Forum Machete,Modelism,Hobby: Oldies... - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Oldies... Ce mai aveti prin ograda....

#1 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 24 July 2012 - 07:14 PM

Va salut si va respect !Imagine postata
Deschid acest topic in speranta ca mai sunt nostalgici care mai au prin "ograda" lucruri , chestii, pe care pana in 1989 le foloseam , si care mai functioneaza si in ziua de azi...
Imi cer permisiunea sa postez reconditionarea primei mele biciclete PEGAS CAMPING...
Nu mai este originala, datorita faptului ca are sudat un " cadru " si are si elemente de PEGAS MODERN (saua "lunga" si ghidonul "lung") dar este , totusi, PEGAS...Imagine postata
Am pus foarte mult suflet in "renasterea " acestei biciclete. Mai am de refacut siglele...

Poze cu "bestia" inainte de reconditionare :
Imagine atasata: P1020351.JPGImagine atasata: P1020352.JPG
Imagine atasata: P1020353.JPGImagine atasata: P1020354.JPG
Imagine atasata: P1020355.JPG

Si alte poze ...dupa...
Imagine atasata: P1020445.JPGImagine atasata: P1020446.JPG
Imagine atasata: P1020447.JPGImagine atasata: P1020450.JPG

Pustanii de varsta fiului meu (11 ani) se uita si spun : "Ete ba ce bicicleta are asta...!"
Ce stiu ei...
Daca topicul nu este la "locul sau" rog moderatorii sa-l inchida !
Inca o data, va salut si va respect !Imagine postata
Daca v-am trezit ceva nostalgii, postati ce mai aveti pe acasa...OLDIES BUT GOLDIES !Imagine postata
P.S. Nu ma considerati "cocalar" pentru ca am vopsit-o aurie ,dar pe cadrul ei va aparea scris "OLDIES BUT GOLDIES"

Aceasta postare a fost editata de anakinu: 24 July 2012 - 07:18 PM


#2 Useril este offline   cmc 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 19-November 08

Postat 24 July 2012 - 08:31 PM

Hehe.. foarte frumos.. dar.. pe cand o reconditionare a stativului (Daciei) din spate? :-P

#3 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 24 July 2012 - 10:30 PM

Dacia este urmatorul subiect....(este 1300 dar cu "triple" de 1310 si volan de NOVA )Imagine postata

#4 Useril este offline   combat18 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 149
  • Inregistrat: 15-May 11
  • Location:Londra

Postat 25 July 2012 - 08:12 PM

fain!foarte reusit acest ''pimp my bike'' :-P felicitari!

:hi:

ps: din cate stiu numai un lord sith putea face asta...anakine,anakine!!!

#5 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 25 July 2012 - 10:37 PM

Vezi postareacombat18, la 25 July 2012 - 08:12 PM, a spus:

fain!foarte reusit acest ''pimp my bike'' :-P felicitari!

:hi:

ps: din cate stiu numai un lord sith putea face asta...anakine,anakine!!!


Imagine postata

#6 Useril este offline   alexelu_marinelu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1785
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2012 - 06:18 PM

Acuma inteleg - de-aici cele cateva fire aurii de par in nasul tau. Credeam ca bate lumina asa, mai intr-o parte. Aurolacul a fost luat in discutie, dar majoritatea l-a respins.

#7 Useril este offline   gabriel chelaru 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 506
  • Inregistrat: 21-February 07
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aviatie, Motociclism, Istorie, Bizantinologie, Muzica

Postat 20 August 2012 - 07:43 PM

Pe mine m-au fascinat mereu Pegas-urile astea. Pe al meu l-am tunat si eu binisor, dar dupa ce am crescut mi l-a vandut taica-miu unui tigan....va dati seama ca s-a ales praful de biata bicicleta! Foarte faina ii! Felicitari! Cat despre Dacie, daca bicicleta a iesit asa, stim la ce sa ne asteptam, numai ca e muuuult mai mult de munca!

