixate pe copertina de prelata. Geamuri murdare si zgariate, care nu calca bine… Masca frontala, pentru ca nu a fost proiectata bine la stifturile de imbinare, sau pentru ca nu au fost topite cat trebuie pe dinauntru, se aseaza ca ochiul mortului pe picioarele elefantilor… Farurile sunt cu rama tampografiata din elicopter! La interior, scaunele din spate, sunt pliate incorect. Apar gauri in podea, pete de superglue si bavuri din greu… si colac peste pupaza, prelata e superba dar… lucioasa ca sticla… asta da material bengos! Una peste alta, nota 5 cu mare indulgenta! Si asta pentru ca alte masini au trecut testul cu nota mare!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...69m-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#66
Postat 10 October 2012 - 05:48 PM
Dupa ce dimineata am ramas socat sa vad din nou un produs DeAgostini lucrat cu piciorul stang, am demarat lucrarile de imbunatatiri tot azi, mai ales ca cele aflate in curs sunt in stadiu de sedere la uscator dupa lacuire. Asadar, referitor la Luaz, dupa ce ca masina e urata, dupa ce ca nu prea are legatura cu masinile de legenda din Romania, mai este si execrabil montata. Am observat ca blisterul este din seria veche, pentru ca cele din seria noua sunt facute cu scobitura de protectie in plafon, am dedus ca masina este clar umplutura, probabil ca ramasa nevanduta din pricina erorilor. Practic or fi pus numere de Romania (si ala prost gandit, pentru ca reprezinta varianta noua de inmatriculare, dar cu scrierea veche….), daca nu se putea adauga albastru pe numar, macar il lasau in vechiul sistem!
Asadar sa vedem ce am facut la macheta!
La faruri am repictat rama acestora. La interior am facut in culoarea masinii partea de sus a portierelor, pedalele si manerele la usi cu argintiu, la claxon la fel, iar in bord am facut cu rosu si verde cele doua beculete vizibile intre ceasuri. Prelata am vopsit-o cu gri mat acrilic, la pensula, ruland pensula in sensul pliurilor naturale ale unei prelate, pentru autenticitate. Din acetofan de la blister am facut geamuri noi la portiere si cu scoci am demarcat banda celor doua bucati de geam. Am pictat cu argintiu geamurile celor doua oglinzi si am refacut cu negru busonul rezervorului, manerele la usi, barile din spate, stergatoarele si tijele acestora. Tot cu negru am refacut chederele geamurilor portierelor. Stopurile pe spate au primit si culoarea galbena. Cu negru am refacut si abajurul iluminatorului de la numarul din spate. Cred ca ajunge pentru aceasta macheta urata cu draci! Macar daca o faceau bine, fara mizerii!
Mai multe poze >>> hhttp://arin.panait.net/luaz-969m-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#67
Postat 11 October 2012 - 11:56 AM
De ceva vreme statea la uscat o batranica Dacia 1100 vopsita cu alb in asteptarea benzii de vopsit Tamya, pentru a fi transformata in masina de militie. Zilele acestea am reusit sa aplic si stratul de culoare albastra si sa definitivez masina de colectie DeAgostini, trasformata din verdele oribil, in frumusetea de mai jos! Inscrisul este pe autocolant transparent, dar, desi coala e destul de groasa, literele au iesit minunate! Multumesc Mircea pentru printarea cu alb!
Tot cu aceasta ocazie, a fost readusa in Atelierele PanArin si Dacia 1300 de militie, careia i sa montat un difuzor specific pe plafon. La Dacia 1100 nu imi amintesc sa fi avut difuzor asemanator! Dacia 1300 a fost vopsita cu un an in urma si nu am folosit banda fina Tamya, ci o banda din comertul auto socialist, ceva mai grosolana, fapt care se observa la linia de imbinare dintre cele doua culori. Va las cu pozele, care fac cat o mie de cuvinte:
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...ini-de-militie/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#68
Postat 12 October 2012 - 12:26 PM
Dacia Sport pentru Clubul Auto din Slobozia Mare
Pornind de la ideea ca Daciei Sport de la DeAgostini i-ar sta mult mai bine intr-o culoare metalizata si in varianta cu faruri de Oltcit, la Atelierele PanArin, in mare taina, s-a procedat la trasformarea unei spotive conform cerintelor. Fireste ca s-a procedat conform planului de lucru, prin decaparea vopselei portocalii, grunduire, vopsire si lacuire a caroseriei. Dupa uscarea completa si o zi de siguranta in avans pentru intarirea lacului, s-au trasat chederele si s-a vopsit eleronul capotei cu negru. Pentru marea modificare a farurilor, a fost sacrificata o masca de Oltcit DeAgostini, careia i s-au indepartat farurile (geam si oglinda) cu totul. Pentru introducerea in noua masca, s-a procedat la decuparea celei originale de Dacia, spre inserarea noului far. Cu pile fine si multa migala s-a obtinut masca asa cum cere clientul. Procedura extrem de anevoioasa si migalosa, pe care nu as mai repeta-o nici pentru 300 de lei… Totusi, efectul final merita efortul macar o data! La final s-au vopsit semnalizatoarele de pe aripi, s-au tapitat scaunele cu gri si s-au vopsit cu alb lampile de mers inapoi! Dupa predarea masinii catre clientul (Baza Sportiva Slobozia Mare), aceasta a fost suprinsa de ziaristii locali in parcarea supermagazinului din Slobozia Mare…
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...-sportiva-noua/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#69
Postat 15 October 2012 - 02:41 PM
Aceasta masinuta de epoca mi-a fost daruita de un amic. O tinea dezmembrata intr-o cutie undeva intr-un sifonier. Destul de ruginita prin partile feroase, scorojita mai peste tot, cu piese lipsa, masinuata m-a incantat la prima vedere. In prima faza am trecut la curatenia totala. Am sters cu alcool intreaga structura. Am eliminat arcul rupt de la motorasul din spate si am eliberat rotile pentru rulare libera. Apoi am curatat si indreptat axele ruginite ale rotilor. Am curatat la peria de pasla geamurile si le-am redat stralucirea. Operatiune migaloasa pentru ca daca se da turatie prea mare si timp lung la periaj geamurile se topesc si se matuiesc si adio transparenta.
Apoi am trecut la reconditionarea propriuzisa. Folosind spray auto acrilic de culorea crem am revopsit in doua maini caroseria. Pentru sasiu am folosit maro acrilic doar pentru a corecta juliturile. Pentru argintaraie am folosit cu succes markerul permanent. La fel si la jentile rotilor. Pentru cauciucuri se reda culoarea mata de negru folosind un amestec de alcool si zeama de marker negru. Adica intr-un marker uzat se pune cu pipeta nitel alcool izopropilic si sa sterg cu el cauciucurile. Nu trebuie abundent ci mai degraba in doua etape, altminteri se moaie cauciucul.
Interiorul l-am vopsit dupa ce am cautat niscaiva poze pe internet si sunt slava Domnului destule. In final, am recuperat macheta si acum staluceste in vitrina mea!
……………………………………………………………………………
15 octombrie 2012
Am facut rost de spray culoarea partii de jos si ca atare am reluat operatiunea re reconditionare. Astfel am revopsit cu grena partea de jos, aripile si treptele. Totodata am dat cu nichel bara frontala, masca radiatorului, capacele rotilor si farurile!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...reconditionare/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#70
Postat 16 October 2012 - 01:34 PM
De mic copil am iubit masinile si mai ales jucariile, machetele de fier, dupa cum le spuneam in vremurile acelea. Nu era usor sa faci rost de ele de la copii privilegiati, care aveau rude imbarcate si care primeau astfel de minuni din occident. Strangeam si pastram cu sfintenie capturile obtinute prin schimburi comerciale cu astfel de copii. Una din aceste jucarii, care a supravietuit prin cutiile mele si care a trecut si prin mainile fiului meu, la fel de pastrator de jucarii ca si mine, a fost acest Citroën CX 2200, o macheta de taxi destul de trecuta prin toate aceste obositoare vremuri. Zilele acestea, am hotarat ca in asteptarea comenzii de Bond Super Gel, solutie de care am nevoie la urmatorul proiect, as putea sa incerc reconditionarea machetei frantuzesti. Masina suferise o ruptura in zona nitului de prindere a sasiului de caroserie, in vremurile adolescentei mele. In acele timpuri nu m-a dus mintea decat sa incerc sa dau o gaura in care sa pun un surub. Lipsa experientei si a unei bormasini fine au dus la strapungerea capotei si atunci am pus pe masina o bucata de autoadeziv negru decupat sub forma unei sageti, improvitatie care trebuia, in mintea mea de atunci, sa acopere gaura monstruoasa care se iscase pe capota. Ca tare am procedat dupa decaparea caroseriei, la acoperirea acestei gauri cu chit de modelism Revell. La fel am procedat si cu gaurile din plafon ramase de la placa de avertizare taxi si de la antena pierduta de multa vreme. Dupa uscare si slefuire, am grunduit, vopsit si lacuit conform standardelor in vigoare insusite de la Tomi!
In paralel am procedat la imbunatatirea interiorului prin vopsirea scaunelor, a bordului si a capacului de la portbagaj/haion. Initial am dorit sa inlocuiesc si rotile, dar nu am gasit in magazia Atelierelor PanArin ceva adecvat si atunci am renuntat. Am refolosit rotile originale, carora le-am vopsit capacele. Cu nichel crom am dat barile fata/spate. Dupa uscarea lacului, am facut chederul la parbriz cu argintiu, manerele la usi si lampile spate care erau decorative din turnarea caroseriei. In final, masinuta restaurata astfel a patruns in vitrina Prognosis.
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...reconditionare/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#71
Postat 19 October 2012 - 05:08 PM
Pentru ca in fata blocului meu, troneaza in fiecare seara o Dacia DoubleCab, care parca imi face in ciuda si ma provoaca intruna, am decis ca este momentul “sa trecem la treaba”…
Protagoniste: una bucata Dacia 1304 si una bucata Dacia 1309. Sa vedem ce va iesi in final! Adica dupa o matematica simpla, 1309-1304=1307
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...regateste-ceva/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#74
Postat 20 October 2012 - 10:23 AM
Cat timp Dacia 1307 a stat cuminte la uscat si intarit lacul, meseriasii de la Atelierele PanArin au terminat de revopsit o Dacia 1300 venita prin comanda de la DeAgostini cu foarte multe defecte, pe care nu ma mai obosesc sa le enumar… Macheta, in aceasta culoare visinie, reprezinta una din Daciile avute in familie, dar al carei numar chiar nu mi-l amintesc, insa stiu ca mi-a placut foarte mult culoarea. In plus, la aceasta macheta, am reprodus ornamentele nichelate pe care tatal meu le montase la aripile rotilor. Urmeaza printarea logourilor dar nu prea curand!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...a-la-prognosis/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#75
Postat 21 October 2012 - 11:15 AM
Dupa cum scriam in articolul de la avanpremiera, in fata blocului meu, troneaza in fiecare seara o Dacia DoubleCab, masina care parca imi face in ciuda si ma provoaca intruna. Ca atare am decis ca este momentul “sa trecem la treaba”…
Protagoniste: una bucata Dacia 1304 si una bucata Dacia 1309. Adica, dupa o matematica simpla, 1309-1304=1307. In ceea ce priveste acest model, chiar daca DeAgostini va scoate unul pe piata, tot am satisfactia ca cel facut de mine este primul, este unicat si este lucrat manual acasa…. Acum, daca am clarificat si asta, sa vedem cum am procedat:
Mai intai am decupat cu multa atentie cele doua masini, pentru a obtine piesele necesare proiectului. Le-am imbinat si lipit cu SuperBond GEL, solutie care nu lipeste instantaneu si iti lasa nitel timp pentru corecturi. De asemeni il recomand pentru ca nu curge abundent si nu se intinde ca si solutia ciano-acrilica lichida clasica. Golul din aripa l-am incarcat cu comatex de 3 mm grosime, sustinut prin spate de folie subtire tot de comatex. Dupa cateva ore de uscare si intarire a gelului, am procedat la slefuirea profilului si apoi am chituit cu chit de modelism Revell. A doua zi am finisat chituirea si am mai corectat pe unde nu era incarcat bine. Dupa un strat de grund primer, am aplicat doua maini de vopsea la spray, email Crem Stelar metalizat, vopsea care se regaseste pe unele modele Dacia. Nu am ales albastru pentru ca am prea multe modele albastre in colectie si vreau sa diversific gama coloristica si sa experimentez noi vopseluri. Aceasta vopsea am luat-o special pentru Citroen-ul facut saptamana trecuta si pe care il voi revopsi cat mai curand. La final, am aplicat doua randuri de lac lucios tot la spray. Lac pentru vopsea acrilica! Asta la caroserie. In paralel am lucrat si la sasiu pentru alungirea lui, intrucat Dacia DoubleCab este mai lunga nitel decat papucul 1304.
