Forum Machete,Modelism,Hobby: Diorama King Tiger vs T34 - Forum Machete,Modelism,Hobby

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Diorama King Tiger vs T34

#1 Useril este offline   hora71u 

  • Membru deplin
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 18-June 12

Postat 23 June 2012 - 03:49 PM

Salutare tuturor.

Ma numesc Horatiu, sunt medicinist si m-am decis sa ma reapuc de un hobby mai vechi.

Am in cap o diorama (proiect ambitios dealtfel) in care un king tiger face conserva un t34.

Ma intereseaza ce sugestii ati avea pentru realizarea exploziei la T34.
Ce parere aveti despre produsele scalerama pentru realizarea fumului ?

Inca o intrebare ar fi la ce va ganditi voi (solutii de constructie) cand auziti despre plasa de camuflaj pt king tiger / vegetatie pe post de camuflaj pt king tiger.
Sunt binevenite sfaturi despre locatie, mediu, anotimp, baza dioramei per se etc...
Ma gandeam la o batalie in jurul Budapestei (numai ca fiind iarna, optiunea cu vegetatia pica)
Scala ar fi 1:35.

King tiger-ul e dragon 1:35 cu zimmerit si photoetch. T34 ramane de achizitionat

Best regards

#2 Useril este offline   blue wolf 

  • Membru senior
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 13-March 06

Postat 24 June 2012 - 05:23 PM

Salut si bine ai venit.

In planul tau pentru diorama s-au strecurat cateva "greseli" daca vrei sa iasa ceva Real, daca nu diorama va intra sub umbrela lui "What If"
1. King tiger-ul nu avea nevoie sa faca conserva un T 34 ( nu stiu nici daca era posibil ), era suficient un proiectil! Astea sunt efecte de film si nu prea tin de realitatea evenimentelor.
2. King tiger-ul nu folosea camuflaj vegetal ( din ce stiu eu )