Forum Machete,Modelism,Hobby: Incepator - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Incepator Un pic mai avansat

#1 Useril este offline   busila 

• Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 1935
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Interests:AVIATIE

Postat 15 July 2012 - 06:43 PM

Mig-3 Zvezda 1/72
Dupa atatea bijuterii vazute pe aici,sa echilibram putin situatia( adica - mai sunt si incepatori pe aici,dom'le...)
Si o echilibrez cu un "plastic" de la Zvezda.Ghilimelele sunt puse ca s-a prelucrat si lipit foarte straniu.
Cat priveste corectitudinea kit-ului,e total pe langa subiect.Totul e gresit la el...fuselaj,capotaj motor,aripi,cabina,esapamente,baie tren aterizare...
cosmar nu alta.Dar,daca-l am, sa-l si fac.Am mai exersat pe el...La scara asta cel mai bun si corect kit e cel de la Hobby Boss.E vis pe langa porcaria asta...
Pozele...

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: DSCN6426_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6427_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6430_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6432_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6438_1280x960_800x600.JPG

#2 Useril este offline   busila 

• Membru senior

Postat 15 July 2012 - 06:49 PM

Polikarpov I-17 Amodel 1/72
Un proiect de-al lui Polikarpov,prezentat de faimosul pilot Cikalov-in 1936-la mitingurile aviatice de la Paris si Milano ca "avion sportiv".
Plasticul caracteristic Amodel-bavuri,aripi groase.Esapamentele a trebuit sa le fac din teava de 1mm

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: DSCN6440_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6443_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6444_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6445_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6447_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6448_1280x960_800x600.JPG
  • Imagine atasata: DSCN6450_1280x960_800x600_800x600.JPG