Pagina 1 din 1
La-9/11 Gran 1/72
#1
Postat 07 December 2007 - 07:04 PM
Hello!
Ca sa ramanem in zona avioanelor cu insemne romales, am facut un mic "in zee box" preview al kitului de La-9/11 de la Gran.
Kitul e destul de bine turnat, detaliile sint in pozitiv dar la cite putine panouri are avionul, nu va fi mare lucru regravarea.
Cabina e ghinisor turnata, grosutza dar suficient de clara.
Decalul permite realizarea a 5 inmatriculari de La-9 si 11, doua sovietice, doua chineze si una coreeana:
Prospectul are o istorie draguta a avionului si a istoriei sale in Coreea.
Ce mi-a placut :
Formele sint corecte, e bine turnat , cu multe detalii si multe optiuni de inmatriculare.
Ce nu mi-a placut :
E in pozitiv (nu mare lucru) ; botul motorului e dat dintr-o bucata (eu voi incerca sa-i inlocuiesc "ventilatorul" ).
Ca sa ramanem in zona avioanelor cu insemne romales, am facut un mic "in zee box" preview al kitului de La-9/11 de la Gran.
Kitul e destul de bine turnat, detaliile sint in pozitiv dar la cite putine panouri are avionul, nu va fi mare lucru regravarea.
Cabina e ghinisor turnata, grosutza dar suficient de clara.
Decalul permite realizarea a 5 inmatriculari de La-9 si 11, doua sovietice, doua chineze si una coreeana:
Prospectul are o istorie draguta a avionului si a istoriei sale in Coreea.
Ce mi-a placut :
Formele sint corecte, e bine turnat , cu multe detalii si multe optiuni de inmatriculare.
Ce nu mi-a placut :
E in pozitiv (nu mare lucru) ; botul motorului e dat dintr-o bucata (eu voi incerca sa-i inlocuiesc "ventilatorul" ).
#3
Postat 25 August 2008 - 10:38 PM
Salut, doua poze cu o inmatriculare romaneasca se gasesc la
http://www.myaviation.net/search/search.ph...avochkin%20La-9
, dar este imatriculare cu stelute.
http://www.myaviation.net/search/search.ph...avochkin%20La-9
, dar este imatriculare cu stelute.
#6
Postat 26 August 2008 - 11:50 AM
Avioanele astea au fost aduse in tara la inceputul anilor 50 (50-51).
In carnetul de zbor al bunicului meu apare pentru prima data in 1951. Tind sa cred ca atunci au intrat in serviciu, deoarece in perioada aia bunicul era seful scolii de pilotaj si a zburat cam tot ce am avut noi in dotare la capitolul avioane de vanatoare, inclusiv zboruri cu alte categorii (observatie, bombardament, transport).
Au venit destul de tarziu si au fost inlocuite destul de repede de noile Yak 23 si MiG 15. Inmatricularea lor originala a fost acel bleu rusesc care apare si in pozele cu IAR 80 si Me 109. A fost o perioada in care toate avioanele noastre au fost vopsite in acea culoare. Nu stiu cat de corecta e schema actuala de la muzeu. Cand mai era pe platforma de la Otopeni (baza militara) tin minte ca era vopsit in bleu iar numere tactice erau rosii. Nu avea stele........doar acele numere.
In carnetul de zbor al bunicului meu apare pentru prima data in 1951. Tind sa cred ca atunci au intrat in serviciu, deoarece in perioada aia bunicul era seful scolii de pilotaj si a zburat cam tot ce am avut noi in dotare la capitolul avioane de vanatoare, inclusiv zboruri cu alte categorii (observatie, bombardament, transport).
Au venit destul de tarziu si au fost inlocuite destul de repede de noile Yak 23 si MiG 15. Inmatricularea lor originala a fost acel bleu rusesc care apare si in pozele cu IAR 80 si Me 109. A fost o perioada in care toate avioanele noastre au fost vopsite in acea culoare. Nu stiu cat de corecta e schema actuala de la muzeu. Cand mai era pe platforma de la Otopeni (baza militara) tin minte ca era vopsit in bleu iar numere tactice erau rosii. Nu avea stele........doar acele numere.
#9
Postat 26 August 2008 - 06:20 PM
#11
Postat 27 August 2008 - 12:40 PM
grek, la 26 Aug 2008, 12:50, a spus:
Avioanele astea au fost aduse in tara la inceputul anilor 50 (50-51).
In carnetul de zbor al bunicului meu apare pentru prima data in 1951. Tind sa cred ca atunci au intrat in serviciu, deoarece in perioada aia bunicul era seful scolii de pilotaj si a zburat cam tot ce am avut noi in dotare la capitolul avioane de vanatoare, inclusiv zboruri cu alte categorii (observatie, bombardament, transport).
In carnetul de zbor al bunicului meu apare pentru prima data in 1951. Tind sa cred ca atunci au intrat in serviciu, deoarece in perioada aia bunicul era seful scolii de pilotaj si a zburat cam tot ce am avut noi in dotare la capitolul avioane de vanatoare, inclusiv zboruri cu alte categorii (observatie, bombardament, transport).
Au intrat in serviciu in 1950. Vezi:
http://www.virtualarad.com/orizont_aviatic...4/articol_4.htm
aliniatul 8 si tabelul de la sfarsitul articolului
Arata acest topic
Pagina 1 din 1