#8 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 26 August 2012 - 06:00 PM

Imi plac foarte mult subiectele despre reconditionari ale diferitelor obiecte (masinarii), de aceea ma bag si eu ca "PITBULL in toate melodiile" si o sa spun povestea Opel-ului meu Kapitan 1963. O sa postez cateva fotografii cu respectiva "vechitura" atunci cand am cumparat-o.Asta se intampla in anul de gratie 1997 si a costat 500.000 lei pe care i-am platit in doua rate. Arata teribil de rau dar cu inconstienta specifica varstei ,tovarasul Cipoaca a luat-o la el acasa, visand ca intr-o zi, sa dea ture prin centrul Brasov-ului , orasul sau de bastina. In caz ca povestea va intereseaza o sa o continuui in acest loc ,unde se presupune ca am avea aceleasi preocupari si "boli profesionale", daca ramane numai un monolag atunci va ramane pentru posteritate numai ce am postat si voi continua numai cu subiectul IAR 80 pe care unii dintre dvs , poate, il urmaresc. Asadar tov .Cipoaca si opel-ul lui.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P8260001.JPG
  • Imagine atasata: P8260002.JPG
  • Imagine atasata: P8260003.JPG
  • Imagine atasata: P8260004.JPG


#9 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 26 August 2012 - 06:22 PM

Baga mare !:drinks:

#10 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4850
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 August 2012 - 08:47 PM

Citeaza

Asadar tov .Cipoaca si opel-ul lui.

:lol: Herr Cipoaca am sa-ti urmaresc topicul cu mare interes .
Am "avut " ;-) si eu , inainte de revolutie pentru cateva zile , copil fiind (impreuna cu pretenarii mei de pe la bloc , desigur ) unul din astea . Era azuriu cu partea de deasupra alba usor crem . . Pe atunci cine dorea sa scape de masini ,le duceau la ghena de gunoi si le lasau acolo , unele in stare inca buna sau complete .
Erau pe loc "infiate" cu foarte multa dragoste de noi ,copiii .
:rolleyes: Ford-uri intre care un superb Taunus , Trabant -uri , Skode, Wartburguri , Fiat-uri , Moskvich-uri,Warszawa sau Pobeda , diverse Dacii ,Opel-uri etc . , etc
Le porecleam in fel si chip si ne jucam toata ziua in ele . Plecam noaptea tarziu acasa , fericiti ca aveam propria noastra masina " mare " cu motor , scaune , volan ( etc) si visam cu ochii deschisi ca le vom repara si vom porni in nenumarate aventuri .
Pacat ca nu rezistau mai mult de cateva zile , pana se prindeau niste idioti de tzarani ca sint parasite si de bucurie se apucau sa le dezmembreze si sa le distruga cu pietre sau bate , asta nu inainte de se usura intai in ele .
Ne durea sufletul si juram crunta razbunare :aggressive: !
Btw . ce culoare vrei sa il faci ?

Aceasta postare a fost editata de dany: 26 August 2012 - 09:34 PM


#11 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4850
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 26 August 2012 - 09:05 PM

anakinu Foarte Fain ! Ai uitat doar sa-i pui "motorase " :lol:
Acestea erau niste fasii de plastic de la recipientele de iaurt sau margarina (in zilele noastre; inainte de rev. nu mai stiu unde le gaseam ori la ce foloseau initial acele recipiente ) legate de cadru in asa fel incat sa loveasca spitele rotii si sa sune .
Ne mai legam uneori de ghidon si de partea din spate a cadrului ( dupa sa)diverse panglici colorate care sa falfaie in vant .
A, si musai tre 'sa-ti faci rost de claxon din acela cu limba si far cu dinam . :lol:

Aceasta postare a fost editata de dany: 26 August 2012 - 09:37 PM


#12 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 26 August 2012 - 10:28 PM

Dani, dinamul il am, sunt pe cale sa fac rost si de claxon...
Si revenind la ce spuneai despre masinile ...oldies, am sa postez poze cu masinile pe care le-am avut (copil fiind)
Este vorba de un Renault fabricat in 1934(cred), si un Wartburg din 1966...

