Forum Machete,Modelism,Hobby: Canoniera BISTRITA 1887 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Canoniera BISTRITA 1887

#121 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 16 October 2012 - 11:13 PM

dap ... totul luceste :crazy:

Imagine atasata: untitled.16.jpg

#122 Useril este offline   177 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1435
  • Inregistrat: 24-December 10
  • Location:Drobeta Turnu Severin

Postat 17 October 2012 - 05:46 PM

Salut,

Nu cred ca sunt culori veridice (ma refer la culoarea lemnului); abordarea este cu un pronuntat caracter artistic.
Asa cum se observa in fotografii, culoarea acoperisului bucatariei este mai inchisa decat cea a peretilor acesteia, ceea ce sugereaza faptul ca este din alt material. Aceeasi problema apare si la salupele canoniere si la GRIVITA. ELISABETA, RAHOVA si BISTRITA erau vopsite la fel. Cred ca peretii bucatariei erau albi.

Spor!

#123 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 18 October 2012 - 10:13 AM

@ Staric:

Bravo, e interesant ce poate programul tau de modelare 3D dar sugestia mea este sa faci mai intai modelarea si sa lasi culorile pentru la urma ca acum te incurci in ele!

Cum spune si 177, erau niste diferente de nuanta intre acoperis si peretii bucatariei, sugerand materiale diferite. Peretii exteriori erau din lemn de teck in finisaj natur, acoperisul probabil ca era facut din tabla zincata gri... Tot diferite erau si mana curenta a comenzii (lemn de culoare inchisa, probabil acelasi teck) si parapetul acesteia, vopsit in alb atat pe interior cat si pe exterior.

Probabil ca si suportul pentru compas era turnat din fonta si vopsit in negru sau alb, iar gratarul pentru timonier era ridicat de la pardoseala comenzii cu circa 10 cm, stand pe patru picioruse.

Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de Victorian: 18 October 2012 - 10:15 AM


#124 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 18 October 2012 - 05:17 PM

Culorile ... in majoritate sunt teste de soft ... sunt aci facute si cu KeyShot, si cu V-Ray ... asa ca nu va bazati pe ele ...

Am corectat ancora ( mai bine zis tot sistemul ) ...

Imagine atasata: PL_956.jpgImagine atasata: PL_957.jpg

... coborat gruia la nivelul pieptului ( cele doua poze confirma aceasta inaltime) ... schimbat ... schimbat ... adaugat lant :rolleyes:

unghiul de inclinatie a suportului de ancora ... eu zic ca e bun ...

Imagine atasata: PL_955.jpg Imagine atasata: anc_45.jpg

in planul dupa care am lucrat este data acea aparatoare in afara bordului ... dar eu nu am facut-o ... nu se vede nici in poze ... si functia ei o indeplineste braul( in poza mea am lasat si o bucatica de brau ) ...

#125 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 18 October 2012 - 06:10 PM

Este ok, seamana foarte bine cu ceea ce se vede in planurile din The Engineer! Corect si cu aparatoarea, nu este nevoie de ea, braul indeplineste aceasta functie. In privinta capacului de sabord, acesta este decupat in partea dinspre pupa in asa fel incat sa poata sa iasa prin el partea superioara a ancorei.

Baietii din perioada victoriana nu aveau greturile referitoare la productivitate pe care le avem noi azi si aveau timp de aranjat chestii din astea. La bricul Mircea am o poza in care se vede capacul sabordului ridicat si se observa cum au cioplit cu multa rabdare in capacul de sabord "negativul" babalei de pe punte in asa fel incat capacul sa se inchida perfect in ciuda prezentei acolo a babalei!

#126 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 18 October 2012 - 06:12 PM

Multumesc ... acu lucrez la capace...si acesta decupare se vedea doar intro poza ... nu eram sigur ...


pe o parte si pe alta al WC avea asa ceva?

Imagine atasata: Anchor Chain Compressors.jpg sau Imagine atasata: Anchor Chain Compressors2.jpg sau???

si o ultima intrebare ...

Imagine atasata: BIS_SU.jpg

scara exterioara ... pe langa bord?

Aceasta postare a fost editata de staric: 18 October 2012 - 06:30 PM


#127 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 18 October 2012 - 07:35 PM

Scara aceea exterioara era mobila...nu cred ca era fixa...fixe sunt doar acele trepte modelate in corpul navei ...se poate observa si in pozele atasate...

#128 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 18 October 2012 - 07:38 PM

alea nu pun nici o problema ... dar asta ... daca e mobila nu ma intereseaza :drinks:

#129 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 18 October 2012 - 08:53 PM

Credeti ca am uitat de ornament? ....
Palatul Bragadiru ...

Imagine atasata: 100_7283.jpg
Imagine atasata: DSCN3417.jpg

... fosta Bursa Marfurilor(1899)

Imagine atasata: p1010414 (1).jpg

:-D

#130 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 19 October 2012 - 09:12 AM

...fatada Bursei Marfurilor pare mai apropiata de ornamentul canonierei...asa zic eu...

