Astazi am sa inchei povestea opel-ului ,ultimul episod fiind un pic mai trist dupa punctul culminant care a fost montarea tuturor reperelor originale. Deci ajuns cu masina in fata blocului, am inceput a cara in sens invers , adica de la etajul patru, in lateralul blocului, toate piesele pe care le aveam depozitate in casa. La un moment dat se adunase lume ca la "urs", multi dintre vecinii care spuneau ca "nu mai faci tu din asta masina......"se uitau acum cu admiratie ce frumusete a iesit. A trebuit sa imi iau, prin telefon, cateva zile de concediu pentru ca nu mai aveam rabdare sa aman montarea . . Cam in trei zile de munca de dimineata pana noaptea si fara prea multa mancare, i-am dat cheie. A fost nevoie de ceva reglaje la aprindere si carburatie dar am reust sa fac cateva ture de cartier si mergea super. M-am decis ca a doua zi sa plec cu masina la Deva, cu toate ca aveam ceva dubii ca voi reusi sa ajung cu ea la destinatie, dar aveam de partea mea inconstienta specifica varstei si incercarea reusita pe acelasi parcurs,cu cateva luni in urma, cu Volvo-ul 164 care nu era foarte departe, ca stare tehnica, de Kapitan . Dar abia trecusem de Codlea ,ca vad temperatura la apa crescand peste normal. Ridic capota si vad ca elicea care era prinsa de axul pompei de apa ,ca se invarte excentric. Opresc motorul si constat ca rulmentul pompei este spart ,iar apa curgea din pompa. Sa continui spre Deva ,nici nu se mai punea problema ,ci cum sa ajung inapoi in Brasov? Luasem cu mine un bidon de 5 l de apa , ulei si benzina asa ca speram ca apa sa imi ajunga pana acasa. Am golit si umplut de trei ori bidonul cu apa pana sa ajung de unde plecasem, dar ma bucuram ca nu a trebuit sa las masina cine stie pe unde daca s-ar fi stricat mai departe de Brasov. Am revenit la Deva cu trenul luand cu mine pompa defecta sa o repar , dar nu am mai apucat sa o montez inapoi pe Opel pentru ca ,printr-o conjunctura de imprejurari pe care poate am sa vi-le povestesc alta data fiind legate tot de o vechitura ( fotografia de la avatar- vw Karmann ghia type 34) , am plecat in strainatate la munca, unde am stat zece (10)ani. Masina a stat trei ani in fata blocului unde mi-au fost furati ochelarii cromati de la faruri si ca sa nu mai dispara ceva am mutat-o la o cunostiinta in curte ,la Ghimbav, unde a ramas in buruieni inalte de un metru ,inca trei ani.Intre timp am cumparat o casa la Brad si am adus-o pe platforma. A stat in garaj pana la venirea noului membru al familiei , tanarul Audi A6 , care a mutat-o in sopru de lemne, si s-a facut el stapan pe garaj. Iata si ultimele imagini cu batranul Opel Kapitan, facute saptamana trecuta, cu ocazia postarii pe un site de vanzari de masini, a anuntului de "schimb cu alta vechitura". In caz ca nu se gaseste nimeni care sa ma imbie cu alt subiect pentru renovat, imediat ce termin macheta IAR ului ,trec la noul proiect pe ordinea de zi :re-renovarea opel-ului.