1:48 P-40 Warhawk AMT Resin upgraded
#1
Postat 30 June 2012 - 08:24 PM
ACUM, am inceput alta! De data asta am si miscat ceva fizic. Am printat ceva documentatie si m-am apucat sa modific rasinile din dotare: cabina( cam veche Truedetails) , rotile si esapamentul + ceva munca la radiatoare.
Am lipit extradosul aripilor de fuselaj pt a nu avea surprize atunci cand lipesc aripa de fuselaj.(uneori iese bine dar trebuie multa atentie la diedrul aripii)
Poate maine vopsesc si cabina si lipesc fuselajul.
#3
Postat 14 December 2013 - 07:04 PM
Pana la urma am descoperit ca minunata cabina din rasina este pt varianta N iara eu incepusem un veritabil E- deci
- am taiat parte din fuselajul posterior si am pus varianta de fuselaj posterior pt N(mai lunga)
-am cumparat o cupola vacuformatata
-am cumparat decaluri pt varianta N
----- un fleac!----
A trebuit sa reiau modul de prindere a aripii pe fuselaj pt ca nu se potrivea deloc metoda initiala.
Partea buna este ca esapamentul este perfect pt aceasta varianta.
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 14 December 2013 - 07:13 PM
#5
Postat 16 December 2013 - 10:19 AM
Interesant subiect.
Kit-ul acesta imi trezeste unele amintiri. Am lucrat si eu la el, in urma cu mult timp...varianta rebox Italeri.
Este practic primul kit pe care am incercat sa-l fac...fara sa reusesc sa-l termin (n-am fost multumit cum mi-a iesit si l-am abandonat).
Acum e pe post de cobai, la cutia cu mortaciuni.
Ce-mi aduc aminte despre el este ca a pus foarte multe probleme la asamblare. Dintr-un anumit punct de vedere, asta a fost bine pt mine, pt ca am invatat mult pe el despre lipituri si cum trebuie abordate ele. In special panourile din zona motorului (erau separate la varianta Italeri) si la incastraea aripii (unde vad ca ai si tu probleme). Tin minte ca am bagat o gramada de plastic in el (tot feluil de insertii) ca sa-i centrez cat de cat aripa.
Probleme cu el mai tin minte ca sunt in zona baiii trebului de aterizare (parca lipseau niste pereti laterali interni) si cu jambele trenului de aterizare...si cu zona de evacuare din spatele radiatorului (care cred ca e prea scurta si se vede o mare gaura).
Insa cu putin efort cred ca se poate scoate o macheta frumoasa...si vad ca esti bine inarmat (rasini, etc...).
Mult succes si o sa urmaresc topicul cu interes,
#6
Postat 07 February 2014 - 11:07 PM
OLIVE DRAB Model Master enamel este pretentios si se usca pe varful aerografului asa ca pana am nimerit compozitia ideala a durat un pic + ca are o putere de acoperire destul de ciudata. Am continuat prin evidentierea panourilor cu nuante deschise si inchise foarte diluate date cu aerograful la presiune mica si foarte fin. Urmeaza obosirea albului si un strat de lac lucios.
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 07 February 2014 - 11:09 PM
#9
Postat 08 February 2014 - 02:02 PM
Am ales varianta 13alb, mi se pare cea mai eleganta din cele 3 + un subiect inedit.
As fi vrut o inmatriculare ca asta
dar nu am gasit decalul.
Gura de rechin va apare la P-40B Academy dar mai incolo.
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 08 February 2014 - 02:05 PM
#10
Postat 08 February 2014 - 02:15 PM
Medium green 42 ala care intra in camoul cu Olive drab e o culoare tare tare dubioasa. Si eu l-am luat de la white ensigh si e exact la fel...si cel de model master la fel...
Ce e interesant ca in functie de unghi si de cit de obosit e olive drabul de linga el, apare cind mai inchis cind mai deschis .
#11
Postat 15 June 2014 - 08:16 PM
#12
Postat 16 June 2014 - 09:54 AM
#15
Postat 16 June 2014 - 12:00 PM
mamutel, la 15 June 2014 - 08:16 PM, a spus:
Salut Mamutel.
Ziceai ca te-a obosit...cred ca stiu la ce te referi. Un astfel de P40 (cutie Italeri, inauntru insa plastic AMT, din cate stiu) a fost prima mea tentativa de a incerca sa asamblez o macheta. N-am reusit sa-l termin...pentru ca nu mi-a placut ce-a iesit. Acum indeplineste importanta misiune de cobai pt diverse chestii pe care le incerc.
Imi aduc aminte ca macheta in sine mi s-a parut foarte slaba. Imbinari teribil de proaste, in special in zona capotelor de la motor si a radiatorului de sub bot. Imbinarea aripa-fuselaj extrem de problematica. Am bagat in el o gramada de plastic suplimentar, ca sa-l asamblez cat-de-cat.
Baia trenului de aterizare incompleta, cu spatii libere pe unde trebuiau sa fie pereti despartitori, etc.
Jambele trenului de aterizare care nu prea au legatura cu realitatea...etc, etc...
Un kit care mie nu mi-a placut deloc, chiar daca a fost primul si eram complet lipsit de experienta.
Si care tie ti-a iesit foarte bine, in ciuda tuturor problemelor.
Rasina aia pe care ai bagat-o in el si vopsitoria il evidentiaza bine de tot.
Frumos!
#16
Postat 21 June 2014 - 09:43 AM
Albul de la partile vitrate ar putea fi de la lipitura(posibil superglue) si de la kituit.
Decalurile Techmod - groase nu se muleaza decat cu "diluant" , si daca nu e apa calda se crapa.Silvering pe alocuri.
Aceasta postare a fost editata de mamutel: 21 June 2014 - 09:44 AM
#17
Postat 21 June 2014 - 01:42 PM
Calde felicitari si din partea mea, mai ales intelegand ca ai avut destule dificultati cu kitul asta! Tinand cont ca ai avut destula rabdare cu el si nu l-ai "expediat", eu zic ca esti de apreciat. Chiar daca a durat atata.
Observ ca si tu te plangi de decaluri Techmod.
Spor la celelalte proiecte!