#13 Useril este offline   FlorinM 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 134
  • Inregistrat: 26-March 08
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2012 - 10:37 PM

Dnepr, 1984

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Dnepr.jpg


#14 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 27 August 2012 - 10:23 AM

Povestea continua in felul urmator: eu locuiam in vremea aceea in Brasov ,in cartierul Triaj (pentru cei care cunosc Brasov-ul) ,la bloc la ultimul etaj , adica etajul 4, si in fiecare zi cand veneam de la servici demontam cate o piesa (mare sau mica -cum veneau la rand) si o duceam in casa . Am transformat ultima camera (camera mea ) in atelier auto, spre disperarea mamei male. aceeasi camera susese folosita si ca atelier de machete eu la acea data avand o colecti destul de mare de avioane facute de mine (nu kit-uri). Acolo curatam piesele, le vopesam, si cand erau gata le depozitam in cutii pe sub paturi, mobile, pe dulapuri ....etc. Ca sa nu mai lungesc prea mult povestea dupa aproape doi ani de munca si multe certuri cu mama si nevasta, ma apropiam de sfarsitul renovarii masinii mele, adica a ramas afara numai caroseria pusa pe butuci.Nu va mai spun ca unele piese ca :punti,banchete (are doua -in fata si spate) cutie de viteze (trei viteze), motor ,au fost carate pana la etajul 4 cu ajutorul prietenilor si cu multe injuraturi. Cred ca am scris destul pt azi, continuarea maine.

#15 Useril este offline   GGG 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 531
  • Inregistrat: 20-September 09
  • Location:Pitesti

Postat 27 August 2012 - 11:56 AM

Vezi postareacipoaca, la 27 August 2012 - 10:23 AM, a spus:

...continuarea maine...

Foarte interesant, ma inscriu si eu printre cei care vor urmarii povestea, ar fii frumos sa pui si poze. Imi place foarte mult sa urmaresc "renasterea" acelui "ceva" pe care multi il arunca, pentru care nu are nici o valoare. Sper intr-o zi sa pot sa detin si eu o bucatica de istorie pusa la punct de mine. Bravo !




#16 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 27 August 2012 - 08:45 PM

