Diorama a inceput sa capete forma , lucrez intens insa apar timpi morti (uleiuri ce trebuie sa se usuce, culori ce trebuie sa se zvante, pana si future vrea odihna), deoarece am mari mancarimi am hotarat sa fac o diversiune gen articol, articol care la final se va incheia cu diorama propriu-zisa.
Daca aveti comentarii, sugestii, impresii nu va sfiiti, mai mult ca sigur n-am sa pot repara raul facut dar macar bag la cap pentru urmatoarea lucrare.
Puma

Intrucat se facea anul de la achizitionare am decis ca este momentul, schema fiind explicita si bavurile modeste munceam cu spor.
La un moment dat, exact cand lipeam ultima osie, am realizat ca am studiat superficial schema astfel cele 4 osii din fata (2 stanga si 2 dreapta) au "ciocul" indreptat spre inainte iar la osiile din spate "ciocul" este indreptat spre inapoi. La mine toate ciocurile erau spre inainte. Am incercat desprinderea osiilor gresite, n-am reusit si daca insistam se lasa cu daune. Am aplicat metoda simpla : am taiat ciocurile si le-am repozitionat.

Daca tot m-am apucat de modificari am continuat cu decuparea trapelor laterale (in ignoranta mea, m-a amuzat copios prezenta celor 8 lacate mi-l inchipuiam pe Fritz cu gemul de chei). Dupa decupare ( doua trape mari de fiecare parte) cu ajutorul komatexului de 1mm am croit peretii laterali iar fundalul l-am realizat din carte de joc plastifiata.

Am "descuiat" cate un lacat pe fiecare parte iar trapele decupate le-am lipit in pozitia deschis.
Am continuat asamblarea vehiculului, putinele piese oferite pentru interior n-au fost montate ( placa cu doua scaune, doua manete si doua volane) intrucat doar prin trapa turelei se poate "vedea" interiorul. La fel de tiranic m-am purtat si cu piesele din turela (fara scaune, fara rotite), ba mai mult am taiat dispozitivul de incarcare iar Machine Gun a zburat complet fiind inlocuit cu doua ace de seringa (0,6 mm in 0,9 mm).

Dupa asamblarea finala am montat diverse bagaje si unelte (pastrand putine din cele oferite de kit), am fixat turela si trapele acesteia (pe interior cu patafix) si am facut botezul aerografului. Am administrat un strat metalic (Steel - Gunze H18), dupa uscare am lipit mici bucati de patafix (viitoare zgarieturi, julituri, escare etc.). Cu patafix am protejat si zonele unde urma sa fixez rotile cat si fata interna a trapelor decupate, pentru protejarea niselor am folosit hartie igienica.

A urmat un strat de Dark Yellow (Tamiya XF-60), apoi mascare cu patafix....am folosit un intreg pachet

A urmat Dark Green (tTamiya XF-61).

Va invit, maine, la dezvelire si alte dezvaluiri.