In fotografia publicata se vad ambele sasiuri alungite, cel pentru DoubleCab si cel pentru noul meu proiect, DropSide, ce se va optine din jumatatea de papuc rezultata in urma decuparii benei pentru DoubleCab…
La montaj am profitat de un geam in plus de dacia 1300, avut in magazia Atelierelor PanArin, pentru a rezolva defectul din fabricatie al Daciei 1309, cel cu ciob lipsa din turnare la geaml dreapta fata. Astfel am folosit geamul de 1300 ca sa montez pe portiera din fata. La final, dupa vopsirea corespunzatoare a accesoriilor si inmatriculare, macheta a intrat in colectia Prognosis, si pot sa spun ca sunt foarte mandru de acesta ultima realizare.
Macheta va fi prezentata in expozitia lucrarilor mele, ce va fi organizata la Slobozia, in incinta Casei de Cultura UNESCO Ionel Perlea, in peroada sarbatorilor de iarna 2012, expozitie pe care va invit sa o vizitati!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...a-la-prognosis/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#76
Postat 24 October 2012 - 02:27 PM
Desigur ca nu am stat mult pe ganduri, si dupa ce am ales din modele cumparate, pe cea care avea cele mai putine pete de vopsea argintie peste culoarea originala, am pornit actiunea de rectificare-imbunatatire ca sa pastrez un model in culoarea originala. Pentru inceput am demontat geamurile laterale, ca sa fac chederele la cele din spate si garniturile la cele mobile. Am profitat de geamurile scoase si am facut si ornamentul nichelat de-a lungul portierelor. Stopurile pe spate au primit vopsea galbena la semnalizare. Tot in spate am corectat masca lampilor de numar cu negru, la fel si tampoanele. In plus am facut cu alb sticla lampilor de numar si de mers inapoi. La interior am facut scaunele un gri mai deschis pentru o atmosfera interioara mai luminoasa si mai putin morbida, si am confectionat din forex de 1 mm grosime, capacul ornamental de deasupra portbagajului. Din pacate nu am chiar nuanta aceasta de culoare pentru a corecta depasirile cu argintiu din zona manerelor de portiere… Asta e prima!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...k-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#77
Postat 25 October 2012 - 09:11 AM
Modificat lampi spate Dacia Break http://arin.panait.n...k-imbunatatiri/
#78
Postat 28 October 2012 - 07:29 AM
O macheta interesanta si foarte ingrijit lucrata de catre Hongwell. Pretul ei este la jumatate din cat costa o macheta DeAgostini dar calitatea este dubla. Tampografia excelenta, vopseaua superba. Detalii evidente si frumos montate. Rotile au chiar discurile de frana… In general o macheta de nota superioara. Initial fusese achizitionala pentru piese, dar fiind atat de bine realizata, nu m-am indurat sa o stric si acum este in vitrina mea!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/audi-a3/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#79
Postat 30 October 2012 - 09:14 AM
Produs RASTAR destul de simplist dar simpăticuţ cumva. Jucaria a fost procurata prin schimb comercial în locul unui tractoraş. Deşi nu excede în detalii, macheta este curat lucrată dar pare mai degrabă o jucărie decât o machetă. Maşinuţa, aşa modernă cum e, pare lipsită de viaţă şi anostă. Tocmai de aceea prefer maşinile clasice, înnobilate de accesorii şi create pentru a plăcea ochiului şi nu vântului… La interior, volanul e caraghios amplasat, undeva în zona genitală a şoferului…. Voi prelucra probabil interiorul şi voi monta numere de înmatriculare. Mânerele uşilor ar trebui şi ele vopsite cumva… Cândva!
Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...over-discovery/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
#80
Postat 30 October 2012 - 09:35 AM
Prognosis, la 30 October 2012 - 09:14 AM, a spus:
Sau - avand in vedere ca te pricepi si ai si timp - ai putea sa-i dai putin viata astfel:
http://pompierivideo...de-urgenta.html