Forum Machete,Modelism,Hobby: Oldies... - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oldies... Ce mai aveti prin ograda....

#21 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4850
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 29 August 2012 - 08:13 PM

Cipoaca , ai o masina pe cinste !
Din cate vad , oamenilor acelora chiar le placeau masinile vechi ... Admirabil !
Mai pune te rog poze si cu interiorul sau spatele !

Aceasta postare a fost editata de dany: 29 August 2012 - 08:15 PM


#22 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 29 August 2012 - 08:22 PM

Dany, din pacate nu mai am nici o imagine din acea epoca dar daca am ceva timp maine( acum lucrez la IAR) am sa inchei povestea masinii ,care spre deosebire de filme nu se termina cu un final fericit. Ce pot sa iti spun este ca inca mai am masina dar este foarte departe de zilele ei de glorie din anii `999.

#23 Useril este offline   Longinus 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 7548
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Location:Mayotte, Guyana

Postat 29 August 2012 - 08:45 PM

Bravo domnule.
O "rabla" reconditionata inseamna inca un petic de istorie auto, care mai traieste(prin grija ta).
Povestea asta imi aduce aminte ca acu vreo...ani, am gasit de vanzare un Praga Baby Cabriolet md.1935, impecabil restaurat-- interior,sasiu,caroserie (alb cu rosu) ,dar cu hibe la motor. Proprietarul nu mai avea bani si pentru asta.
Am zis c-o fi, am zis c-o pati, am ezitat , apoi am aflat ca masina s-a vandut...unde altundeva decat in Germania.
Si astazi imi pare rau dupa ea.

Aceasta postare a fost editata de Longinus: 29 August 2012 - 08:48 PM


#24 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 29 August 2012 - 10:19 PM

Vezi postareadany, la 29 August 2012 - 07:58 PM, a spus:

Super foto ,anakinu ! Multumiim! :hi:
Ce culoare avea Renaultul si cam in ce ani se " petrecea actiunea " ?


Dany, in prima fotografie (unde Renaultul avea numar de rodaj),culoarea era neagra.Ulterior a primit o culoare gri...
Actiunea din fotografii (Voineasa..)se petrecea prin anii '66-,67
Aici sunt eu la un an si un pic...(anii '72-'73)Imagine postata
Imagine atasata: renault eu.JPG

Aceasta postare a fost editata de anakinu: 29 August 2012 - 10:21 PM


#25 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 30 August 2012 - 10:20 AM

La vremea cand am inceput eu sa degust pasiunea pentru masini clasice (de epoca) ,prin anii 1995, era foarte greu sa mai gasesti masini din perioada interbelica ,cel putin la niste preturi decente pentru ca deja existau vanatorii de asemenea "marfa " pe care o exportau in Germania.In aceasta categorie se incadreaza si Renault-ul prezentat de Anakinu, o masina cu forme superbe, si cu care multi dintre noi ar dori sa se mandreasca ca o detin, si ca fac cate o plimbare la sosea ,duminica ,macar o data pe luna. Probabil iti doresti mult ca tatal tau sa nu fi vandut acea masina si sa te poti bucura de "mostenirea " familiei.

#26 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 30 August 2012 - 10:48 AM

Ai perfecta dreptate Cipoaca, dar oricum nu ramaneam cu masina pentru ca prin ' 87 au venit doi baieti de la Secu..... si l-au luat pe tata la intrebari despre masina...
L-au intrebat daca o mai are si cand au auzit ca a vandut-o, au cerut actul de vanzare,spunandu-i ca masina facea parte din patrimoniu (patrimoniul cui ?:blink:) si ca venisera sa o recupereze... asa ca..:pardon:

#27 Useril este offline   flo 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 2485
  • Inregistrat: 04-July 09
  • Location:Bucuresti

Postat 30 August 2012 - 06:11 PM

Super poze, anakinu! :clapping:

#28 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 31 August 2012 - 11:40 PM

Astazi am sa inchei povestea opel-ului ,ultimul episod fiind un pic mai trist dupa punctul culminant care a fost montarea tuturor reperelor originale. Deci ajuns cu masina in fata blocului, am inceput a cara in sens invers , adica de la etajul patru, in lateralul blocului, toate piesele pe care le aveam depozitate in casa. La un moment dat se adunase lume ca la "urs", multi dintre vecinii care spuneau ca "nu mai faci tu din asta masina......"se uitau acum cu admiratie ce frumusete a iesit. A trebuit sa imi iau, prin telefon, cateva zile de concediu pentru ca nu mai aveam rabdare sa aman montarea . . Cam in trei zile de munca de dimineata pana noaptea si fara prea multa mancare, i-am dat cheie. A fost nevoie de ceva reglaje la aprindere si carburatie dar am reust sa fac cateva ture de cartier si mergea super. M-am decis ca a doua zi sa plec cu masina la Deva, cu toate ca aveam ceva dubii ca voi reusi sa ajung cu ea la destinatie, dar aveam de partea mea inconstienta specifica varstei si incercarea reusita pe acelasi parcurs,cu cateva luni in urma, cu Volvo-ul 164 care nu era foarte departe, ca stare tehnica, de Kapitan . Dar abia trecusem de Codlea ,ca vad temperatura la apa crescand peste normal. Ridic capota si vad ca elicea care era prinsa de axul pompei de apa ,ca se invarte excentric. Opresc motorul si constat ca rulmentul pompei este spart ,iar apa curgea din pompa. Sa continui spre Deva ,nici nu se mai punea problema ,ci cum sa ajung inapoi in Brasov? Luasem cu mine un bidon de 5 l de apa , ulei si benzina asa ca speram ca apa sa imi ajunga pana acasa. Am golit si umplut de trei ori bidonul cu apa pana sa ajung de unde plecasem, dar ma bucuram ca nu a trebuit sa las masina cine stie pe unde daca s-ar fi stricat mai departe de Brasov. Am revenit la Deva cu trenul luand cu mine pompa defecta sa o repar , dar nu am mai apucat sa o montez inapoi pe Opel pentru ca ,printr-o conjunctura de imprejurari pe care poate am sa vi-le povestesc alta data fiind legate tot de o vechitura ( fotografia de la avatar- vw Karmann ghia type 34) , am plecat in strainatate la munca, unde am stat zece (10)ani. Masina a stat trei ani in fata blocului unde mi-au fost furati ochelarii cromati de la faruri si ca sa nu mai dispara ceva am mutat-o la o cunostiinta in curte ,la Ghimbav, unde a ramas in buruieni inalte de un metru ,inca trei ani.Intre timp am cumparat o casa la Brad si am adus-o pe platforma. A stat in garaj pana la venirea noului membru al familiei , tanarul Audi A6 , care a mutat-o in sopru de lemne, si s-a facut el stapan pe garaj. Iata si ultimele imagini cu batranul Opel Kapitan, facute saptamana trecuta, cu ocazia postarii pe un site de vanzari de masini, a anuntului de "schimb cu alta vechitura". In caz ca nu se gaseste nimeni care sa ma imbie cu alt subiect pentru renovat, imediat ce termin macheta IAR ului ,trec la noul proiect pe ordinea de zi :re-renovarea opel-ului.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 003.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 004.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 005.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 006.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 007.JPG


Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi