TAB 77 Se caută schiţe şi poze
#1
Postat 21 August 2007 - 10:49 PM
#7
Postat 22 August 2007 - 04:04 PM
Pentru Kamob: diferenţa majoră în ceea ce priveşte interiorul o reprezintă motoarele. Românii au schimbat motoarele pe benzină, cu unele pe motorină de fabricaţie proprie. Plus că sunt convins că foarte multe subansamble au fost modificate de asemenea, chiar dacă nu am avut posibilitatea să fac un studiu pe această temă. În ceea ce priveşte exteriorul, aici treaba e mai complicată, aşa că îi rog pe cei care cunosc mai multe să nu ezite să-mi împărtăşească cunoştinţele lor.
1. Turela e modificată, are un alt unghi de elevaţie decât la BTR plus nişte cilindri care presupun că adăpostesc instrumente.
2. Trapele de la motoare sunt 3 la BTR şi două la TAB.
3. TAB-ul are nişte periscoape laterale pe care rusnacul nu le are, dar care, surprinzător, apar ulterior la varianta care l-a înlocuit, respectiv BTR-80 ( ).
4. Geometria este diferită în mod evident, atât în partea frontală, cât şi în spatele vehiculului.
5. Trapa conductorului este dispusă total diferit, aproape simetric celei din dreapta.
6. Trapele pentru echipaj dispuse diferit.
7. Unghiurile diferite pentru periscoapele conductorului şi comandantului.
+ încă alte multe detalii, care fac TAB-ul 77 o maşină elegantă (pe unele le-am descoperit, cu mari stradanii, pe celelalte sper să le descopăr până nu e prea târziu).
#8
Postat 22 August 2007 - 04:26 PM
Vei ca la turela, TAB 77 are si un indicator de elevatie pe partea stanga, care nici un rusnac nu il are!
#10
Postat 23 August 2007 - 11:55 AM
Vezi ca periscoapele alea laterale sunt evident plasate pe unghiul caroserie. o sa incerc sa ajung azi la MMN sa iti fac niste poze de aproape.
O sa fie cu mobilu' dar te rog sa nu te superi
#11
Postat 23 August 2007 - 05:49 PM
Problema mare este ca in curte la muzeu erau 5 masini care nu semanau una cu alta
Ce am postat eu in galerie trebuie diferentiate ca ne mananca cainii
BTR 60 si/sau TAB 71 sunt APROAPE una si aceeasi masina! Exista diferente dar nu am stat sa le analizez profund. Poti face unul romanesc daca pleci de la unul din kiturile de mai jos...sau poti face tot de acolo un TAB 77
http://wantitnow.ebay.com/AEF-Designs-BTR-...idZ140148698025 dar cred ca o sa il gasesti foarte greu
http://cgi.ebay.com/Verlinden-1-35-Resin-S...1QQcmdZViewItem dar iar nu imi dau seama cat de repede o sa il poti prinde
http://missionmodels.com:8080/product.php?...57&cat=0&page=1 dar aici ai de modificat geometrie in draci.... ca sa nu mai zic nimic de turela!
http://cgi.ebay.com/Kitech-1-48-Russian-BT...bayphotohosting
http://cgi.ebay.com/Military-Tank-BTR-60-P...bayphotohosting
http://cgi.ebay.com/ACE-72161-BTR-60PA-Arm...VQQcmdZViewItem
http://www.revell.ro...p?prod=11010119
Cam atat, daca mai prind iti mai dau...oricum o sa pun si galeria cu TAB 77 ca si acolo din 3 vehicule din MMN, nu sunt 2 la fel
SUCCESE...si...
Aceasta postare a fost editata de Flyboy: 23 August 2007 - 05:53 PM
#12
Postat 07 September 2007 - 06:23 PM
Ce masina este cea din poza, ce trupe e alea??? Ce echipament e ala, ca la revulutie am vazut o stiva de variatiuni...
Pozele sunt facute cred ca in fata la Biblioteca Centrala Universitara care a ars...
Pozele sunt copiate (copyright) de pe un site, promit ca nu mai fac dar nu aveam cum sa pun link direct...
#17
Postat 07 September 2007 - 09:30 PM
#18
Postat 07 September 2007 - 09:47 PM
Securitate ...hmmm..poate! Militie sigur nu, aviatia (adica paras) nu cred ca aveau asa ceva.
Poate astia care sunt sau au fost militauri de pe forum sa zica ceva...gopo, tarzan...
Wittman, ai mare curaj cu modificatul ala la TAB 77. Cand o sa vezi pozele o sa ti se cam ia!!! pozele le gasesti IN GALERIA ASTA si sper ca o sa fie destul de edificatoare. Am incercat sa prind exact detaliile care il diferentiaza de un BTR pe care il are langa el in concluzie munca de ocnas, dar e o chestie de mandrie nationala...
Oricum BTR 70 din pozele astea de mai sus vreau sa il fac eu...asa ca baieti, va rog sa nu mi-o luati inainte!!!
Aceasta postare a fost editata de cartula: 09 September 2007 - 06:49 PM
#19
Postat 07 September 2007 - 11:28 PM
despre vehiculul in chestiune nu prea pot sa va zic mare lucru pt ca era si este '' materialul'' unitatilor de infantere mecanizata, iar eu cu dinsii am avut de aface tangential. Ostenii de pe tab, cei din poza, sunt parasutisti 100% chiar daca nu au castile alea cu calota mica si "urechi" de piele, casti transferate ulterior batalioanelor de politie militara. Uniforma lor este cea de parasutisti, bocancii fiind graitori in sensu asta(sunt cei romanesti care au inlocuit parca, prin 86 sau 87 cizmele de salt de inspiratie ruseasca, si care sau dat si celorlalte cadre MApN )
Altfel,avind un cunoscut, mecanic conductor pe la un institut care proiecta masini de lupta, va pot spune ca prin 88 in timp ce incercau Tab-ul asta cu motoare diesel de Saviem, undeva pe mare, mergind cu capacele ''distinctive'' deschise pt ca masina nu se racea cum trebuie, au scufundat TAB-u. Si ce s-a mai muncit noptile ale pt ranfluare................
#20
Postat 08 September 2007 - 10:52 AM
La Buzau mai era si o unitate de cercetare-diversiune (asa zisii "diversionisti", spaima santinelelor noaptea) acuzata in anii 90 ca fiind "cei care au tras" la Revolutie. Si asta ar "bate" si cu tinuta, deoarece ei erau si parasutisti, si infanteristi. Probabil au fost "atasati" la Bucuresti, pe langa o unitate motomecanizata. (de unde si TAB-ul in discutie...).