Forum Machete,Modelism,Hobby: Autonebuniile mele - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autonebuniile mele Lucrarri de tunare machete auto, colectia mea 1/43

#181 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 01 February 2013 - 08:35 PM

Lansez si aici intrebarea adresata intr-un alt topic si la care nu am reusit sa alfu un raspuns:

Care este povestea acestei masini pe calea ferata? Vad aici o trimitere la aparatul de partid si stat...

Multumesc anticipat!
Niki

#182 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 02 February 2013 - 08:27 AM

Zim drezina a circulat in Rusia si in RM in anii de glorie, pe sine cu ecartament redus, fiind destinata nomenclaturii de partid pentru deplasari rapide in zona montana sau industriala. Prin anii 60-63, stabii din Romania au primit doua astfel de masini in dar de la Sovietici. Pentru ca la noi ecartamentul redus nu era de folos, raspandirea sa fiind oarecum limitata la zonele montane de frontiera si la zonele miniere, una din ele a fost modificata special pentru deplasarile Annei Pauker prin tara, fiind adaptata la ecartamentul obisnuit.
http://en.wikipedia....ge_20061105.jpg

Nu stiu sa fie prea multe poze cu drezina din Romania si nici nu stiu unde este astazi. Cert insa ca a rezistat vremurilor, eu tanar liceean am vazut-o cu ochii mei in Depoul Palas Constanta prin 1980, parcata langa hala circulara. Era incuiata si pazita bine alaturi de o Skoda la fel drezina si tot a partidului. Acum stiu ca o Skoda este in Gara FEtesti expusa si posibil ca ZIM-ul sa fie la Sinaia. Nu sunt sigur!
Imi amintesc interiorul exterm de luxos!

#183 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 02 February 2013 - 12:16 PM

Extraordinar!... Multumesc mult! :friends:

#184 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 03 February 2013 - 07:41 AM

Un ARO de legenda!

Ce ziceti de aceasta minunatie din vremurile de mult apuse? A sosit din “camara” lui Cristi Butnariu de la Bucuresti pentru reconditionare. Imi amintesc cu mult drag de aceasta jucarie, care a facut obiectul unei mestereli personale in anii de dupa revolutie, cand se mai gasea prin magazinele de jucarii, si cand fabrica ARO era in mare verva, ianinte sa fie praduita de neo-comunistii avari dupa comorile patriei. Mesterisem atunci o minunatie de jucarie automata, care facea traseul unui poligon numai din discuri cu contacte. Acum ma gandesc sa refac minunea si chiar sa o dotez cu motor si directie, dar voi lasa asta mai la vara, cand voi mai in putere sa o fac. Sper eu! Poate si o revopsire potrivita, niste bari de protectie, faruri functionale, stopuri, diverse acareturi care sa o innobileze!

Imagine postata

Mai multe poze >>> http://arin.panait.n...aro-de-legenda/

#185 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 04 February 2013 - 08:25 AM

GAZ 12 ZIM functional pe ecartament redus (1)

Dat fiind asteptarea acestui vehicul de multa vreme, in virtutea povestii sale ca vehicul in Romania, am decis de cand am aflat ca va fi editata in colectia Masini de legenda a lui DeAgostini, ca voi motoriza un exemplar pe sine de HO (1/87) dar care se potrivesc oarecum ecartamentului redus.

Zim drezina a circulat in Rusia si in RM in anii de glorie, pe sine cu ecartament redus, fiind destinata nomenclaturii de partid pentru deplasari rapide in zona montana sau industriala. Prin anii 60-63, stabii din Romania au primit doua astfel de masini in dar de la Sovietici. Pentru ca la noi ecartamentul redus nu era de folos, raspandirea sa fiind oarecum limitata la zonele montane de frontiera si la zonele miniere, una din ele a fost modificata special pentru deplasarile Annei Pauker prin tara, fiind adaptata la ecartamentul obisnuit. Cealalta a ramas conform originalului, pe ecartament redus, dar din cate stiu a fost donata functionarilor vamali din zona de frontiera Moravita. Se pare ca acest vehicul a ajuns dupa un timp undeva la sarbi si nu s-a mai intors vreodata in Romania. Acesta este vehiculul care face tema acestei reproduceri.
http://en.wikipedia….ge_20061105.jpg/

Nu stiu sa fie prea multe poze cu drezina care a ramas in Romania, cea pe ecartament noral, si nici nu stiu unde este astazi. Cert insa ca a rezistat vremurilor, eu tanar liceean am vazut-o cu ochii mei in Depoul Palas Constanta prin 1980, parcata langa hala circulara. Era incuiata si pazita bine alaturi de o Skoda, tot o drezina si tot a partidului. Acum stiu ca o Skoda este in Gara Fetesti expusa si posibil ca ZIM-ul sa fie la Sinaia. Nu sunt sigur!
Imi amintesc interiorul exterm de luxos!

Drept urmare am inceput lucrul la sasiul celei motorizate pe ecartament redus. Nu am inca a doua macheta, dar folosindu-ma de sasiul primei, ca si model, am inceput crearea unui sasiu nou, din ABS si Forex, pentru momentul in care voi avea macheta, acesta se fie preparat deja.

Am folosit roti ramase de pe la trenuletele demontate in anii cand lucram la diorama, si un mini motor achizitionat de pe situl RoboFun, sectiunea micro-motoare. Motorul este de 6 volti si destul de mic pentru a se ascunde in partea din spate a masinii. In acest moment sasiul cu rotile si transmisia mecanica sunt aproape gata. As fi putut sa-l termin ieri, dar starea de sanatate m-a obligat sa lucrez mai incet.

In asteptarea machetei trimisa de un coleg pasionat, am confectionat din cartela de plastic si scarile atat de speciale ale vehiculului, realizate la comanda pentru ca tovarasa Pauker sa nu isi rupa gleznele delicate la urcarea si oborarea din limuzina luxoasa.

Astezi voi aborda problema colectarii de tensiune de pe sinele HO pe care va rula macheta.

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de lucru >>> http://arin.panait.n...tament-redus-1/

#186 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 04 February 2013 - 12:46 PM

http://arin.panait.n...tament-redus-1/

Si un filmulet cu primele teste de functionare motrica

http://www.youtube.c...d&v=9qwZ02idTbY

#187 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 07 February 2013 - 02:42 PM

GAZ 12 ZIM drezina pe ecartament normal

Cum a sosit si a doua masina, meseriasii de la Depoul PanArin au fost solicitati sa doteze vehiculul cu anexele si dispozitivele necesare rularii acestuia pe calea ferata cu ecartament normal din Romania. Imediat inginerii si proiectantii au adaptat frumoasa masina ruseasca la mersul pe sine. Ei au folosit pentru rulaj o pereche de osii provenind de la o locomotiva miniera dezafectata. De inadata ce drezina s-a asezat frumos pe linii, meseriasii au trecut la imbunatatirea interiorului conform cerintelor de partid si de stat, astfel incat tovarasii ce vor calatori in interes de serviciu pe drumurile de fier ale tarii, sa beneficieze de tot comfortul in lungile si obositoarele lor deplasari la fabricile si uzinele clasei muncitoare.

In acest scop s-a dispus tapitarea canapelelor cu piele oliv si maro, piele provenind de la vacile din fermele republicii. Tot din piele, dar de bou maro, au fost capitonate portierele la interior, iar bordul luxos a fost innobilat cu furnir de mahon adus din import din Republica Populara Chineza, tara prietena, cu care republica intretine bune relatii comerciale si politice. Manerele de inox si volanul de fildes natural, au fost un cadou din partea conducerii de partid din Libia prietena si vecina. La final, drezina partidului a fost dotata cu un proiector suplimentar pe plafonul acesteia, si cu o lampa finala adaugata pe bara din spate, conform regulamentelor de cale ferata.

Initial s-a dorit vopsirea barilor, in rosu si alb, dar conducerea de partid si de stat a concluzionat ca alamurile si inoxurile originale nu reprezinta un lux si o extravaganta, tinand cond ca vor fi plimbate cu aceasta limuzina feroviara diverse personalitati politice care vor vizita republica spre realizarea a noi relatii de pace si pretenie in spiritul dezvoltarii economice si a propasirii neamului spre un viitor luminos si bogat. Pentru urcarea si coborarea fara riscuri din vehicul, meseriasi au confectionat o treapta suplimentara fixata sub sasiul limuzinei.

Dupa inmatricularea corespunzatoare, conducerea de partid si de stat a fost invitata la o calatorie de proba cu frumoasa limuzina. Pentru ca proiectantii au decis scoaterea volanului de la vehicul, tovarasa academician nu a dorit sa probeze drezina, considerand un mare pericol conducerea ei fara volan. Drept urmare, in cateva minute volanul a fost montat la loc spre satisfactia celor prezenti, care au aplaudat frenetic si au rostit numele conducatorului iubit. Tovarasu’, dupa ce a examinat amanuntit realizarea meseriasilor, a concluzionat: “Nu imi plac masinile rusesti! Sa se faca un ARO romanesc cu care vom calatori noi si tovarasa pe calea ferata.” Dupa care el a studiat si noul Oltcit Cabrio ce se va fabrica pentru clasa muncitoare, vehicul economic, care se acopera la ploaie cu o prelata militara, dupa indicatiile conducatorului multilateral dezvoltat. Foarte multumit, tovarasul a ordonat continuarea acestui maret proiect pentru dezvoltarea capacitatii de deplasare a clasei muncitoare la punctele de lucru din republica.

La plecare, acestia au fost ovationati indelung de cei prezenti, scandand lozinci mobilizatoare. Gurile rele spun ca tovarasa a soptit in urechea tovarasului: “De ce sa mai consume tabla Micule si cu ARO ala? Ca noi si asa mergem cu helicopterul”! Drept urmare proiectul de ARO pe sine a fost abandonat pentru moment, clasa muncitoare orientandu-si efortul catre alte realizari economice, care sa inalte societatea catre noi culmi de progres si civilizatie. Proiectantii au decis sa lucreze in continuare la al doilea vehicul drezina, cel pe ecartament redus, pentru a putea fi folosit in inspectiile miniere si in zona de frontiera unde astfel de linii sunt mult mai practice!

Inainte de plecare, tovarasul a tinut o cuvantare in care a subliniat necesitatea mobilizarii clasei muncitoare pentru realizarea planului cincinal in trei saptamani, dupa care a premiat realizatorii cu diplome si insigne omagiale.

Traisca Partidul si Clasa Muncitoare in frunte cu Conducatorul iubit si tovarasii lui!

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...rtament-normal/

Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#188 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru senior
  • Grup: Moderator
  • Postari: 12666
  • Inregistrat: 07-December 04
  • Location:Sebes -Alba

Postat 08 February 2013 - 09:50 AM

Interesant ce faci tu acolo, interesante si dicutiile "istorice", ca sa zic asa. Dar, pentru ca este si un dar, as avea rugamintea sa postezi si fotografii cu etapele intermediare renovarii, nu numai "produsul" final. Asa se poate vedea mai bine munca depusa si poate mai invatam cite ceva.

#189 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 08 February 2013 - 10:34 AM

Vezi postareaZ-mare, la 08 February 2013 - 09:50 AM, a spus:

Interesant ce faci tu acolo, interesante si dicutiile "istorice", ca sa zic asa. Dar, pentru ca este si un dar, as avea rugamintea sa postezi si fotografii cu etapele intermediare renovarii, nu numai "produsul" final. Asa se poate vedea mai bine munca depusa si poate mai invatam cite ceva.

Corect, numai ca, starea de sanatate nu ma lasa sa stau mult timp la calculator. Sunt zeci de poze pe blogul mei si scrie mai jos linkul catre ele. Imi este imposibil sa urc pe fiecare forum unde activez atat de multe poze. Va rog sa ma intelegeti si sa vedeti restul de poze le linkul accesat! Multumesc!

Un TV cu coviltir

Printre vehiculele utilitare care au sustinut economia Romaniei in anii de comunism, s-a numarat si un model de TV decupat posterior, avand o platforma de marfa destul de mare, protejata deseori de intemperii cu o prelata ce sa aplica peste un coviltir din teava metalica. Iata ca am reprodus pentru a doua oara aceasta macheta avand la baza un model DeAgostini. De data aceasta pentru export! Masina era deseori intalnita la aprovizionarea aprozarelor, dar a fost folosita si de catre trupele de militie si securitate la transportul soldatilor! Las imaginile sa vorbeasca de la sine despre procesul tehnologic, pentru ca mi s-a reprosat ca scriu istorii nesfarsite! Ce sa fac, suflet de ziarist!

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...tv-cu-coviltir/

Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#190 Useril este offline   OldHammer 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 852
  • Inregistrat: 23-March 12
  • Location:Chisinau, Republica Moldova
  • Interests:Blindate

Postat 08 February 2013 - 04:03 PM

Felicitari cu finisarea ZIM-ului. Arata extraordinar!

#191 Useril este offline   niki 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 08 February 2013 - 04:21 PM

Vezi postareaPrognosis, la 08 February 2013 - 10:34 AM, a spus:

Va rog sa ma intelegeti si sa vedeti restul de poze le linkul accesat! Multumesc!


Stai linistit! Unii dintre noi avem rabdare sa ajungem si pana la notele de subsol... ;-)

:-)

Aceasta postare a fost editata de niki: 08 February 2013 - 04:22 PM


#192 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 08 February 2013 - 05:08 PM

Cu Oltcitul decapotabil la Amara

8 FEBRUARY 2013
Legenda care spune ca a fost o vreme in care Statiunea Tineretului Amara era plina de turisti tineri, care veneau vara sa se distreze, pare o simpla poveste pentru tineretul din zilele noastre. Pe vremea aceea conducatorul iubit a facut o vizita la fabrica olteneasca de automobile si dupa ce a studiat el uzina si ultimile modele de masini, cand a aflat cata tabla intra la un acoperis de Oltcit, marele proiectant al tarii a dispus sa se realizeze un model pentru tineret, fara acoperis, asa cum vazuse el in Dallas. Imediat inginerii de la Craiova au decupat un Oltcit si in mai putin de 10 zile, doua autoturisme cabrio alergau spre Bucuresti pentru a fi prezentate conducatorului iubit. Nu se stie ce reactie a avut acesta, dar in scurta vreme au fost vazute cateva exemplare prin diverse statiuni, masini care fireste atrageau privirile invidiosilor.

Pentru ca se apropie vara, (stiu din sursa sigura), meseriasii de la Atelierele PanArin au fost solicitati de guvernatorul de Ialomita, sa realizeze un model care sa aminteasca de vremurile bune si care sa atraga turistii tineri la Amara. Ce-i drept Amara nu mai este Amara care era, cu lacul curat si aleile pline de turisti, nici tinerii nu mai sunt cum erau, elevi silitori care sa ia macar bacul inainte sa scrie un articol, si care sa creeze ceva autentic in afara de de celebrul coppy/paste, dar masinile de legenda raman masini de legenda, chiar daca au umplut de nervi zeci de conducatori auto in vremurile de mult apuse.

Pentru astfel de nostalgici, din Atelierele PanArin a iesit triumfator si vesel ca o zi de vara, un minunat Oltcit cabriolet, in amintirea a ceea ce a fost Oltcit pentru industria romaneasca de automobile.

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...tabil-la-amara/

Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#193 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 10 February 2013 - 09:47 AM

Inscriptionari seria III

u sosit noile foi cu inscriptiile serigrafiate cu alb si negru pe coala transparenta si ca urmare a faptului ca nu am mai lucrat la machete in utima vreme, am montat cateva inscriptii noi pe modelele lucrate anul trecut. Am creat in Corel diverse inscrisuri necesare machetelor revopsite, cum ar fi sigle la seria Dacia, Aro, TV, precum si laterale gen Drop Side, Double cab si Pick Up si diverse alta maruntisuri care evidentiaza mai ales machetele unicat. Pentru color inca nu am totalizat inscrisuri de o coala, asa ca le las pe mai la vara!
Imagine postata
Pentru cei interesati, anunt ca am dat liber tipografiei sa foloseasca modelele create de mine si pentru alti pasionati de machete din tara. Puteti sa le obtineti contactand pe doamna Kati la adresele de mai jos!

Tökés Katalin
asistent manager
mobil: 0740-280.830
marketing.k@multidecor.ro

http://www.multidecor.ro/

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...nari-seria-iii/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#194 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 10 February 2013 - 07:58 PM

Buna seara. Mai tine minte cineva TV IRE (RENEL) cel cu nacela si brat pentru schimbat becurile la stalpii de iliminare stradali? Eu mi-l amintesc si as vrea sa il fac ca si macheta, dar mi-ar fi de mare folos o poza macar! Sper sa fie cineva care sa ma ajute!

#195 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 12 February 2013 - 02:59 PM

TV 12C – o camioneta de legenda

Vine primavara si lucratorii din Slobozia se pregatesc sa reia munca in nenumaratele constructii programate pentru bunastarea cetatenilor. Spre a veni in sprijnul acestor initiative, Guvernatorul de Ialomita a ordonat constructorilor revitalizarea industriei de masini utilitare de legenda, prin actualizarea parcului auto din Slobozia Mare, scop pentru care meseriasii de la Atelierele PanArin au transformat inca o masina DeAgostini standard intr-o utilitara a vremurilor cand inca se mai muncea in Romanica.

Desi initial autoutilitara era programata pentru transformarea in masina de interventii IRE la stalpii de iluminat stradali, lipsa documentatiei a dus la stagnarea programului. Noul ordin al Guvernatorului a surprins meseriasii cu masina deja pregatita ca si platforma, fapt pentru care ordinul sau a fost executat in timp record, fiind necesara doar construirea unei bene si a accesoriilor utilitarei.

Pentru adaptarea unor roti mai mari, asemanatoare celor din fotografia de inspiratie, s-a dispus de catre ingineri inaltarea masinii prin adaugarea unor suporturi suplimentare la arcuri, de cate 1 mm grosime. Sasiul a fost adaptat din cel original, prin decuparea partilor nefolositoare si prin inaltarea acestuia conform stas-ului in vigoare pentru transportul pe bena deschisa. Dupa decuparea corespunzatoare a cabinei, s-a confectionat din ABS peretele de inchidere din spatele acesteia. Ulterior decuparii ferestrei de observatie, peretele a fost lipit si chituit corespunzator. S-au adaugat apoi intaritoarele ambutisate de pe langa fereastra dorsala, realizate din folie de acetofan de la blister.

Aripile posterioare au fost detasate si modificate astfel incat sa vina perfect dupa motarea benei deschise. Bena a fost realizata prin extinderea unei alte bene, provenita de la un vehicul dezmembrat, astfel inact sa se ajunga la lungimea necesara utilitarei romanesti. In timp ce cabina si bena se uscau in urma vopsirii, s-au adaugat intaritoarele transversale la sasiu, aripile de protectie din spate, bara de protectie cu stopurile rotunde, o scara suplimentara utila la imbarcarea si debarcarea din cabina utilitarei, precum si rezervorul suplimentar de ulei, necesar actionarii pompei hidraulice de basculare a benei.

S-au mai confectionat din forex si rezervorul exterior de combustibil, precum si lada compartimentului de acumulatori. Cabina a primit chedere la toate ferestrele, geam securit pe spate si portierele vopsite la interior pe partea metalica. Dupa inmatriculare, masina a plecat in cursa de proba la supermagazinul din localitate, de unde a luat doua butoaie cu ulei rezidual, pentru a fi dus la reciclare in vederea refolosirii in constructii la ungerea cofrajelor de turnare a betoanelor.

Guvernatorul s-a aratat foarte incantat de rezultatul muncii meseriasilor de la Atelierele PanArin si a dispus continuarea cercetarilor in vederea documentarii complete pentru reconstituirea unei alte utilitare romanesti din epoca de aur a industriei de automobile din tara noastra.

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...eta-de-legenda/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

#196 Useril este offline   ACHRISTIAN 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 09-November 11
  • Location:Petrosani

Postat 12 February 2013 - 07:20 PM

asta e tot ce am gasit,....sper sa fie oarecum de folos.Spor!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ok_138330.jpg


#197 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 13 February 2013 - 11:52 AM

Vezi postareaACHRISTIAN, la 12 February 2013 - 07:20 PM, a spus:

asta e tot ce am gasit,....sper sa fie oarecum de folos.Spor!

Multumesc!

TV 12 C – o camioneta de legenda

Cu aceasta camioneta declar deschis sezonul la filmarile realizarilor mele. Aceasta macheta este in premiera absoluta si reprezinta la ora actuala (13 februarie 2013), un unicat in lumea modelistica!

http://www.youtube.c...d&v=_agPnuE7API

#198 Useril este offline   michi-ro 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 894
  • Inregistrat: 18-January 12
  • Location:bucuresti / pitesti
  • Interests:fotografia
    modelismul

Postat 13 February 2013 - 12:36 PM

salut,
felicitari
asa-i modelismul, sa stii: toate lucrarile sunt unicat.
Ai putea te rog sa pui ceva poze cu sasiul? Si daca ar fi un pic clare ca sa vedem detaliile realizarii :rolleyes:ar fi perfect!

#199 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 13 February 2013 - 03:22 PM

Vezi postareamichi-ro, la 13 February 2013 - 12:36 PM, a spus:

salut,
felicitari
asa-i modelismul, sa stii: toate lucrarile sunt unicat.
Ai putea te rog sa pui ceva poze cu sasiul? Si daca ar fi un pic clare ca sa vedem detaliile realizarii :rolleyes:ar fi perfect!

Am mai specificat problema cu pozele. Sunt zeci de poze pe linkul de la subsol!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volkswagen beetle DeAgostini

Revista nr. 37 a aparut pe piata cu vestita Beetle VW, masina din vest, dupa cum era poreclita “broscuta”, un autoturism cunoscut si indragit in Romania. Azi nu am putut sa ies sa o iau personal si asta se vede in macheta venita cu oglinda lipita total anapoda, semn ca iar chinezii isi fac de cap in China lor si in dauna clientului din Romanica. Nu-i nimic, imi zic, e usor de reparat, asa ca nu ne lasam impresionati pana aici. Culoarea este placuta, desi nu are un luciu asa cum ar trebui sa aiba din fabrica. In pofida oglinzii, este totusi un model reusit si ingrijit lucrat. Tampografia la semnalizatoarele de pe aripile din fata, cea portocalie, nitel deplasata, dar iar se poate corecta cu usurinta. Pacat insa ca lipseste sigla de pe capota frontala. E o scapare care trebuie sanctionata cu minus! Apreciez insa frumosul si nu pot sa nu remarc tampografia in culori a semnalizatoarelor de pe spate si incadrarea cu vopseaua caroseriei a corpului semnalizatoarelor, lucru pe care nu l-am vazut la alt un model al meu, o broscuta aparuta sub egida ALTAYA si prezentata ceva timp in urma AICI. De remarcat si tampografia artistica reusita a fantei de aerisire de langa geamul din spate, dunga neagra de pe bari chederele geamurilor. O nota buna pentru atentie la DeAgostini, sau ma rog, la cine a avizat proiectul. Inchizatorul la capota spate, a motorului, trebuia si el nichelat. Rotile sunt placute, desi capacele sunt vaduvite de sigla VW. De remarcat nichelarea tevilor de esapament, a tobei si a ornamentului de pe treapta specifica. In rest, e o macheta placuta, si cu cateva mici interventii la mobilierul morbid, poate deveni o o piesa de rezistenta in colectia unui pasionat. Macheta primeste nota 9 de la mine, cu oarecare indulgenta, dar si cu placerea regasirii unei machete indragite! De data asta isi merita banii! Dar e loc si de mai bine!

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...tle-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

Aceasta postare a fost editata de Prognosis: 13 February 2013 - 03:22 PM


#200 Useril este offline   Prognosis 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 09-May 10
  • Location:Slobozia
  • Interests:Trenulitul

Postat 13 February 2013 - 03:53 PM

VW Beetle – imbunatatiri

Usor dezamagit de oglinda lipita stramb, nu am rezistat si am demarat operatiunea “sarutul broscutei”…. Dupa ce am desprins oglinda stramba si am curatat excesul de supreglue din gaurica cu pricina, am zis ca e cazul sa mai scoatem din morbiditatea interiorului. Ca atare am vopsit tapiteria scaunelor intr-o culoare adecvata acestei masini atat de vii. Si bordul a fost vopsit cum se cuvine, maneta schimbatorului de viteze, partile “metalice” de la interiorul portierelor, manerele au capatat nichel si semnalizatoarele de pe aripi au fost corectate cu galben asa cum trebuie. Pentru sigla de pe capota, probabil ca voi apela iar la dna. Kati si voi amplasa una corecta. Voi face si siglele pentru capacele de roti, ca sa fie totul ca la carte! Desi nu am avut ocazia de a conduce o asemenea bijuterie, macheta va sta la loc de cinste in colectie, pentru ca reprezinta o masina pe care am indragit-o si la care am tanjit in taina!

Imagine postata

Mai multe poze si detalii de constructie >>> http://arin.panait.n...e-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook....74925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook....21384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook....06628536134289/
Pagina mea de facebook >>> http://www.facebook....533762709973092

Arata acest topic


  • 32 Pagini +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

29 useri citesc topicul
0 membri, 29 vizitatori, 0 utilizatori anonimi