#131 Useril este offline   claudiu_ne2000 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 599
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Location:Deva

Postat 19 October 2012 - 11:09 AM

...un exemplu destul de asemanator il poti observa la ornamentul provei USS pittsburgh...ce se poate vedea si in zilele noastre

Imagine postata

sursa : http://outofthepastpgh.blogspot.ro/

...poze cred ca sunt mai multe dar trebuie cautat\

#132 Useril este offline   177 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1435
  • Inregistrat: 24-December 10
  • Location:Drobeta Turnu Severin

Postat 19 October 2012 - 06:28 PM

Claudiu esti foarte inspirat!
Acu', in loc de vultur pui litera "B" si este gata!

#133 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 19 October 2012 - 06:46 PM

:drinks: ...
Imagine atasata: acr1041.jpg

#134 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 20 October 2012 - 06:37 PM

Azi am lucrat putin ... mai mult am stat cu ochii tintiti spre cer ... frumos spectacol ( http://www.cartula.r...eni-flyin-2012/ )

Imagine atasata: PL_958.jpg
Imagine atasata: PL_959.jpg Imagine atasata: PL_960.jpg

Aceasta postare a fost editata de staric: 20 October 2012 - 06:46 PM


#135 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 21 October 2012 - 01:12 PM

Salut,

In afara de faptul ca probabil legatura aia de la elementul de deschidere al lantului se va desface in secunda doi (parghia este indoita in jos in timp ce ar fi trebuit sa fie indoita in sus sau chiar sa aiba un ochi ca si cel fix ca sa nu iasa legatura de pe ea, dar asta e chestie de detaliu de model virtual, pe un model real ti-ar veni greu s-o faci asa), cred ca e ok ce ti-a iesit.

Am in continuare senzatia ca profilaturile geamului de la luminatorul circular sunt prea groase, in realitate ar fi fost niste profile din alama foarte subtiri, doar cat sa tina geamul.

Ma intrebai mai sus daca ar fi trebuit sa aiba nari de lant pe punte la lanturile ancorelor.

In mod cert conform planurilor existau patru goluri: avea intai doua nari de lant pe care lantul intra sub planul puntii pana la nara situata undeva dedesubt. Gaura de lant de pe punte la nara era fara margini si usor rotunjita spre interior, astfel incat apa de pe punte se scurgea natural prin nara, portiunea dintre nara si punte fiind asigurata cu o teava de diametru potrivit astfel incat pe acolo nu putea sa patrunda apa si sub punte.

De asemenea conform planului mai avea inca doua nari prin care lantul desfasurat de pe cabestan intra in putul lantului. Aceste ultime doua nari aveau un stut inaltat deasupra puntii si usor indoit ca o gura de ventilare -se vede in sectiunea longitudinala-, ca sa previna scurgerea apei de pe punte in putul lantului.

E posibil ca lanturile sa fi avut stope la gaura de nara, dar conform planului nu exista asa ceva. O alternativa pentru stope pe nave mici era un simplu carlig cu un capat de lant atasabil de vinci sau de un alt element solid de pe punte. Cand lantul ajungea in pozitia finala dorita, se agata carligul de o zala a lantului intins si astfel smuciturile de lant se preluau in carlig, restul de lantul putand fi desfasurat de pe cabestan si bagat in putul lantului in conditii de siguranta.

Vezi aici: http://loti2010.file...le-guindeau.jpg elementul "B" (bosse a griffe) cu care se asigura lantul sub tensiune.

Aceasta postare a fost editata de Victorian: 21 October 2012 - 01:32 PM


#136 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 21 October 2012 - 07:31 PM

Nu prea inteleg ... asta am eu in vedere ... pe punte unde sunt?

Imagine atasata: PL_964Z.jpg
Imagine atasata: b1is_1.jpg
Imagine atasata: BIS_S23.jpg

...

Imagine atasata: untitled.10.jpg

...

Imagine atasata: PL_962.jpg

Aceasta postare a fost editata de staric: 21 October 2012 - 07:32 PM


#137 Useril este offline   Victorian 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Location:Constanta

Postat 21 October 2012 - 10:41 PM

Salut Staric,

Corect! Se vede in vederea laterala ca narile de ancora sunt de o parte si de alta a WC-ului. Ele nu se vad in plan fiindca sunt sub puntea aia mica sub care este ascuns si WC-ul cand capacul este inchis. Iar "intrarea" in putul lantului este intr-adevar stutul acela care seamana cu un ventilator intors spre pupa. Este ok si luminatorul rotund dinspre pupa acum! Imi plac si luminile de pozitie! Spor...

#138 Useril este offline   staric 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 02-March 11
  • Location:Ilfov

Postat 30 October 2012 - 04:25 PM

99.8 % din lucrarea 3d e terminata , raman cateva detalii (pe viitor vor fi adaugate si ele ) ... incep lucrarea!!!

Imagine atasata: BIS_COP_f1.jpg

:whistle:

Aceasta postare a fost editata de staric: 30 October 2012 - 05:23 PM


#139 Useril este offline   177 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1435
  • Inregistrat: 24-December 10
  • Location:Drobeta Turnu Severin

Postat 30 October 2012 - 06:44 PM

Sa inteleg ca vei aborda lucrarea in acest stil:

Aceasta postare a fost editata de 177: 30 October 2012 - 06:46 PM


#140 Useril este offline   177 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1435
  • Inregistrat: 24-December 10
  • Location:Drobeta Turnu Severin

Postat 30 October 2012 - 06:47 PM

:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: _2%20%2528_______%2529%20_____%20__.JPG


Arata acest topic


  • 14 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi