AlexPL,
He
111 H3 era foarte putin diferit de H6.
H3 avea:
- motoare JuMo 211D-1. Singura diferenta exterioara erau elicile VDM cu pale mai inguste.
Teoretic, ar trebui sa mai fie si urmatoarele diferente (dar in cazul He
111 H3 romanesti au existat si unele exceptii - studiaza pozele ca sa vezi ce e corect!)
- mitraliera in bot (in cupola hemisferica) MG15 (H6 avea tun de 20 mm)
- H3 nu avea mitraliera in conul din coada (sub carma).
- esapamentele erau sub forma unei tevi conice indoite in jos la gura de iesire.
Asa cum am mai spus, astea sunt diferentele pe hartie, dar daca te uiti la pozele cu He
111H3 romanesti o sa vezi si unele abateri de aceste "reguli".
Schema de vopsire a He
111 romanesti a fost foarte bine descrisa de mgc151184 mai sus. He
111 romanesti nu au folosit niciodata "schema clasica de 61/62/63/65 gasita pe primele variante de He
111 E?"
HTH
Radu
Aceasta postare a fost editata de radub: 08 June 2006 - 11:29 AM