Din pacate nu am foarte multe fotografii, numai cele pe care le-am publicat reprezentand stadiul masinii cind am cumparat-o in 1997. Altele care prezinta cum a iesit dupa doi ani de munca si in sfarsit cateva fotografii facute ieri si prezinta starea masinii in prezent. Pe vremea cand m-am apucat de renovarea Opel-ului,nu avam la dispozitie un aparat foto digital ,ci un amarat de Smena rusesc si cu care faceam fotografii cu zgarcienie pentru a nu termina filmul ,ca sa nu mai zic de developare si punerea lor pe hartie.Astazi imi pare rau ca nu am facut macar cateva fotografii cu atelierul auto (camera mea) si piesele pe care l-am reconditionat. Revenind la poveste,poate ca unii dintre dvs isi aduc aminte, prin 1999, primariile marilor orase au inceput sa ridice de pe strazi majoritatea epavelor de pe domemeniul public.Mai intai ei lipeau niste afise somand proprietarul "rablei" sa o i-a din locul de unde zacea (unele dintre ele de multi ani) iar dupa aproximativ doua saptamani daca nu aea loc nici o miscare, venea o firma trimisa de primarie si ridica masina si o depozita intr-un parc de masini. Dupa cum va dati seama toti vecini din blocul meu si din cei din jurul locului unde tineam masina ma incurajau sa continui renovarea ,unii m-au si ajutat cu ce au putut ( baterie de 6 volti-are dinam nu alternator) si aveau grije ca nu cumva, cineva sa imi strice masina. In vara lui 1999 eu am plecat din Brasov si m-am stabilit la Deva impreuna cu sotia mea ,care este din Brad .jud Hunedoara -localitate in care locuiesc in prezent.Intr-un din zile primesc un telefon de la un prieten din cartierul meu ,ca cineva a lipit un afis pe Opel-ul meu somandu-ma sa iau masina de pe domeniul public. Eu fiind foarte sigur ca masina mea nu deranja pe nimeni si stiind ca se vede ca se lucreaza la ea ( incepusem sa o chituiesc), nu am mutat-o .Dupa inca cateva saptamani acelasi prieten ma suna si imi spune ca a vazut din troleibus, in drum spre casa, masina mea incarcata pe un camion indreptandu-se spre centru.Negru de suparare si de furie am luat a doua zi trenul spre Brasov ,asi fi vrut sa plec inca de cu seara cu masina personala , alta "vechitura" superba un VOLVO 164 din 1978 (in caz ca va intereseaza povestea acestei masini o voi spune in acest topic ,desigur cu acordul proprietarului dl Skywalker........glumesc ,nu te supara),dar aceasta avea motor de 3000 cmc pe benzina si consuma cat o "vaca". V-am plictisit? poate nu sunt un foarte bun povestitor dar ma straduiesc ..... si ca orce poveste in episoade ............va urma

#17 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4850
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 27 August 2012 - 09:07 PM

Citeaza

V-am plictisit?

A , nicipomeneala , zi mai departe , te rog .

#18 Useril este offline   anakinu 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 14-March 08
  • Location:PITESTI
  • Interests:Rock ,modelism,bere

Postat 29 August 2012 - 07:04 PM

Pana "baga" Cipoaca, va prezint, in ordine :
Fratele meu calare pe Renault
Imagine atasata: Renault 1.JPG
Tata, fratele meu si o verisoara, la Voineasa,pe Renault
Imagine atasata: Renault 2.JPG
Eu si fratele meu cu Renaultul...
Imagine atasata: Renault 3.JPG
Eu si fratele meu langa Wartburg
Imagine atasata: Wartburg.JPG
Tata cu doua dintre masinile de serviciu: Un SR si un TV
Imagine atasata: SR.JPGImagine atasata: TV.JPG
Renaultul l-a vandut tata :angry: pentru ca nu mai gasea piese pentru motor...
Wartburgul a fost masina pe care mi-am facut ucenicia de sofer...L-am tinut pana in 2005, apoi l-am dat pentru ca nu puteam
sa-l inscriu ...Sasiul era schimbat si nu corespundea seria cu cea din certificat, iar eu nu aveanm (ca si acum) pile la RAR.
(Faceti abstractie de personaje, scuzati calitatea pozelor scanate, si uitati-va doar la masini :crazy: !)
Cu respect, Alin :hi:



#19 Useril este offline   cipoaca 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Location:Brad,Hunedoara
  • Interests:machete aviatice si masinile clasice

Postat 29 August 2012 - 07:51 PM

Am ceva timp inainte de a incepe lucrul la IAR 80 -ul meu asa ca o sa continui povestea Opel-ului Kapitan. Unde ramasesem ? .... aaaaa da. Ajung eu la Brasov si ma duc val vartej la Primarie (cei responsabili de bunadispozitia mea din acea zi)si il intreb pe portar sau care o fi meseria omului care sta langa intrare si indruma cetatenii spre birourile unde se presupune ca isi vor rezolva problemele. Ma trimite la nu stiu care birou, ceea ce nu face bineinteles , decat sa ma enerveza si mai mult. Dupa ceva cautari reusesc sa vorbesc cu o doamna care imi spune ca ,daca vreau sa imi recuperez masina ,trebuie sa platesc o taxa de depozitare. O intreb ,de ce trebuie sa platesc ,daca nu le-am cerut eu sa mi-o depoziteze. Imi spune ca asa sa stabilit in Consiliul local sa mai faca rost de ceva finante, adica fac curatenie si mai aduna si un ban de la cei care isi vor rablele inapoi. Cand a zis RABLA imi venea sa ii sau una in cap si sa o intreb daca stie cate Kapitan-uri mai sunt intregi in tara si cat timp am lucrat eu la ea si prin cate certuri am trecut ca sa o pastrez........dar m-am calmat pt ca pana la urma, ea nu avea nici o vina ca cei de la primarie nu au bani destui din alte activitati. Am platit taxa care nu era foarte mare , si m-am dus sa imi recuperez masina,de la un depozit din Bartolomeu (pt cunoscatorii Brasovului).Pe drum cu troleibus-ul, ma tot gandeam com o sa o transport acasa ca nu avea decat caroseria si puntile cu roti pe care i le montasem inainte cu cateva zile inainte de a ma muta la Deva, nu tu volan ,nu tu semnalizare ,numere si altele necesare macar tractarii. Ajungand la parcul respectiv ,pe care bineinteles nu l-am gasit decat dupa o jumatate de ora de plimbari in sus si in jos, imi vad masinuta pusa chiar langa intrare.Nici" buna ziua" ,nici "sanatate"ma duc direct la ea sa vad daca nu cumva mi-auy lovit-o , lasand-ul pe paznicul de acolo vorbind singur. Apare si seful parcului care imi explica ca, acolo este o firma privata si ca el nu are nici o vina ca cei de la primarie l-au trimis sa ridice masina, dar ca si lui ii plac masinile vechi asa ca a pus-o langa biroul lui ca sa nu o strice cineva .Ma intreaba ce vreau sa fac cu ea. Eu zic :pai nu se vede ca o reconditionez?. Si ai unde sa o vopsesti, ca noi aici avem si atelier de vopsire. EU ma gandean deja :sa vezi ca in toata beleaua asta am si noroc. II explic omului cam cum vreau eu sa iasa si il cheama pe un batran ( meseriasul vopsitor) si se sfatuiesc ei pret de vrea doua minute. Doua sute de marci (moneda universala pt toate tranzactiile din vremea aceea in Ardeal ) si in o saptamana o ai gata. Imi venea sa sar in sus de bucurie pt ca alt vopsitor imi ceruse cinci sute de marci pentru fitele care le vroiam eu la masina. Batem palma si plec eu bucuros spre Gara pentru ca obtinusem si sa platesc cand voi ridica masina si transportul gratis pana in Triaj. Asa ca fac eu cale intoarsa la Deva, numarind eu zilele pana cand trebuia sa imi vad masinuta gata. Dupa sapte zile (era miercuri daca imi aduc eu bine aminte) iar la tren ,iar cumpar bilet pt Brasov ,pe vremea aceea daca va mai aduceti aminte trenul era mult mai accesibil decat astazi,si de la gara iau un taxi ca nu mai rabdam sa merg cu trolibus-ul. Cand ajung la parc raman cu gura cascata ....... oare asta e masina mea?? Si ca sa nu va mai duc mult cu vorba am sa va arat ce am vazut si eu atunci cu diferenta ca in fotografii apar si multe piese montate ,eu neavand ca in ziua de azi telefon mobil cu aparat fotopentru a fotografi masina iesita de la vopsit. va urma

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 010.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 008.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 009.JPG
  • Imagine atasata: opel kapitan 1963 011.JPG


#20 Useril este offline   dany 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 4850
  • Inregistrat: 24-November 06

Postat 29 August 2012 - 07:58 PM

Super foto ,anakinu ! Multumiim! :hi:
Ce culoare avea Renaultul si cam in ce ani se " petrecea actiunea " ?

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi